Rezultatele cautarii dupa : "interviuri"
Ordonare dupa: data / relevanta  
1 2 3 4 5 »
Anxietatile in crestere ii determina pe romani sa aleaga locuri de munca care le confera siguranta si stabilitate. Reveal Marketing Research
Miercuri, 28 Februarie 2024
 Potrivit autorilor cercetarii, scopul principal al studiului a fost de a intelege nevoile emergente si in continua schimbare ale angajatilor din categoria blue collar (cei care lucreaza in domenii fizice sau manuale) si grey collar (cei care imbina elemente ale muncii manuale cu cele de birou).
Doi din trei romani se declara foarte ingrijorati sau destul de ingrijorati de efectele pe care razboiul dintre Israel si Hamas le-ar avea asupra Romaniei
Joi, 09 Noiembrie 2023
 Potrivit celui mai recent sondaj INSCOP Research, la comanda News.ro, 78.5% din totalul esantionului) mentioneaza cresterea amenintarilor teroriste drept cea mai mare temere. 19.9% mentioneaza cresterea pretului combustibililor, iar 14.8% sporirea numarului de refugiati.
O seara Vivaldi in programarea Festivalului International George Enescu, joi, 7 Septembrie 2023. Sempre Vivaldi.
Marti, 05 Septembrie 2023
 Promisiunea unei seri spumoase de muzica baroca, „Sempre Vivaldi”, evenimentul va avea loc joi, 7 Septembrie 2023, incepand cu ora 19, Sala Studio (Teatrul National Bucuresti).
TVR transmite in exclusivitate peste 60 de concerte din Festivalul International „George Enescu”, in perioada 27 august - 24 septembrie.
Vineri, 25 August 2023
 Un regal de muzica clasica, Zeci de concerte, mii de minute de muzica clasica in direct, interviuri in exclusivitate cu mari personalitati ale muzicii clasice internationale, dar si informatii in timp real vor fi difuzate de televiziunea publica pe canalele TVR CULTURAL, TVR 1, TVR International si TVR MOLDOVA,...
6 din 10 romani admit ca deciziile de consum si cumparare le sunt influentate de cei apropiati. Reveal Marketing Research.
Vineri, 25 August 2023
 Timp liber. Principalele activitati sunt plimbarile in parc (66%), cumparaturile (63%), mersul in vizita (55%) si iesirile in oras in locatii Horeca (40%). 4 din 10 romani resimt in prezent schimbari ale comportamentelor si obiceiurilor lor sociale, pe care le atribuie perioadei Covid-19
Romanii acceseaza, pentru divertisment si relaxare, platformele de social media (54%), radio-ul (52%), podcast-ul (44%) si televiziunea (41%). Studiu Reveal Marketing Research.
Vineri, 07 Iulie 2023
 Topul surselor de informare accesate de romani este alcatuit din televiziune (70%), social media (68%) si presa online (56%), iar durata medie petrecuta de cei mai multi dintre romani pe social media, la TV sau ascultand radio este de 1-3 ore pe zi.
Peste 25.000 de persoane au vizitat Romanian Design Week in prima saptamana de festival
Vineri, 19 Mai 2023
 Expozitia poate fi vizitata de luni pana vineri in intervalul 12:00–22:00, iar in weekend intre orele 10:00–22:00 pana duminica, 28 mai. Accesul este gratuit si se face in baza unei rezervari prealabile sau direct, la intrare.
Vodafone Business lanseaza platforma ,,Deschis la nou. Deschis la tehnologie” si ofera jumatate de an de testare gratuita pentru o serie de solutii digitale
Marti, 25 Aprilie 2023
 Noua platforma - Deschis la nou, deschis la tehnologie - aduce o perioada de testare gratuita de 6 luni pentru o serie de solutii de tehnologie din portofoliul Vodafone Business, invitand astfel afacerile mici si mijlocii sa se alature comunitatii de peste 100.000 de antreprenori
HONOR Romania si Tribal Worldwide lanseaza Campania PRIMUL AN, care iti aminteste de inceputuri si te incurajeaza sa mergi mai departe.
Miercuri, 01 Februarie 2023
 “Primul an nu e usor. Onoarea e de partea celor care continua”, spune noua campanie HONOR Romania. Lansata sub platforma globala #HONORtobewithyou, campania se intampla exclusiv in digital si isi propune sa ne aminteasca tuturor despre primul an de activitate, de la job, la pasiune sau chiar business....
Campanie Deloitte 30 de ani in Romania, semnata de Wopa. Despre oameni. Dincolo de cifre.
Miercuri, 05 Octombrie 2022
 
Podcastul Cronicari Digitali promoveaza experientele memorabile, care merita transmise mai departe. Andreea Esca si Stefan Balici in noul sezon.
Vineri, 26 August 2022
 Episodul 84 face un arc peste timp, Cronicari Digitali readucand in cel mai ascultat podcast cultural romanesc invitatii care-l deschideau in mai 2020. Discutia cu Andreea Esca si Stefan Balici inaugureaza noul sezon din podcastul Cronicari Digitali, creat de agentia Zaga Brand si Asociatia Human Made Art...
La ceas aniversar al orasului Resita, podcastul Cronicari Digitali dedica un episod special transformarii sale culturale
Marti, 23 August 2022
 Resita aniverseaza 150 ani de la fabricarea primei locomotive cu abur (1872), 100 ani de la construirea Fabricii de Locomotive si 50 ani de la inaugurarea „Muzeului” de Locomotive cu abur din Triaj (1972). 
In cautarea fericirii, sezonul 5 din podcastul Cronicari Digitali a debutat pe primul loc in Romania in Apple Podcasts, Places&Travel
Vineri, 06 Mai 2022
Cronicari Digitali (www.cronicaridigitali.ro
Primul si unicul vin itinerant din lume. Marca inregistrata desprevin.ro este imbracata intr-o eticheta desenata si produsa de IPPU
Marti, 21 Decembrie 2021
Prima editie Primul este un cupaj din Feteasca Neagra, Syrah si Cabernet Sauvignon asamblat de Marina Samoila, impreuna cu vinificatorul cramei Girboiu, judetul Vrancea. 6.000 de sticle produse, din care doar 5.000 sunt puse la vanzare, 1000 fiind tezaurizate
86% - fructe, legume si produse lactate, 75% - carne. Predilectie spre alimentatie diversificata in pandemie
Joi, 02 Decembrie 2021
 Bauturile non alcoolice sunt achizitionate de 69% dintre respondent, in timp ce bauturile alcoolice (49%) se claseaza pe ultimele locuri. Produsele congelate (e.g legume, fructe, etc.) au devenit un “must-have” pentru 60% dintre respondenti.
In noiembrie 2021 relatiile sociale sunt prioritare pentru familiile traditionale (47%) si persoanele peste 40 de ani (49%). Barometru Romanii Azi.
Miercuri, 24 Noiembrie 2021
 Potrivit cercetarii Reveal Marketing Research, comparativ cu noiembrie 2020, toate aspectele vietii romanilor s-au imbunatatit vizibil, acestia declarandu-se foarte multumiti cu privire la starea lor de spirit (de la 70% in noiembrie 2020 la 78% in noiembrie 2021), relatia pe care o au cu familia si prietenii (de...
De vorba cu Laurentiu Mogosanu, Mircea Roman, Aurel Vlad de Maria Pasc, la editura Sophia
Marti, 09 Noiembrie 2021
 Pe parcursul celor trei capitole ale volumului, demersul istoricului de arta de a cartografia spatiile de creatie in care au lucrat cei trei sculptori de-a lungul vremii devine pretextul pentru a sonda adancurile celor trei puternice personalitati.
Bunurile de consum, cea mai mare crestere a clientilor loiali (75%) in 2021 comparativ cu 2020
Vineri, 29 Octombrie 2021
 Sectorul retail este singurul cu o crestere neta a loialitatii in perioada 2020 – 2021 (in anul 2021 romanii se declara cu 22% mai loiali comparativ cu anul 2020), in timp ce sectorul bunuri de consum a inregistrat cel mai mare procent al clientilor loiali (75%). Cu alte cuvinte, consumatorii sunt atrasi de...
Marketing Research din 2008. AdPlayersREPORT: Reveal Marketing Research tinteste piata globala si estimeaza o dublare a business-ului in 2021.
Joi, 30 Septembrie 2021
 ,,Fiecare membru al echipei de management are mai mult de 8 ani de experienta in cercetare de piata” subliniaza Marius Luican care, in calitatea de fondator si CEO, aduce companiei o experienta de 15 ani in cercetare de piata.
Graffiti PR si Cult Market Research lanseaza Barometrul Influentei in social media (BAR)
Vineri, 17 Septembrie 2021
 „In realizarea Barometrului de Influenta in social media, am pornit de la o serie de nevoi concrete: lipsa unui instrument care sa masoare puterea de persuasiune a influencer-ilor romani si identificarea atributelor care determina influenta, impreuna cu variatiile acestora in functie de varsta comunitatilor...
1 2 3 4 5 »