Rezultatele cautarii dupa : "diviziei"
Ordonare dupa: data / relevanta
Miercuri, 07 Iunie 2023
„Misiunea noastra, ca agentie, este sa sprijinim consolidarea brandurilor si sa sustinem in mod organic comunicarea strategiei si obiectivelor acestora. Suntem deosebit de incantati sa facem acest pas alaturi de Skechers, un brand puternic si dinamic, cu care impartasim un angajament comun fata de...
Marti, 10 Iulie 2007
La aproape un an de activitate, seful Media Pro Interactiv – divizia pe Internet a trustului MediaPro, companie care numara in prezent aproape 70 de oameni, estimeaza ca afacerea pe care o conduce va avea pana la sfarsitul anului peste 1 Mil EUR din piata de publicitate Online, piata in care crede ca unele raportari si estimari de business sunt exagerate
Luni, 13 Aprilie 2009
Martorul AdPlayers spune ca agentia de publicitate care ar fi castigat licitatia pentru Promotia „Nu se mai face” ar fi avut numai ea un „agency fee” de 1-2%...
Vineri, 04 Decembrie 2020
Echipa de management a Philip Morris Romania e compusa din Branislav Bibic (Managing Director), Herman Van Staalduinen (Manufacturing Director), Ruxandra Pasca (Director Consumer Experience), Sonia Micu (Director Marketing & Digital), Claudiu Ilian (Director Commercial Operations), Stere Garofil (Head of...
Joi, 23 August 2007
“Intr-un an, BTL-ul ar putea fi in jurul a 10% din business-ul Starlink Group”, a declarat la infiintarea diviziei BTL, pentru AdPlayers, Marcel Straut - Managing Partner al grupului, care nu ezita sa deconspire si noul pas la Starlink: “Cautam acum cei mai buni oameni de outdoor din piata”
Joi, 22 Februarie 2007
Razvan Matasel (foto, Leo Burnett), Razvan Varabiescu (Media Direction), Catalin Tolontan si Augustin Roman (Convergent), Orlando Nicoara (MediaPro Interactiv), Cristian Kit Paul (Brandient), Bogdan Brnzas (Branzas), Bradut Florescu (DDB), Stefan Liute si Marius Ursache (Grapefruit), Doru Panaitescu (Initiative), Eveline Fabritius (Splendid Media), Radu Ionescu (Kinecto) sunt doar ctiva...
Marti, 24 Octombrie 2006
Avnd, potrivit grupului, 15% din piata de comunicare din Grecia si clienti cum sunt OTE, Ifantis, Triumph, Bank Societe General, AIG Greece sau Cosmote, grupul deschide n Romnia JNL+European Advertising Agency, cu un actionariat 51% pentru JNL+Grecia, 30% - Andreea Lica (Medes Advertising) si 19% Konstantinos Konstandinjidis (foto), primul cont aliniat de greci fiind Ifantis
Joi, 12 Octombrie 2023
Cei doi experti mondiali de top in sanatatea fizica si mentala vin pe 11 noiembrie la Apollo111 in Bucuresti, unde vor vorbi despre schimbarile mici, dar cu mare impact, pe care le putem face pentru o viata sanatoasa si cu sens. Peste 160 de participanti vor avea ocazia sa asiste la dezbateri sustinute de Jessie...
Luni, 09 Iunie 2008
Numai in ultimii 4 ani, un numar de 11 agentii de media relevante pe piata au fie manageri noi: Initiative, MindShare, Optimedia, Media Direction, Mediacom, OMD, fie sunt chiar ele noi companii relevante pe piata cu...
Vineri, 10 Aprilie 2009
In septembrie-octombrie 2008, Unilever a avut in plan o promotie de 4-5 Mil. EUR. Unul dintre participantii la brief-ul pentru ceea ce se dorea sa fie „cea mai mare promotie” Unilever facuta vreodata pe piata romaneasca rupe tacerea si spune ca la capatul a trei saptamani de munca si propuneri ale agentiei raspunsul clientului a fost ca promotia „Nu se mai face”
Marti, 22 Decembrie 2020
„Fara indoiala, anul 2020 a fost, dincolo de orice definitie, un an exceptional si revolutionar. Industria noastra se confrunta deja cu schimbari fundamentale, iar pandemia COVID-19 a accelerat aceste schimbari si ne-a fortat sa mergem mai repede intr-o directie spre care ne indreptam deja”, spune Radu...
Miercuri, 29 Noiembrie 2006
General Manager la Divizia de Publishing, Dragos Stanca (foto) estimeaza ca Grupul Catavencu, inclusiv Guerrilla, concentreaza peste 30% din volumul total de business al Realitatea Media, trust din care mai fac parte, printre altele, si posturile de televiziune Realitatea Tv si The Money Channel
Marti, 29 August 2006
Calin Rotarus, Online Sales Director la ARBOmedia, spune ca piata publicitatii online este controlata de 3 regii si un broker de media, executivul estimnd o valoare de 6 milioane EUR pentru acest an, n crestere cu peste 100% fata de anul 2005, cnd apreciaza oficialul ca s-au cheltuit 2,4 milioane EUR
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE:











