Rezultatele cautarii dupa : "diviziei"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 2 3 4 5 6 »
IBU Pro Tv lanseaza www.perfecte.ro
Marti, 19 Ianuarie 2010
 Primul dintr-o serie de proiecte online pe care IBU Pro Tv le va lansa in prima parte a anului 2010, noul proiect online are ca obiectiv mentinerea diviziei de Internet Pro TV in primii trei publisheri din .ro.
Money Express iese din Realitatea Catavencu, dar pastreaza echipa si continutul. Business Standard: No comment
Joi, 10 Decembrie 2009
 Daca pentru Business Standard a raspuns cu „no comment”, „Money Express va aparea exact in forma si cu aceeasi echipa care a consacrat-o, fara nici cea mai mica schimbare de continut”, a declarat pentru AdPlayers, Sorin Freciu, Director General, Divizia de Business Media, Realitatea Catavencu
Premii in valoare de peste 60.000 EUR la Testul de Afacereza ( The Money Channel )
Miercuri, 28 Octombrie 2009
 Pentru marele premiu la Testul de Afacereza, postul de televiziune mai pregateste pe langa un Opel Vectra in valoare de 24.000 EUR, si un Executive MBA la CEU Business Scool in valoare de 21.000 EUR
Burda vinde pe piata 7 publicatii din familia Practic
Marti, 27 Octombrie 2009
 Dupa succesul Practic in Bucatarie (330.000 exemplare), din 29 octombrie editorul ajunge la 7 publicatii in familia „Practic”, lansand pe piata doua noi titluri: "Practic Sanatate" trimestrial intr-un tiraj de 40.000 exemplare, si „Practic Integrame”, lunar, cu un tiraj de 20.000
NewsIn se alatura Diviziei Business Realitatea-Catavencu
Marti, 06 Octombrie 2009
 Agentia de presa NewsIn se alatura astfel produselor Diviziei Business de la Realitatea Catavencu - postul de televiziune The Money Channel, cotidianul de afaceri Business Standard...
Clasamentul agentiilor de media – publicitate din Romania?
Vineri, 25 Septembrie 2009
 AdPlayers lanseaza din ultima saptamana a lunii septembrie AdPlayersREPORT seria de rapoarte anuale pe expertize de comunicare
Motivele schimbarii Business Standard: format mare, tipar color, costuri si timp
Miercuri, 23 Septembrie 2009
 „Motivele schimbarii noii forme grafice ale Business Standard sunt legate de un format care ne permite sa tiparim tot ziarul color, de costuri si de o mai mare flexibilitate...
Ringier angajeaza 100 de oameni in Divizia Online
Joi, 02 Iulie 2009
 Noua Divizie Online va functiona ca o unitate de business independenta, care reuneste pe de o parte activitatile online ale brandurilor din print, iar pe de alta parte va...
Romanita Oprea va coordona Internetics
Vineri, 05 Iunie 2009
 Recent numita PR Manager la Millenium Communications, misiunea Romanitei Oprea este coordonarea festivalului Internetics
Cutremur in managementul Unilever, inclusiv Presedintele?
Joi, 21 Mai 2009
 Potrivit unor surse din piata, la varful Unilever South Central Europe condusa de Alexandra Gatej, Presedintele Unilever SCE ar urma sa aiba loc un cutremur in care schimbarile ar...
Realitatea Catavencu renunta la DBV Media House pentru vanzarile Publishing si Radio
Joi, 07 Mai 2009
 La nici sase luni de administrare a publicitatii prin regia DBV Media House, potrivit unor surse din piata, board-ul Realitatea Catavencu ar fi votat deja marti, 6 mai,...
Propaganda si-a lansat divizia Propaganda Interactive
Miercuri, 06 Mai 2009
 Divizia este coordonata de Ioana Giosan, certificata Google AdWords
Media Pro Publishing: 30 Mil. EUR in 2008, din care 40% Business Publishing
Miercuri, 06 Mai 2009
 Cosmina Noaghea, Publishing Director in cadrul diviziei de presa scrisa de la Media Pro, afirma ca grupul de media are multe scenarii de scadere al intregii piete, dar se asteapta ca...
Promotia Nu se mai face (II): Banii sunt in alta parte. In negocierile promotiei cu furnizorii
Luni, 13 Aprilie 2009
 Martorul AdPlayers spune ca agentia de publicitate care ar fi castigat licitatia pentru Promotia „Nu se mai face” ar fi avut numai ea un „agency fee” de 1-2%...
Licitatie Unilever pentru Promotia Nu se mai face (I)
Vineri, 10 Aprilie 2009
 In septembrie-octombrie 2008, Unilever a avut in plan o promotie de 4-5 Mil. EUR. Unul dintre participantii la brief-ul pentru ceea ce se dorea sa fie „cea mai mare promotie” Unilever facuta vreodata pe piata romaneasca rupe tacerea si spune ca la capatul a trei saptamani de munca si propuneri ale agentiei raspunsul clientului a fost ca promotia „Nu se mai face”
Dan Tasca [..] a decis sa paraseasca Unilever pentru a se dedica unor proiecte personale Alexandra Olaru, Unilever
Luni, 06 Aprilie 2009
 Dupa despartirea de fostul Director de Marketing al diviziei de produse de ingrijire personala si a locuintei, 
Propaganda: 6,4 Milioane EUR, 30% media in 2008
Marti, 03 Martie 2009
 Adrian Tuluca, managerul si unul dintre fondatorii Propaganda,  spune ca agetia de publicitate a avut anul trecut o cifra de afaceri de 6,3-6,4 Milioane EUR, din care 30% din serviciile de media

 

Ninespices (Fanache & Familia Nicoara) ii vinde lui Orlando Nicoara majoritatea unui proiect al companiei
Luni, 02 Martie 2009
 La scurt timp dupa despartirea Mediacafe de Ninespices, omul de afaceri pe Internet Orlando Nicoara a declarat pe propriul blog ca a achizitionat majoritatea site-ului Hotcity.ro,...
Realitatea va face profit anul acesta Mihnea Vasiliu, Realitatea Catavencu, pentru HotNews
Luni, 02 Martie 2009
 Intr-un interviu HotNews Mihnea Vasiliu, Directorul Diviziei "Quality" al grupului Realitatea-Catavencu, afirma ca in trustul de media exista si probleme: „Exista...
Calin Diaconu, Babel: 45 de oameni, 6.3 Milioane EUR (2008)
Luni, 02 Martie 2009
 Potrivit fondatorului Babel, agentia de publicitate are 45 de oameni si a inregistrat o cifra de afaceri de 6.3 Milioane EUR in 2008, in crestere cu
« 2 3 4 5 6 »