Rezultatele cautarii dupa : "de ce"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Catalogul Electronic. Cum sa arunci banii pe geam in comunicarea copil-dascal-parinti?
Joi, 27 Martie 2014
 Poate pentru parintii care din diverse motive au de ce sa-si faca griji din pricina copiilor si nu pot ajunge la scoala, "Catalogul electronic" cu urmarirea si verificarea notelor si absentelor este de un real folos. Pentru mine, nu.

Piata romaneasca, dar castiga nemteste. Porsche si alti clienti de 2 Mil. EUR la Springer & Jacoby
Marti, 04 Martie 2014
 Raluca Simu, Managing Partner al Springer & Jacoby trece in revista ce-a adus anul trecut in "contul" agentiei de publicitate pe care o conduce, si ce crede ca se va intampla in 2014

 

La revedere P&G pentru Heineken. Horhoianu - noul marketing Heineken, a lucrat pe 8 piete in Balcani
Marti, 04 Februarie 2014
 De la inceputul lunii februarie, Narcis Horhoianu, fostul marketing Procter & Gamble pe opt piete din Balcani, a intrat  in echipa de management Heinken Romania si va fi responsabil de strategia de marketing a producatorului de bere.
Castiga un weekend romantic pe Coasta de Azur, de Ziua Indragostitilor. (P).
Luni, 20 Ianuarie 2014
 Surprinde-ti persoana iubita cu cel mai frumos cadou - trimite o comanda de minimum 3 produse si myFragrance.ro te insoteste intr-o vizita parfumata la fabrica Galimard din capitala mondiala a parfumurilor, Grasse.
Nu cumpara aceasta haina! Lant de magazine american impotriva cumparaturilor.
Luni, 02 Decembrie 2013
 In timp ce magazine de tot felul au incurajat vanzarile cu Black Friday, lantul de magazine american Patagonia ramane consecvent strategiei cumparaturilor doar daca ai nevoie de ele.

Pleaca de la MEC pentru o forma diferita. Prajisteanu raspunde in adplayers.
Miercuri, 06 Noiembrie 2013
 „Sunt sigur ca voi ramane in acelasi domeniu in care m-am perfectionat si am acumulat o mare experienta insa forma in care o sa continui o sa fie diferita fata de ce am facut inainte”, Bogdan Prajisteanu, ex Managing Director, MEC Romania.
150-200 mii euro publicitate in revista. 300-400 mii euro cu TV. Intelligent Life advertising.
Marti, 08 Octombrie 2013
Lansata de curand cu o frecventa de aparitie la 2 luni, revista Intelligent Life, sub licenta The Economist, estimeaza venituri de 150 -200 mii de euro din publicitate in print si 300-400 mii euro impreuna cu reclama atrasa pe emisiunea cu acelasi nume difuzata la tv. Romania TV.
Criza la proiectul Digi 24. Deciziile managerului de proiect date la o parte
Vineri, 04 Octombrie 2013
 Potrivit unor surse adplayers apropiate companiei, deciziile lui George Orbean, project managerul canalului, nu se mai regasesc in ultima...
Bugetele pleaca din media traditionala catre solutii digitale. Ce spun specialistii la IAB Forum.
Luni, 30 Septembrie 2013
" Clientii isi redirectioneaza, mai mult ca niciodata, cote din ce in ce mai mari din bugetele de marketing din media traditionala catre solutii digitale de marketing, mult mai bine tintite, masurabile si eficiente” afirma pentru adplayers Dimitris Karpouzas, Digital Marketing Director la MSPS Grecia
ZF: De la catastrofa la eficienta cianurarii. Basescu: Ponta, cati bani ai luat pentru Rosia Montana?
Marti, 03 Septembrie 2013
 Intr-o analiza ZF de la „Catastrofa ireparabila” la „eficienta” cianurarii, intrebarea Presedintelui Romaniei la adresa Primului Ministru vine ca un traznet dupa ce Guvernul a aprobat proiectul de lege care reglementeaza exploatarea minereurilor din perimetrul Rosia Montana.
Cristian Kit Paul (Brandient) in juriul Rebrand 100
Vineri, 16 August 2013
 Fondator si Director Creativ al companiei Brandient, Cristian Kit Paul a fost invitat sa faca parte din juriul competitiei Rebrand 100 Global Awards, editia 2014
Smartphone-ul si tableta – televizorul noii generatii. Elena Badea, Ernst & Young.
Marti, 23 Iulie 2013
 Ce inseamna pentru advertiseri si branduri apropierea de consumatori oferita de smartphones? Elena Badea, Director Marketing, Ernst & Young Romania vorbeste despre cate companii din Romania se promoveaza pe mobil sau cate campanii de publicitate reusite s-au intamplat in acest mediu la noi:

 

Ce cauta femeile si barbatii pe Internet?
Marti, 23 Iulie 2013
 In vreme ce barbatii pastreaza ca arii de interes pe Internet mai degraba domeniile legate de tehnica: aplicatiile pentru mobil,...
Marketing de cadouri pe iPhone si iPad. Appstore de promotionale.
Joi, 18 Iulie 2013
 In loc de laptop si prezentari pe web, furnizorul de promotionale Atip Design isi prezinta produsele printr-o aplicatie disponibila pentru iPhone si iPad.

 

IMAGE finalista la IPRA Golden World Awards
Sambata, 22 Iunie 2013
 Inscrisa in categoria ,,Healthcare”, campania ,Medicamentele nu sunt bomboane” desfasurata in anul 2012 pentru Asociatia Romana a Producatorilor Internationali de Medicamente (ARPIM) a intrat in finala competitiei ce recunoaste excelenta in PR din 1990

TVR tinteste audienta de sport pe Campionatul European de Gimnastica Ritmica
Vineri, 31 Mai 2013
 TVR 2, TVR HD si portalul video al Televiziunii Romane - TVR+ vor transmite Campionatul European de Gimnastica Ritmica ce se desfasoara la Viena
Competitori in aceeasi reclama? Radu Nicolae despre Profi & Lidl, Pepsi & Cola, Dosia & Rex, Connex & Dialog
Miercuri, 22 Mai 2013
 Cu 20 de ani in comunicare Radu Nicolae analizeaza cazuri de alaturare mai mult sau mai putin explicita a unor competitori in reclame: Profi & Lidl, Pepsi & Cola, Dosia & Rex, Connex & Dialog
Publicitatea moare si Millenium incaseaza banii. Eveniment.
Joi, 28 Martie 2013
 In timp ce baba isi piaptana cele 10 fire de par din frunte si crede ca isi face parul permanent, realitatea cruda arata ca dintr-o mare piata, mica Noapte a Agentiilor, la fel ca multe alte evenimente, atrag la numaratoarea participarii 10-20 de entitati din comunicare, in timp ce sponsorii evenimentelor au facut dintr-o agentie un adevarat grup. Millenium Group.
Banca Transilvania vrea 15.000 de carduri Master Card Forte in 3 luni
Miercuri, 27 Martie 2013
 Dezvoltata de agentia de publicitate Three, cele mai importante medii de comunicare in campania “Fa acum ce visezi de mic. Daca nu acum, atunci cand?” sunt televiziunea si onlineul, asa incat peste 80% din bugetul ei este alocat acestora”, au afirmat pentru adplayers oficialii de marketing ai Bancii Transilvania.

2 Mil. EUR din Goldbach Media. 2 Mil. EUR din Goldbach Audience. Vrea 300-500.000 din OOH.
Luni, 25 Februarie 2013
 Cu aproximativ 2 Mil. EUR din Goldbach Media si 2 Mil. EUR din Goldbach Audience pe anul 2012, noua divizie Goldbach Outdoor Network are ca tinta 1.000 de panouri si 300-500.000 EUR din OOH