Rezultatele cautarii dupa : "de ce"
Ordonare dupa: data / relevanta  
1 2 3 4 5 »
7 din 10 români, cu vârste între 18 și 65 de ani, participă cel puțin o dată pe an la un festival din România
Joi, 03 Iulie 2025
 Potrivit celui mai recent studiu Raiffeisen Bank, din seria de cercetări Despre Bani 1:1, participanții la festivaluri preferă plățile digitale, iar bugetul de cheltuieli pentru 32% dintre ei variază intre 300 și 500 de lei  
Românii vor ca produsele sustenabile să le aducă beneficii clare și imediate, asupra sănătății (80%) și eficiența în satisfacerea nevoilor (78%).
Joi, 26 Iunie 2025
 Sustenabilitatea este tradusă in termeni de utilizare responsabilă a resurselor (29%) și reciclare (24%), potrivit unui studiu Reveal Marketing Research care a realizat in colaborare cu Kaufland Romania și PRO TV cea de-a patra ediție anuală a Barometrului Național despre percepțiile și comportamentele...
Peste doua luni, Festivalul Internațional George Enescu 2025 transforma România în cea mai mare scenă a muzicii universale
Miercuri, 25 Iunie 2025
 Incepand cu 24 august, timp de 29 de zile, Romania devine cea mai mare scenă a muzicii universale cu cea de-a XXVII-a ediție a Festivalului Internațional George Enescu 
Dyson lansează Car+Boat: Cel mai puternic aspirator de mână
Miercuri, 18 Iunie 2025
 „Am redefinit ce poate face un aspirator de mană,” a declarat Asaph Ooi, inginer Dyson. „Dyson Car+Boat oferă tipul de putere, filtrare și ușurință in utilizare pe care clienții noștri le așteaptă, făcandu-l partenerul ideal pentru curățarea oricărei suprafețe, de acasă sau din...
Românii petrec peste 2 ore la curățenia generală, iar 64% dintre ei încă folosesc mopul pentru igienizarea podelelor
Marti, 03 Iunie 2025
 Primul studiu global Dyson dedicat curățeniei umede, realizat pe un eșantion de 23.311 respondenți din 28 de țări și regiuni, arată că, deși 93% dintre participanții la studiu au podele dure, doar 48% folosesc aparate de curățare umedă in locuințele lor.
 ,,Ar trebui clienții să plătească pentru pitch-uri? Bogdan Branzas, Fondator, Branzas Design
Joi, 08 Mai 2025
 Bogdan Branzas, fondator Branzas Design ,,Conduc Branzas Design de peste 30 de ani și iată ceva ce am invățat pe calea cea grea: nu fiecare pitch se transformă intr-un proiect. Procentajul de pitch-uri necaștigate este subunitar. Insă fiecare pitch necesită timp real, efort real și oameni reali.”
United Media Services va coordona strategia digitala globala a brandului Metaxa
Joi, 24 Aprilie 2025
Emeline Phipps, Global Senior Brand & Digital Manager, House of Metaxa: „Suntem incantati sa colaboram cu United...
 Investitie de 2,3 milioane de euro atrasa de Footprints AI, condusa de Catalyst Romania, pentru dezvoltarea si extinderea retelei de retail media
Marti, 25 Februarie 2025
 Piata globala de retail media este estimata sa atinga 166 de miliarde de dolari in 2025, iar pana in 2027, compania estimeaza ca o parte semnificativa a bugetelor destinate pana acum unor canale „traditionale” precum radio, TV, OOH, dar si digital marketing, va fi redirectionata catre acest canal.

1 din 2 tineri spun ca au trecut prin abuz emotional in relatii. Reveal Marketing Research, pentru Fundatia Friends for Friends
Miercuri, 19 Februarie 2025
 45% dintre tinerii din Romania spun ca au trecut prin abuz emotional in relatii, aceasta fiind cea mai intalnita forma de abuz mentionata de tineri, urmata de cel in mediul digital cu aproape 30% dintre mentiuni si de cel fizic cu 20%.
”Perechea perfecta” in oferta de primavara 2025 de la Telekom Romania Mobile
Marti, 11 Februarie 2025
Desfasurata intre 11 februarie si 10 aprilie, campania propune combinatia a doua telefoane mobile, acelasi model, impreuna cu un singur abonament cu beneficii nationale nelimitate, contractat pe o perioada minima de 24 de luni, pentru clientii persoane fizice
Bilant 2024: Crestere FMCG si Electro-IT dupa doi ani de contractie a volumelor
Miercuri, 05 Februarie 2025
 Per total, „Barometrul de retail” al NIQ-GfK, ce acopera cca 62,000 de magazine la nivel national, arata o crestere valorica a vanzarilor in cele doua domenii de 8.3% pana la un total de 127.3 miliarde de lei in 2024, industria FMCG avand un avans de 8.0% fata de anul trecut, iar cea de electro-IT de...
Antenna Group, care detine prin Antenna Entertainment marcile AXN in Romania, il numeste pe Henning Tewes Director General al Grupului
Joi, 19 Decembrie 2024
 In calitate de CEO al Grupului, Henning Tewes va coordona portofoliul variat al Antenna, care include televiziune gratuita si cu plata, streaming, stiri, cinematografe, evenimente live, educatie, continut, productie, publishing, media digitala, e-commerce, radio si muzica.
6 din 10 romani considera mai atragatoare marcile care lanseaza editii limitate de Craciun. Reveal Marketing Research.
Luni, 09 Decembrie 2024
 Cele mai populare categorii de produse cu tematica de Craciun sunt alimentele (79%), bauturile (56%) si cosmeticele (39%).
Fundatia Regala Margareta a Romaniei lanseaza selectia nationala pentru Bursele Tinere Talente 2025, editia a 17-a
Luni, 14 Octombrie 2024
Elevii si studentii cu varste intre 14 si 24 de ani, care urmeaza studii in domeniul muzicii clasice sau artelor vizuale la institutii de invatamant vocationale din Romania si provin din familii cu venituri reduse, sunt invitati sa aplice pana la data de 10 noiembrie 2024, pentru a obtine o bursa in cadrul acestui...
NewTech Academy lanseaza cursul de digital marketing, in parteneriat global cu grupul international de tehnologie Wawiwa Tech Training
Luni, 16 Septembrie 2024
 „Cursul propus de NewTech Academy este exact ce-ti trebuie daca vrei sa inveti cum sa faci marketing digital eficient, intr-o industrie care evolueaza constant. Vei invata nu doar sa folosesti uneltele digitale, ci si cum sa gandesti strategic, sa intelegi comportamentul publicului tau si sa optimizezi...
Dyson lanseaza Chitosan™, prima sa linie de produse cosmetice pentru par, pentru rezultate de lunga durata
Luni, 19 August 2024
 ,,In timp ce unele produse de styling folosesc polimeri simpli care lipesc intre ele firele de par la fel ca lipiciul, formulele Dyson functioneaza diferit. Atunci cand sunt utilizate in formulele Dyson Chitosan™, macromoleculele complexe ajuta la crearea de legaturi flexibile care sustin parul suvita cu...
De ce ajung copii sa incerce droguri? Sondaj in cadrul campaniei nationale UNSPOKEN impotriva consumului de droguri
Luni, 22 Iulie 2024
 Peste 65% dintre respondentii la sondaj considera anturajului ca principalul factor care-i determina pe copii sa incerce drogurile, prima data la modul experimental, in timp ce 56% dintre parinti au indicat apoi lipsa de afectiune ca fiind al doilea cel mai important factor care-i determina pe copii sa consume...
CONFIDENT devine agentia de comunicare a Infosan, singurul spital privat de oftalmopediatrie din Romania
Miercuri, 03 Iulie 2024
 Rares Ciubotaru, Director Executiv, Infosan - ,,Am decis sa apelam la serviciile Confident pentru a explica mai bine felul in care au evoluat descoperirile medicale din domeniul oftalmologiei, cum ne tratam pacientii la Infosan si cat de dedicati suntem in tot ceea ce facem.”
7 din 10 romani returneaza toate ambalajele cu garantie. 2 din 10 returneaza partial.  Reveal Marketing Research
Marti, 18 Iunie 2024
 Cercetarea si-a propus sa afle mai multe detalii despre atitudinile si comportamentele romanilor in ceea ce priveste Sistemul de Garantie-Returnare a ambalajelor bauturilor imbuteliate, care a devenit functional incepand cu sfarsitul anului trecut (30 noiembrie 2023).
Campanie Cognition inedita pentru Universitatea Romano-Americana. A lansat primul escape room educational virtual pentru a atrage studenti.
Marti, 18 Iunie 2024
Sub invitatia „Iesi din rand si incepe-ti calatoria spre succes!”, prin intermediul unui escape room virtual educational, Universitatea Romano-Americana ii ajuta pe viitorii studenti sa isi identifice inclinatiile vocationale.
1 2 3 4 5 »