Rezultatele cautarii dupa : "contul"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 4 5 6 7 8 »
Licitatia de creatie pentru rebrandingul T castigata de GMP. Exclusiv adplayers.
Vineri, 11 Iulie 2014
 Cel mai mare cont de creatie telecom din aceasat toamna a fost castigat de o agentie locala, dupa o finala cu 2 agentii de publicitate.

Verdictul IML: Miocardita. Inima i-a murit, dar traieste in inima noastra.
Joi, 03 Iulie 2014
Miocardita este verdictul IML la trecerea la cele vesnice a fondatorului imagoo, dupa ce proprietarul  apartamentului in care locuia si fratelelui Iulian l-au gasit la ore bune distanta dupa ce l-a lasat “ceasul”. 
Doris Danner, TBWA Europe: Romania este plina de talente si probabil cea mai creativa tara din regiune
Luni, 26 Mai 2014
 „Romania este o tara plina de talente si probabil cea mai creativa tara din regiune” a declarat pentru adplayers Doris Danner, director regional TBWA Europe, retea la care Friends Advertising s-a afiliat de curand, sub noul nume al agentiei FRIENDS TBWA Bucharest.
Surse adplayers. Bugetul de rebranding Romtelecom la T, castigat de Media Investment (The Group)
Miercuri, 16 Aprilie 2014
 Estimat la un buget de 15 Milioane EUR, inclusiv contul de rebranding, de castigarea contului Romtelecom / Cosmote atarna ierarhia agentiilor de media din acest an care intalneste o data la 10 -15 ani un rebranding in piata de telecom.

 

Contul global Vodafone pleaca la MEC. Licitatie de 1 Miliard de dolari.
Luni, 14 Aprilie 2014
 Estimat de presa internationala la 900-950 Milioane USD, bugetul de media global Vodafone a fost castigat de reteaua de media MEC (WPP) in urma unei licitatii desfasurata pe o perioada de cateva luni

Doua nasteri postnatale: Fosta MD, Oana Padure pleaca la MEC. In loc vine Roxana Panturoiu
Miercuri, 09 Aprilie 2014
 Fosta Managing Director la Media Direction, Oana Padure, pleaca dupa postantal CEO la MEC. Va fi inlocuita de Roxana Panturoiu.

 

PR de incaltaminte si accesorii de 15-20 Mii euro. IL PASSO la RAN Events.
Marti, 08 Aprilie 2014
Retailerul autohton de incaltaminte si accesorii pentru femei si barbati IL PASSO a ales agentia RAN Events sa administreze serviciile integrate de relatii publice pentru reteaua de magazine construita pe parcursul a 15 ani de activitate
Piata romaneasca, dar castiga nemteste. Porsche si alti clienti de 2 Mil. EUR la Springer & Jacoby
Marti, 04 Martie 2014
 Raluca Simu, Managing Partner al Springer & Jacoby trece in revista ce-a adus anul trecut in "contul" agentiei de publicitate pe care o conduce, si ce crede ca se va intampla in 2014

 

Bugetul Mondelez (fostul Kraft) la Carat Romania
Miercuri, 19 Februarie 2014
 Estimat de surse din piata de media la 4-5 Milioane de euro pe an, contul de media a intrat in portofoliul Carat (Dentsu Aegis Group)din luna ianuarie a.c.

 

La loc comanda! Licitatia media Domo neincheiata. Sunt mai multe selectii.
Marti, 18 Februarie 2014
La loc comanda. Licitatia media Domo nu s-a incheiat. Sunt mai multe selectii.
Ultima Ora! Licitatie de 5 Milioane EUR adjudecata. Domo a plecat de la Media Investment.
Marti, 18 Februarie 2014
Un email recent a anuntat fosta agentie si ceilalti participantii ca licitatia a fost adjudecata
Goodbye DDB. Am plecat la GMP. Volkswagen.
Luni, 27 Ianuarie 2014
 Pierdere emblematica DDB, dupa rebrandingul Brandstalk. Volkswagen a plecat la GMP, dupa o licitatie la care au participat, potrivit unor surse din piata, DDB - agentia care administra contul din 2009, GMP Advertising, McCann Erickson, Tempo si DRAFTFCB GMP.

Licitatie de 500-600 mii EUR, la Cable Direct
Joi, 19 Decembrie 2013
 Regia va reprezenta exclusiv vanzarea si planificarea spatiului publicitar al canalelor TV din portofoliul Turner Broadcasting - Cartoon Network, Boomerang, TCM.
Campanie Carrefour de 300-400 mii de euro. Premii de 50-80 mii de euro pentru elevi
Miercuri, 18 Decembrie 2013
 Avand ca participanti copii din clasele I-VIII, numai premiile concursului de desene Carrefour derulat cu sprijinul partenerilor sunt estimate intre 50.000 si 80.000 de euro.

Licitatie intre 50-100 mii euro castigata de People. Glenfiddich lauda oamenii de succes din comunicare.
Luni, 16 Decembrie 2013
 Distribuit in Romania de Alexandrion Group si avand un buget estimat intre 50-100.000 EUR pe an, contul de PR al Glenfiddich a fost castigat de People Public Relationships Agency cu proiectul Book of Succes, o platforma care sa aplaude oamenii de succes din diferite industrii, inclusiv din marketing si comunicare
Henkel nu comenteaza licitatia de 4-5 Mil. EUR.
Luni, 19 August 2013
 Contactati telefonic de catre adplayers, oficialii de marketing Henkel s-au abtinut pana la aceasta ora sa ofere un raspuns negru pe alb in privinta organizarii unui proces local de selectie a agentiei care ar urma sa administreze serviciile de media de la inceputul anului 2014.
Pitch de media pe milioane de euro la Henkel. Surse adplayers.
Joi, 08 August 2013
Potrivit unor surse adplayers apropiate licitatiei, in cursa Henkel s-ar afla una din agentiile de media The Group, care controleaza contul in ultimii 4-5 ani, MEC Romania care detine contul pe o parte din piete si OMD care administreaza alte piete pentru Henkel
Cont auto de 500.000-1 Mil. EUR schimba agentia. Skoda a plecat de la Frank la Springer & Jacoby.
Marti, 16 Iulie 2013
 Cu investitii in marketing si comunicare cuprinse intre 500.000 si 1 Milion de euro pe an, potrivit estimarilor adplayers, contul de creatie si strategie Skoda a plecat de la Frank Communication la Springer & Jacoby, dupa o licitatie cu 17 prezentari de portofoliu si 5 agentii alese in finala.
Buget de 50-100.000 euro Lexmark castigat de Media Pozitiv
Luni, 10 Iunie 2013
 Cu o cifra de afaceri de 250.000 euro pe 2012, agentia Media Pozitiv face 80% din bani din proiecte de comunicare si servicii de relatii publice & marketing, iar 20% din bugete de advertising online.
LaFesta isi deschide mintea la tineri si cota de piata cu 150-200.000 EUR.
Miercuri, 10 Aprilie 2013
 Cu un buget estimat la 150-200 mii de euro, autorii campaniei dezvoltate de Saatchi & Saatchi si Zenith Media au declarat pentru adplayers ca, pe langa awarness, printre obiectivele campaniei La Festa 3 in 1 se numara intinerirea brandului La Festa si cresterea cotei de piata.
« 4 5 6 7 8 »