Doua nasteri postnatale: Fosta MD, Oana Padure pleaca la MEC. In loc vine Roxana Panturoiu
Miercuri, 09 Aprilie 2014
 

adplayers Iulian Toma

Doua nasteri de management postnatale: Fosta Media Direction, Oana Padure (foto sus) vine la MEC. Potrivit unor surse adplayers, in locul ei va fi numita Roxana Panturoiu (dreapta).

Potrivit unor surse apropiate fostei agentii de media, mutarea Oanei Padure este cel putin o surpriza pentru colegii de la Media Direction care asteptau ca fostul manager sa revina dupa 6 luni din concediul postnatal la MD, si sa faca rocada la conducerea serviciilor de media ale agentiei cu o alta colega ce urma sa intre in postnatal.

Adio Prajisteanu. Bun venit Padure.

Potrivit unor informatii din piata, cu un pachet salarial de aproximativ 7000 USD pe luna (aprox 5000 eur) in schimbul unor cerinte ale fisei de post cu mult peste beneficiile oferite, oferta din grupul WPP n-a avut prea multi doritori pentru sefia MEC printre managerii specialisti de media din industrie dupa plecarea lui Prajisteanu.

Intr-o piata unde seniorii de media se pot apropia de pachete de 3.500 - 4.000 euro, cu cei aproximativ 5.000 euro pusi la bataie de MEC, pozitia numarul 1 a agentiei a fost adjudecata de un om care si-a dorit o noua provocare de manager muncitor la sefia unei agentii de media de cateva zeci de milioane de euro pe an si nu neaparat ar fi parasit fosta agentie ca ar fi fost nemultumit de vechiul job, cu siguranta nu cu mult mai putin recompensat.

Marire si decadere in media WPP.

Dupa o perioada de inflorire adusa de Bogdan Prajisteanu cu multe conturi castigate sau aliniate la business-ul agentiei, MEC a pierdut teren din 2013 ca si sora Mindshare din acelasi grup, aflata in ultimii ani intr-o cadere libera a afacerii comparativ cu pozitia detinuta acum 10 ani. Altadata pe varful pietei de media pana in anul 2004 sub mana lui Zoltan Szigeti si Ovidiu Florea, Mindshare se zbate pe un loc deloc fruntas in ierarhia de azi a agentiilor de media. Chiar daca cifrele din 2013 nu au vorbit inca, cele de pana la 2012 sunt publice.

Numai la inceputul anului 2014 agentia de media MEC a pierdut contul Strauss de aproximativ 2,5 Mil. EUR in categoria “cafea” in schimbul unui castig modest cuprins intre 500.000 si 700.000 euro in piata de media auto (lasam agentia sa anunte clientul recent castigat). 

Mai mult in Oameni


PUBLICITATE: