Licitatia de creatie pentru rebrandingul T castigata de GMP. Exclusiv adplayers.
Vineri, 11 Iulie 2014
 

adplayers. Iulian Toma

Contul de creatie al celui mai important furnizor de comunicare telecom din aceasta toamna a fost castigat de agentia locala GMP, dupa o finala cu doua companii de publicitate, potrivit unor surse adplayers apropiate licitatiei.

Contactati de catre adplayers, oficialii de comunicare Romtelecom si Cosmote nu au comentat informatia. Raspunsul oficial va fi dat cel mai probabil intr-un comunicat de presa in care vor fi anuntate toate agentiile autoare.

Rebranding de milioane de euro. Deadline: 12 septembrie

Estimat la milioane de de euro, rebrandingul T este contul anului numai daca ne gandim la numarul de casete de semnalizare ale magazinelor actualelor Romtelecom & Cosmote de pe intreg teritorul Romaniei. 
Contul de creatie va trebuie sa schimbe pana la data de 12 septembrie culoarea Romtelecom si Cosmote in magenta companiei de origine germana. Alte milioane de euro sunt estimate sa fie investite in media in cea mai mare investitie in comunicarea telecom din aceasta toamna.

Nici comunicarea interactiva nu va sta pe loc. Desi neconfirmata nici ea pana la aceasta ora, comunicarea semnata de GMP va fi dublata de o comunicare digitala nu mai putin importanta a carei agentie autoare nu o avem inca nici pe surse.

 Mai mult in Licitatii


PUBLICITATE: