Rezultatele cautarii dupa : "castigatorii"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 8 9 10 11 12 »
Anuntata in ultima clipa, publicarea pe site a celor 24 de agentii si 350 de lucrari poate schimba istoria Ad'Or
Marti, 17 Mai 2005
Lipsa unor agentii mari cum sunt Lowe, Tempo, Headvertising, NextCap sau Gavrila precum si transparenta lucrarilor in public va da batai de cap editiei 2005
Botan (McCann) si Matasel (Leo Burnett) au lasat Olimpiadele fara Premii
Luni, 04 Iunie 2007
La Festivitatea de Premiere din cadrul Olimpiadelor Comunicarii, Razvan Matasel, Deputy Managing Director & Head Of Planning Leo Burnett Romania si Adrian Botan, Director de Creatie Regional McCann Erickson, membrii in Juriul probei de Advertising, au anuntat ca la editia de anul acesta nu se acorda premiile I, II si III
Heineken served Extra Cold se concentreaza online cu OgilvyGroup
Vineri, 08 Iunie 2007
Campania de comunicare extinsa se desfasoara incepand cu a doua jumatate a lunii mai pana in august in presa scrisa, outdoor si online, dar principalul mijloc de comunicare este blog-ul creat special pentru aceasta campanie, www.localwarming.ro
Nou obicei de alimentatie sanatoasa de la jucatorii si nutritionistul FC Barcelona. Beko continua Eat Like a Pro prin campania 4-3-3 si limbaj emoji
Luni, 05 Noiembrie 2018
 Realizata cu sprijinul Fundatiei Barça, campania isi propune sa ajute la prevenirea obezitatii infantile. Sprijin in campanie vin si jucatorii FC Barcelona si nutritionistul clubului, care se alatura actiunii Eat Like A Pro, dezvaluind formulele lor 4-3-3 favorite in social media.
Sapte recomandari pentru ca brandurile premium sa prospere in timpul recesiunilor
Marti, 19 Ianuarie 2021
Contrar asteptarilor comentatorilor din industrie cum ca brandurile premium sunt cele mai susceptibile de a suferi pierderi mari in timpul recesiunilor, cercetarea realizata de „The Effectiveness Partnership”, a concluzionat ca brandurile premium pot chiar sa prospere in perioadele de recesiune daca au in...
Ad’Or inscrie 361 de lucrari in contul Business Media Group (BMG)
Marti, 08 Mai 2007
Chiar daca nu a convins Headvertising, McCann, Gavrila&Asociatii, Next, Cap sau Cohn&Jansen, un numar de 25 de agentii au votat DA pentru inscrieri la Ad’Or 2007: ADDV, Bad Cat Production, DDB Bucuresti, GAV | Scholtz&Friends, GMP, Graffiti BBDO, Grey Worldwide Romania, Imager, Leo Burnett & Target, Luna Promotions, Mercury Promotions, MRM Partners, Notorious Advertising,...
'Traiasca capra vecinului!' Felix Tataru, Presedintele IAA, despre IAA Excellence Awards
Vineri, 28 Martie 2008
Cu peste 700 de invitati la prima editie, presedintele IAA Romania crede ca prima editie si-a atins obiectivul de a premia excelenta in comunicare si incheie cu „Traiasca capra vecinului” probabil esenta...
Castigatorii festivalului digital Internetics 2022
Vineri, 18 Noiembrie 2022
 Festivalul premiaza in fiecare an inteligenta digitala si excelenta in comunicarea online, si a oferit 44 de trofee, dintre care 18 trofee GOLD si 23 trofee SILVER.
Peste 2.200 de aplicanti si peste 400.000 de euro oferiti de Bursele Telekom. Start la a-X-a editie
Miercuri, 20 Noiembrie 2019
 Telekom Romania sustine performanta tinerilor in educatie. Peste 2.200 de aplicanti, peste 400.000 de euro oferiti prin burse lunare, 110 studenti beneficiari ai sprijinului financiar acordat de Telekom Romania, de la lansarea programului si pana in prezent;
McCann WorldGroup promoveaza BCR Open Romania
Miercuri, 07 Septembrie 2005
La campania ce se deruleaza pe tv, radio si presa semnata de agentia de publicitate McCann Erickson, promotorii turneului organizat de Momentum - divizia de evenimente din grup, adauga si noul website bcropenromania.ro construit de divizia de relationship marketing - MRM Partners in colaborare cu Webstyler  
Solutii alternative de energie ca sa ajungi la festival. ,,Green Race to UNTOLD cu ENGIE si McCann PR
Vineri, 05 Iulie 2019
 ENGIE Green Race to UNTOLD este o componenta a campaniei de comunicare dedicate asocierii dintre brandul ENGIE si festivalul UNTOLD, dezvoltata de McCann PR. Lansata sub headline-ul „Simte energia umana la UNTOLD! Cu ENGIE ai surse de energie regenerabila. Si la festival, si acasa”, campania aduce in...
Doua productii TVR, premiate la Prix CIRCOM. Organizatia reuneste 376 de statii TV din 38 de tari
Vineri, 19 Aprilie 2019
 Televiziunea Romana a urcat pe podium la Prix CIRCOM 2019, obtinand locul I si o mentiune in cadrul Galei Asociatiei Televiziunilor Regionale din Europa (CIRCOM Regional) - organizatie care reuneste 376 de statii TV din 38 de tari si care premiaza cele mai bune productii ale acestora.
25 de produse alese, de catre consumatori, Produsul Anului 2017 / 2018 in Malaezia
Marti, 20 Iunie 2017
 Glade Sensation Fresh Lemon, Tropicana Frutz, Nestlé Omega Plus, Kit Kat Crunchy Peanut Butter, Nestlé Latte Series, Zip Dish Washing Liquid, Red Bull Blue & Silver, Sunquick Tetra Pack, Mr Muscle 5in1 Multi-Purpose Cleaner Lavender, Magnum Pink/Black, Sunsilk Anti-Dandruff, Colgate Maximum Cavity Protection sunt doar o parte dintre cei 25 de castigatori ai competitiei...
Radio Guerrilla are Propaganda cu oaie
Marti, 27 Martie 2007
O continuare a precedentei productii  "The Good, The Bad & The Ugly", agentia Propaganda si Radio Guerrilla au lansat recent o noua campanie antiresemnare ce isi propune rescrierea Mioritei si promovarea matinalului Guerrilla de Dimineata, avandu-i ca protagonisti pe realizatorii matinalului Guerrilla: Dobrovolschi, Liviu Mihaiu si Craioveanu
Hartiile creative “Curious Collection invita designerii la concursul “Curious Story
Vineri, 21 Mai 2010
 Sustinut in Romania si de cotidianul online de publicitate, marketing si media AdPlayers, competitia se desfasoara in peste 20 de piete unde se distribuie hartiile creative...
Elevii romani care merg in finala Campionatului Mondial de Robotica din SUA, FIRST Tech Challenge
Luni, 26 Martie 2018
„Sunt foarte mandra de toti copiii care au participat si care au muncit luni intregi, uneori si noaptea, pentru a construi robotii”, declara Dana Razboiu, fondatoarea asociatiei „Natie prin Educatie” care a adus si a implementat in Romania aceasta competitie, obtinand licenta de la FIRST USA (For...
160 de participanti intr-un concurs de tinere sperante in publicitate
Sambata, 03 Septembrie 2005
Graffiti BBDO si Dacia au premiat "Respectarea vitezei legale la volan" cu o participare la festivalul Golden Drum 2005 - marele premiu al concursului de creatie publicitara "Drum catre Golden Drum 2005" si o luna de practica in agentia de publicitate
Safety Awards 2017 a desemnat castigatorii din peste 30 de studii de caz inscrise
Marti, 19 Decembrie 2017
 Aflata la cea de-a doua editie, printre companiile care au inscris studii de caz in competitia Safety Awards s-au numarat Ansel, Apa fara Plastic, BLS, Caroli Foods Group, Draeger Romania, EDPR Romania, Holcim Lafarge Romania, Iasisting Grup, Lanzi-Safety System, Monsanto Romania, Omniasig Vienna Insurance Group,...
Cu peste 1 miliard de recenzii si opinii pentru aproape 8 milioane de companii, Tripadvisor si Fuzetea fac echipa pentru a lansa noi itinerare de calatorie pline de fuziune
Vineri, 04 August 2023
 Doua branduri globale, Fuzetea si Tripadvisor, colaboreaza pentru a oferi calatorilor experiente unice si memorabile, care ii incurajeaza sa exploreze si sa se exprime. Lansarea campaniei celebreaza si introducerea unei noi arome zero zahar: Fuzetea Ceai Negru, Pepene si Menta
Cerbul de Aur 2019 pe o scena cat 1.000 de televizoare
Luni, 12 August 2019
Potrivit organizatorilor, artistii prezenti la Cerbul de Aur 2019, concurenti sau invitati, vor urca pe o scena de 800 m2, cu 400 m2 ecrane de LED - echivalentul a 1.000 de televizoare! - si cu peste 50.000 de piese demontabile de scenotehnica.
« 8 9 10 11 12 »