Ordonare dupa: data / relevanta
Metropolitan Life lanseaza #ZestreaDeProtectie in cadrul campaniei “Protectia este in ADN-ul nostru”
Luni, 06 Decembrie 2021
Conceputa ca un manifest despre importanta protectiei financiare, Campania #ZestreaDeProtectie, realizata alaturi de fotograful Sorin Onisor, este o colectie - despre ritualurile romanesti de protectie.
Vineri, 19 Noiembrie 2021
“Rolul nostru este sa aducem frumusete in viata de zi cu zi a fiecaruia dintre clientii nostri. Cu cat sunt mai diferiti, cu atat ne motiveaza mai tare. Vizitele la cora sunt pentru clientii nostri o ocazie de a se inspira, de a descoperi un nou ingredient care apoi in propriul camin sa isi devoaleze...
Luni, 21 Iunie 2021
Gala Effie 2021, cea mai importanta competitie a industriei de publicitate din Romania, a adus sapte premii pentru Telekom Romania, ca o recunoastere a eficientei si impactului campaniilor asupra rezultatelor de business si brand.
Vineri, 12 Martie 2021
In PRESA SCRISA tiparita, campania s-a desfasurat in perioada 17 iunie – 31 decembrie 2020, prin publicarea a aproximativ 9.000 de machete in aproximativ 200 de publicatii. In Online- campania s-a desfasurat in perioada 12 iunie – 31 decembrie 2020, prin afisarea de peste 3,14 miliarde de ori a...
Marti, 19 Ianuarie 2021
Dezvoltata local, noua campanie de comunicare integrata este dedicata Home Menu – bundle-ul de produse care vine sa raspunda nevoilor de consum ale clientilor in contextul pandemic, dar si calendaristic actual.
Miercuri, 29 Iulie 2020
Extinderea programului are loc si ca urmare a faptului ca unul din trei elevi nu a beneficiat de acces la resurse educationale in timpul pandemiei si extinderea programului ,,Scoala din valiza” prin care 5.300 de copii, din 22 de scoli din 11 judete beneficiaza de solutia educationala
Marti, 12 Mai 2020
"In Cotnari nu gasim doar vinuri minunate, gasim, mai ales, oameni care stiu sa puna umarul, sa imparta, sa munceasca cu respect fata de vie si fata de comunitate. De aici ne-am inspirat, de la ce inseamna comunitatea si nevoile ei si am invitat oamenii din toata Romania sa ne spuna ce comunitate medicala are nevoie...
Marti, 28 Ianuarie 2020
,,Prin materialele de comunicare, folosind un stil asemanator Dilemei, ne-am propus sa aratam cat de usor este sa citesti mai mult decat media. Și, in acelasi timp, cat de placut”, Obreja Bogdan, Copywriter, Armada ( Propaganda Group)
Miercuri, 28 August 2019
Fie ca vorbim de operatiuni simple, precum schimbarea temperaturii din frigider, pornirea programului de spalare a rufelor sau vaselor, sau pur si simplu consultarea din aplicatie a retetei pentru cina si preincalzirea cuptorului din drum spre casa, toate vor fi disponibile de pe device-urile mobil.
Miercuri, 08 Mai 2019
Vedetele din campania Tecsesti Vlogs au o medie de varsta de 65 de ani, insa au invatat deja cum se face un boomerang, cum se folosesc hashtag-urile sau cum se da tag in postari, iar continutul video pe care il incarca pe canalul lor de YouTube si pe celelalte platforme sociale a ajuns sa aiba peste 650.000 de...
Joi, 07 Martie 2019
Motivand odihna ca fiind esentiala in orice performanta, Dormeo ii asigura concurentului toate cele necesare pentru un somn sanatos.
Miercuri, 17 Octombrie 2018
Potrivit autorilor, abordarea campaniei „Traieste frumos, inainte de toate" ilustreaza intr-un mod creativ prezenta pe piata si scopul Vodafone de a conecta oamenii, pentru un viitor mai bun
Vineri, 21 Septembrie 2018
Noua campanie vorbeste despre o realitate a zilelor noastre: si anume, despre faptul ca romanii trec pe planul doi preventia si grija pentru propria sanatate, fiind mai degraba preocupati de sanatatea lor si a celor din jur, doar in momentul in care s-a instalat deja o afectiune.
Joi, 09 August 2018
Cele mai bune creatii in categoriile TV, Digital, Print si Outdoor au fost alese in luna Iulie de ADC Romania. Lucrarea lunii, dar si locul 1 la sectiunea Digital, merg la MRM//McCann Romania pentru campania KFC - Social me.
Luni, 14 Mai 2018
ENGIE Romania a lansat un produs integrat, unic pe piata de energie din Romania, ENGIE One, printr-o campanie de comunicare cu un concept iesit din tipare si o executie indrazneata, semnata de McCann PR, anunta responsabilii de comunicare ai agentiei.
Vineri, 27 Octombrie 2017
Campania de toamna "DERO 2in1. E unul pentru doi!" spune ca spalatul hainelor este o actiune care poate si merita sa fie realizata de ambii parteneri, astfel incat femeile sa aiba mai mult timp liber pentru ele si cei dragi.
Vineri, 22 Septembrie 2017
Prin tehnologia Fusion, temperatura si durata procesului de prajire sunt controlate cu grija de catre specialistii de la fabrica Norddeutsche Kaffeewerke, parte din grupul Strauss Coffee, din Germania,...
Luni, 04 Septembrie 2017
„Prin produsele si serviciile noastre de ultima generatie le asiguram clientilor cea mai buna conexiune de internet, oriunde in casa si cea mai buna experienta de divertisment pentru momente memorabile alaturi de familie si prieteni” a declarat Robert Redeleanu, CEO UPC Romania si UPC Ungaria
Luni, 31 Iulie 2017
Campania „Tu de unde iti iei energie?” a fost realizata de McCann PR impreuna cu Studioset, iar spotul a fost regizat de Zak Emerson, cel care a semnat si campania globala prin care GDF SUEZ anunta rebrandingul ENGIE in urma cu doi ani
Miercuri, 10 Mai 2017
Cu strategie si creatie semnata de agentia Chemistry Irlanda, cea mai recenta campanie a lantului de magazine este inspirata de popularitatea programelor de tip Reality TV.
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: