Ordonare dupa: data / relevanta
Marti, 28 Iulie 2020
,,Avem acum un brand nou ?i mai puternic, bazat pe valorile care ne-au ghidat dintotdeauna ?i pe lunga noastr? experien?a solid? in domeniul dezvoltarilor imobiliare ?i al investi?iilor. Structura noastr? de management ?i intreaga echip?, care r?man neschimbate, vor continua munca extraordinar? pe care au f?cut-o...
Marti, 11 Iunie 2019
12 agentii si companii au fost premiate la editia a XVI-a a Galei Effie, care s-a desfasurat la Ateneul Roman si a fost prezentata de Andi Moisescu. In total, au fost acordate 9 Gold Effie, 6 Silver Effie si 16 Bronze Effie.
Joi, 30 Mai 2019
„Valoarea unei companii consta, in primul rand, in valoarea oamenilor si de-abia dupa aceea in alte tipuri de active” este de parere numarul 1 din departamentul de resurse umane de la Toyota Romania, Simona Preda, Senior HR al companiei locale. „Sigur,...
Marti, 21 Mai 2019
Cronicari Digitali, cea mai mare campanie nationala de promovare a mostenirii culturale romanesti a inceput la Constanta, seria evenimentelor offline din 2019;
Vineri, 15 Martie 2019
In campania de recrutare, KPMG pune fata in fata candidatul si tehnologia, prin intermediul unui automat, care va putea fi utilizat in timp real de catre studenti, incepand cu jumatatea lunii martie. Acesta va fi plasat, pe rand, in interiorul mai multor universitati din Bucuresti, dar si in cadrul...
Luni, 25 Februarie 2019
Daca pentru o parte din seniorii industriei de marketing si comunicare din Romania, Doina Cocoveanu este cunoscuta din interactiunea cu brandurile locale sau globale, AdPlayers s-a interesat cine este expatul roman care a castigat doua premii Gold Lion la Cannes si „Marketer of the Year” in Canada.
Miercuri, 21 Noiembrie 2018
Trofeul pentru cea mai buna campanie de Digital PR derulata in 2018 a fost adjudecat de Cronicari Digitali, demers de viralizare a patrimoniului cultural in randul millennials, desfasurat de agentia de comunicare Zaga Brand si sprijinit de Institutul National al Patrimoniului.
Luni, 05 Noiembrie 2018
Agentia Graffiti BBDO a fost selectata pentru a dezvolta campania de comunicare „Blec Fraidei” in urma unui concurs de propuneri creative. Campania de media si componenta digitala a acesteea se deruleaza prin agentia Media Investment, parte a holdingului de marketing si comunicare The Group
Vineri, 19 Octombrie 2018
Cristina Micu, adauga reprezentantii companiei, aduce in Brandient una dintre cele mai autentice si convingatoare experiente profesionale de marketing si comunicare pe piata locala, dupa mai mult de o decada ca Director Marketing & Customer Strategy pentru ING Bank Romania — si cu o notabila experienta...
Miercuri, 17 Octombrie 2018
Potrivit autorilor, abordarea campaniei „Traieste frumos, inainte de toate" ilustreaza intr-un mod creativ prezenta pe piata si scopul Vodafone de a conecta oamenii, pentru un viitor mai bun
Luni, 10 Septembrie 2018
„Cafeaua si preparatele din cafea, fie ele calde sau reci, se numara printre produsele care se regasesc cel mai adesea pe lista de cumparaturi a clientilor nostri.”spune Decebal Sorin Tudor, Retail Manager OMV.
32 de trofee de eficienta. Grand EFFIE 2018 merge la "Together for MagicHOME", de Jazz Communication
Vineri, 15 Iunie 2018
12 agentii si companii au fost premiate in cadrul Galei Effie, care s-a desfasurat la Palatul Bragadiru si a fost prezentata de Andi Moisescu. In total, au fost acordate 9 Gold Effie, 12 Silver Effie, 10 Bronze Effie alaturi, bineinteles, de Grand Effie.
Marti, 12 Iunie 2018
”Povestea brandului Business Lease vorbeste despre gasirea solutiilor de mobilitate intr-un mod creativ, flexibil si transparent si despre a personaliza fiecare oferta in parte cu mai multa grija fata de cerintele fiecarui client”, afirma Monica Dona, Marketing & Communication Advisor pentru Business Lease Romania.
Joi, 07 Iunie 2018
Marinela V. Ardelean este specialist recunoscut international in lumea vinului, critic de vin, autor de carti si articole de specialitate, co-organizator al RO-Wine – The International Wine Festival of Romania
Miercuri, 30 Mai 2018
“Odata cu lansarea Kreskova 40%, Grupul isi reitereaza unele dintre cele mai importante valori: grija la detalii ce se observa in fiecare dintre produsele noastre, dar mai ales importanta calitatii si un gust desavarsit” declara Razvan Vasile, directorul comercial al Alexandrion Group.
Miercuri, 02 Mai 2018
La eveniment au participat vechi prieteni precum Andreea Berecleanu, Andreea Esca, Catalina Grama, Anca Serea, Diana Dumitrescu, Xonia, Sasha Borona, Adina Halas, Diana Bart, Anca Dumitrescu, Geanina Corondan, Catinca Roman, Oana Roman, Andreea Perju, Ramona Solomon, Cristina Zaharia, Andra Dobre, Tily Niculae,...
Miercuri, 25 Aprilie 2018
Festivalul de publicitate de la Minsk a reunit peste 927 de intrari din 15 tari din Europa si Comunitatea Statelor Independente (CIS), jurizate de de un numar de 46 de experti recunoscuti in festivaluri internationale.
Miercuri, 11 Aprilie 2018
Nawaf Salameh, Presedinte Alexandrion Group: „Noul design [Alexandrion 100, n.r.] este forma noastra de a sarbatori 100 de ani de la Marea Unire si vrem ca romanii sa celebreze alaturi de noi acest moment dar si sa se bucure de gustul si aromele complexe“,
Marti, 06 Februarie 2018
Demarata pe 15 decembrie 2017, campania de comunicare a brandului din portofoliul Caroli Foods Group se deruleaza inclusiv in prima saptamana a lunii martie 2018 si consta in 3 spoturi TV care invita consumatorii sa-si arate aprecierea fata de persoanele dragi
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: