Rezultatele cautarii dupa : "b1"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Factor produce de 1.200.000 EUR, în crestere de la 725.000 EUR, anul trecut
Luni, 18 Decembrie 2006
"Factor estimeaza pentru 2006 o cifra de afaceri de 1.200.000 EUR" a declarat, pentru AdPlayers, Tino Furtuna General Manager al casei de productie si post productie publicitara, în crestere de la 725.000 EUR cât înregistra anul trecut, potrivit sefului companiei
Media Direction va fi administrata de Dan Moraru, pâna la numirea noului Managing Director
Vineri, 24 Noiembrie 2006
Presedintele grupului de comunicare BBDO confirma plecarea lui Lixandru si faptul ca el va fi administratorul Media Direction pâna la numirea noului Managing Director, conducerea agentiei urmând sa fie asigurata împreuna cu 3 directori executivi: Cristian Mucichescu si Razvan Varabiescu, care vor face echipa pe strategie, buying si new business, alaturi Marius Gheorghita, pe financiar
Ovidiu Florea de la Media Investment este Presedintele IAB România
Vineri, 24 Noiembrie 2006
Organizatia care numara mai mult de 60 de membri îi are în Consiliul Director, din partea clientilor si agentiilor pe Ana Maria Bogdan (Altex), Oana Petroff (Mindshare), Cristi Parvan (Zenith Media) si Ciprian Stavar (New Media Agency), iar din regiilor/publisherilor online: Val Voicu (AdEvolution), Mihai Seceleanu (Internet Corp), Orlando Nicoara (MPI) si Doru Panaitescu (Arbomedia)
Carmen Lixandru, Managing Director la Media Direction pleaca din companie
Joi, 23 Noiembrie 2006
Atributiile de conducere ale Media Direction vor fi preluate, pâna la numirea unui nou Managing Director de catre Dan Moraru - Presedintele Grupului BBDO, si o echipa de management formata din Cristian Mucichescu – Director Executiv, Marius Gherghita – Director Financiar si Razvan Varabiescu – Director Buying, ultimul urmând sa revina în companie dupa o demisie în luna octombrie
Ogilvy da click pe WWF
Miercuri, 22 Noiembrie 2006
Campania media integrata "Salvati Parcurile Nationale din România" vine sa sustina prima initiativa locala de anvergura a organizatiei internationale WWF, si include mai multe medii de comunicare: tv, radio, print, internet, outdoor si public relations
Sunshine se gateste la The Ad Store
Luni, 20 Noiembrie 2006
Campania The Ad Store pentru marca de orez Sunshine din portofoliul Tasty Company debuteaza cu spotul TV sub sloganul "Nu se lipeste, daca bine se gateste", fiind deja difuzat pe posturile TV Acasa si TVR 1, din 15 noiembrie 2006
Mass-Media are 5 din primii 9 Cei Mai Bogati Români, peste 500 milioane USD
Miercuri, 15 Noiembrie 2006
Sorin Ovidiu Vântu cu 850-900 milioane USD, Familia Paunescu cu 830-850 milioane USD, Fratii Micula cu 750-790 milioane USD, Dinu Patriciu cu 550-600 milioane USD si Familia Voiculescu - 500 milioane USD sunt 5 din primii 9 Cei Mai Bogati Români cu peste 500 milioane USD în Top300 Capital, care au investitii în Mass-Media
Mihaela Pascu, fost Creative Director la Saatchi&Saatchi este noul Director de Creatie al Mercury Promotions
Luni, 06 Noiembrie 2006
Ex Creative Director la Saatchi&Saatchi, Pascu are 10 ani de publicitate si a lucrat pentru Azimut (la fosta D’Arcy), Dialog, Elita (la Saatchi&Saatchi), sau Basescu (la GMP)
AdPrint 2007 cheama echipele
Vineri, 03 Noiembrie 2006
Singurul festival european de print, care premiaza exclusiv echipele de creatie - AdPrint anunta ca înscrierile urmatoarei editii vor avea loc în perioada 7 Noiembrie 2006 – 15 ianuarie 2007, festivalul urmând sa aiba loc între 8 si 11 februarie, la Brasov
Cresta Awards a premiat McCann Erickson România
Luni, 30 Octombrie 2006
Cu doua premii la Press (Michael, Manson , Slash) si TV (Porcul), agentia McCann Erickson condusa de Enoiu si Botan este singura agentie din România premiata la festivalul international din SUA, care a desemnat în acest an 74 lucrari câstigatoare, în cele 5 categorii de concurs
PR, 23
Fostul Redactor Sef la Cronica Româna este noul Director de Publicitate
Luni, 23 Octombrie 2006
Dan Olteanu este noul Director de Publicitate al cotidianului la care s-a întors de curând Horia Alexandrescu, dupa ce a ocupat pozitia de Redactor Sef
Webstyler bate Internet(ics)-ul
Vineri, 20 Octombrie 2006
Festivalul de comunicare digitala a desemnat câstigatorii, trofeul cel mare de Agentia Web a Anului fiind adjudecat de compania condusa de Bogdan Nitu (foto)
Fantome la Internetics?
Marti, 03 Octombrie 2006
70 de autori si proiecte, unele nemaivazuite, se îngramadesc la trofele Internetics în cele 3 sectiuni principale din competitia WebPromo a festivalului de comunicare digitala : Site-uri de prezentare, Advertising Online si Campanii Interactive
Leo Burnett angajeaza Leo Academy II
Miercuri, 20 Septembrie 2006
Testul de admitere pentru noua serie de cursuri intensive despre publicitate este disponibil, din 18 septembrie pe site-ul www.leoacademy.ro, cei aproximativ 30 de cursanti selectati urmând sa beneficieze de o latura aplicativa mai dezvoltata
Beretta, centrale recomandate cu caldura de Publicis România
Joi, 07 Septembrie 2006
Publicis România a lansat pentru Riello Romania prima campanie promotionala pentru centralele termice Beretta, campania media fiind asigurata de Optimedia Romania si este desfasurata în special pe suport TV - ProTv, B1 TV, National TV si Realitatea TV
Marketing nou la EuropaFM si Radio 21
Luni, 04 Septembrie 2006
Anca Georghe (foto) este, de la 1 septembrie, Director de Marketing, Lagardere Radio International Group (LARI), pozitie din care se va ocupa si de activitatea de marketing a posturilor de radio EuropaFM si Radio 21
Pe piata publicitatii online lucrurile se complica putin
Marti, 29 August 2006
Calin Rotarus, Online Sales Director la ARBOmedia, spune ca piata publicitatii online este controlata de 3 regii si un broker de media, executivul estimând o valoare de 6 milioane EUR pentru acest an, în crestere cu peste 100% fata de anul 2005, când apreciaza oficialul ca s-au cheltuit 2,4 milioane EUR
Sase piete Burger King, la Initiative
Marti, 22 August 2006
În prezent, reteaua de media Initiative se ocupa de operatiunile de cumparare si planificare de media pentru Burger King din Olanda, Mexic si Spania, la care se vor adauga si Germania, Suedia si Marea Britanie
Strategii de promovare utilizate de presa româna la 1906
Sambata, 05 August 2006
La 1906, apareau 663 de ziare si reviste, editate în limba româna ori bilingve, iar populatia României era, la acea data, de 6.500.000 locuitori, o populatie majoritar analfabeta, daca tinem cont ca, la 1910, cei alfabetizati vor detine o pondere de 40% (doar 2.600.000 locuitori stiau sa citeasca), fata de 22 %,  cât erau estimati cu 11 ani în urma, în anul 1899
Iaurturi Milli: Ogilvy&Mather si Starcom
Miercuri, 02 August 2006
Noile sortimente de iarturi “Ispite cu fructe” de la de Friesland Foods se promoveaza din  24 iulie printr-un nou spot TV difuzat pe Pro TV, Antena 1, Prima TV, Acasa TV, B1 TV, Pro Cinema, Discovery Channel si TVR 2, serviciile de cumparare de media fiind asigurate de agentia Starcom