AdPlayersCRITIC: Bogdan Tomoioaga, Pleon Graffiti, despre PR Award: „Ne-ar fi placut sa vedem in sala mai multe agentii decat in anii precedenti - din cele care sunt in topurile de care am citit cu totii in presa in septembrie”
AdPlayersCRITIC PR Award: Ioana Manoiu, Managing Partner, GMP: „Agentia anului am iesit deja, deci nu mai era un deziderat”
AdPlayersCRITIC, PR Award: Imola Zoltan, Managing Partner, McCann PR:„A existat cel putin o campanie controversata care nu ar fi trebuit in opinia mea premiata”
AdPlayersCRITIC, PR Award: Eliza Rogalski- Managing Partner, Rogalski Grigoriu:„Cred ca putem vorbi despre vreo 10 agentii ale anului in mod constant pe tot parcursul anului, iar unele din ele nici macar nu participa la competitii de acest gen, ceea ce nu le descalifica deloc in fata propriilor...
Adrian Botan (CEE Creative Director, McCann Erickson) si Ramona Patrascanu, Account Manager la WEBSTYLER, vorbitori in doua dintre conferintele festivalului ce vor avea loc in perioada 5-10 octombrie
Petrisor Obae, seful departamentului de media Evenimentul Zilei, a demisionat de la cotidianul editat de Ringier, dupa aproape 6 ani in trustul de media elvetian
Teddy Dumitrescu (Publicis) a "mixat" cu Serban Ciusca muzica primei editii a emisiunii AdCouture de la The Money Channel, unde estimeaza un cont important de telecom la 15-20 Milioane EUR pe media, si 0,8 – 1 Milioane EUR pe creatie...
“BRAT nu intervine in conflictele dintre membri, dar va incerca intotdeauna o mediere in cadrul organizatiei. Sigur, in alta situatie, orice verdict in aceasta privinta va fi doar cel dat in justitie” Arina Ureche, GM, BRAT
Cu 600 000 euro pe prima jumatate a anului, Senior Interactive se vrea deja, potrivit unei informari remise AdPlayers, „cea mai mare agentie independenta de comunicare online din Romania”.
Achizitionata de Aegis Group de curand, Dragos Grigoriu a afirmat pentru AdPlayers ca agentia a avut o crestere crestere cu 25% pe prima jumatate a anului 2008, fata de aceeasi perioada a anului trecut
Estimarea Media Fact Book 2008 de 15 Milioane EUR in publicitatea pe Internet este insa una pesimista comparativ cu cea a unor jucatori importanti pe piata online care au afirmat pentru AdPlayers ca cifra s-ar putea ridica la 18-20 Milioane EUR
„In cazul membrilor CRP se poate ajunge, in cazuri extreme, la excluderea din Club”, afirma pentru AdPlayers, Indira Crasnea, Presedintele Interimar al Clubului Roman de Presa.
Pe langa mediile traditionale folosite in planurile de media – TV, Outdoor -
Mai tanar in publicitate si neauzind de Graffiti BBDO, Saatchi&Saatchi, Young & Rubicam si OFC/DMB&B, Matasel pretinde ca a pus bazele primului departament de strategie al unei agentii din Romania
„Eu zic ca seamana, fir-ar sa fie. Oricat ar parea de ciudat, nu vazusem spotul Volkswagen”, a afirmat Liviu David - Director de Creatie Next Advertising, pentru AdPlayers
Exista asemanari intre ideea creativa a spotului Dufa semnat de Next si cea a germanilor de la DDB pentru Volkswagen?