Rezultatele cautarii dupa : "ana"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 7 8 9 10 11 »
Cu un 1 Milion EUR pe an, Lemon Studio se afiliaza la o retea de 1 Miliard USD
Vineri, 22 Mai 2009
 Prezenta pe 48 de piete din lume, reteaua de agentii independente Transworld Advertising Agency Network (TAAN) insumeaza un business international de 890 Milioane USD
DRAFTFCB semneaza Spargatorii de mituri pentru Lafarge
Miercuri, 29 Aprilie 2009
 Spoturile „Guma” si “Soprana” sunt difuzate pe TV incepand cu data de 20 aprilie, campania fiind completata de o platforma de BTL si de un program trade...
BCR a premiat promotia Mastercard cu BT Events (The Group), contul fiind in prezent la Tempo si Mediaedge:cia
Miercuri, 04 Martie 2009
“Ne-am apropiat de 1 milion de euro, in 2008 Ana Iorga, Lemon Studio
Marti, 20 Ianuarie 2009
 Agentia de publicitate estima in iulie o cifra de afaceri pe 2008 de 1 Milion EUR
Advertorial: Resursele Creative - un vector de imagine al evenimentelor speciale
Miercuri, 17 Decembrie 2008
 Ana Iacob, Event Project Manager, Event Plus  ( www.event-plus.ro )
OMD a numit-o pe Ana Precup, PR & Communication Manager
Joi, 13 Noiembrie 2008

Precup a lucrat la Zepter International Romania,  din 2004 pana de curand

 

GMP PR mareste echipa la 21 oameni
Joi, 02 Octombrie 2008

Sabina Stirb (foto), PR Manager, Raluca Ene, PR Manager, si Ana-Maria Guidea,  Senior PR Executive, s-au alaturat de curand agentiei de relatii publice fondate de Felix Tataru si Ioana Manoiu

Lemon, de la Studio Foto la Advertising de 1 Milion EUR
Joi, 03 Iulie 2008

Cu o cifra de afaceri de aproximativ 550.000 EUR in primele sase luni din 2008, atelierul de creatie specializat, la inceput, in reviste periodice pentru retail, vrea in acest an peste 1 milion de EUR

Mitsubishi Colt (M Car Trading), la Punct Advertising
Joi, 19 Iunie 2008

Punct Advertising a inceput colaborarea cu M Car Trading in urma unui pitch pentru contul Mitsubishi Motors organizat in luna aprilie

Campanie pentru gama Jacobs 3 in 1, de la Scala JWT
Luni, 16 Iunie 2008

Pe langa componenta ATL (spot, outdoor), campania cuprinde diverse actiuni BTL de sampling in campusuri, dar si o importanta parte de Internet

Eltrix propune semne urbane in Bucuresti
Miercuri, 09 Aprilie 2008

Producatorul de semnalistica a lansat proiectului ArhitechSIGN pentru semne urbane in Bucuresti, care debuteaza cu un concurs de creatie adresat studentilor arhitecti

Vorbiti Afacereza? The Money Channel, de la Next
Marti, 04 Martie 2008
Agentia de publicitate Next Advertising a semnat prima campanie de imagine realizata pentru The Money Channel, care ii indeamna pe cei care nu inteleg limbajul de lemn de business sa ia lectii de afacereza
Spotul TV Ciucas - Iarna in primele doua din 160
Vineri, 15 Februarie 2008
Potrivit unei vcercetari daedalus Consulting, spotul TV „Ciucas Iarna”, semnat de agentia de publicitate Gavrila & Asociatii, se situeaza intre primele doua reclame care au atins cel mai...
Millennium Bank la 3 luni: recunoastere asistata 56,1 % si notorietate spontana 10,8%
Luni, 11 Februarie 2008

In campania de lansare locala, Millennium Bank a colaborat cu agentiile GMP Advertising, Initiative Media si Tempo PR acum Rogalski & Grigoriu PR

Fundatia Dinu Patriciu, sprijinita de CNA
Sambata, 15 Decembrie 2007
Comunicata de Odyssey, Fundatia Dinu Patriciu este sprijinita de CNA, pentru promovarea programului “Inventeaza-ti viitorul”
Noul rebranding Laura, de BrandTailors
Marti, 11 Decembrie 2007
BrandTailors finalizeaza in decembrie 2007 al doilea process de re-branding pentru Laura, detinuta de compania Kandia- Excelent
Grey merge pe caldura de acasa ButanGas
Vineri, 12 Octombrie 2007
Campania „Caldura de acasa” pentru ButanGas este semnata de Grey Bucuresti si include tactici de comunicare ATL: print, TV si radio
240.000 RON in promotia Cif si Domestos
Miercuri, 03 Octombrie 2007
Promotia de toamna pentru Cif si Domestos este semnata de Brands & Bears
Internetics a format juriile cu Asociatia IAB România
Marti, 25 Septembrie 2007
Cele trei competitii: Web Space, Web Promo si Web Graphic, vor avea cate un juriu specializat si se vor juriza in trei etape, in perioada 8 - 26 octombrieA
Pepsi face outdoor interactiv
Joi, 06 Septembrie 2007
Poiectul a fost dezvoltat de Graffiti BBDO, Media Direction si Proximity, cu sprijinul Personal Networks si Media Advertising
« 7 8 9 10 11 »