Noul rebranding Laura, de BrandTailors
Marti, 11 Decembrie 2007

(AdPlayers.ro, Irina Toma)

“Avand in vedere faptul ca suntem la al doilea process de re-branding pentru Laura, marturisesc ca nu ne-a fost foarte greu sa redirectionam brand-ul catre un teritoriu de pozitionare mai generos si care sa nu fie totusi strain de ceea ce cunosteau consumatorii”,  declara Beatrice Danis, Managing Partner BrandTailors, despre noul proces de rebranding, finalizat de curand.

Potrivit companiei, un prim pas l-au constituit cercetarile calitative comandate de Kandia-Excelent si supervizate de BrandTailors, in urma carora consultantii BrandTailors au identificat caracteristicile motivatiilor de consum, modificate odata cu maturizarea pietei.

Autorii spun ca noua pozitionare a brand-ului Laura vorbeste despre dragostea matura si profunda, despre devotament si daruire, iar Laura reprezinta ciocolata care deschide sufletele si ii aduce impreuna pe cei dragi, noua promisiune a brand-ului fiind “Cine imparte, are parte”. Conceptul grafic a fost realizat de Janos Kurko, Creative Partner BrandTailors, si a decurs firesc din strategia de marca, mai spun reprezentantii agentiei.

/File

BrandTailors este o companie romaneasca de consultanta de brand si autoarea a unor proiecte de rebranding de precum Kandia, Laura, Tomi, Eurovita, Loteria Romana, Ana Holdings, ROREN si a multor proiecte de branding incluzand: Grania, Gata, Planorama, Edenia, Algopirin, Vertaria.


PUBLICITATE: