Rezultatele cautarii dupa : "roxana"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 6 7 8 9 10 »
Adviser | Chillimedia a castigat licitatia CB Richard Ellis
Miercuri, 08 Martie 2006
Carmen Bruma, Director Executiv al agentiei spune ca mesajul esential transmis de CB Richard Ellis este "unul simplu dar des intalnit: orientarea catre client"
Starlink desfunda campania Bixtonim
Luni, 19 Februarie 2007
Stefan Voloaca (foto)- Creative Director la Starlink – spune, pentru AdPlayers, ca "Spotul Bixtonim cu instructorul de miros este un remediu eficient împotriva atitudinilor "înfundate" "
Mai bine acasa cu Alexandrion
Vineri, 16 Iunie 2006
Ideea din campania de imagine Alexandrion realizata de Papaya Advertising face haz de necazul celor care "stau acasa" la CM Fotbal : "Noi stam acasa, dar macar putem sa bem", spune Robert Tiderle, GM si Creative Director al agentiei
Partenerii Leo Burnett au lansat Grupul Leo Burnett România
Luni, 30 Octombrie 2006
Într-o conferinta interna tinuta cu usile închise presei, Ioana Iordache, Stefan Iordache si Bogdan Naumovici, partenerii fondatori ai Leo Burnett & Target, au anuntat oficial Grupul Leo Burnett România, din care, pe lânga agentiile Leo Burnett&Target, Starcom si Starlink vor mai face parte înca trei noi entitati: 23 - un idea shop, o companie interactiva si una de PR
Leo Burnett e in puterea BCR
Miercuri, 23 Noiembrie 2005
Campania de imagine sub sloganul "BCR. E in puterea noastra!" aniverseaza 15 ani de existenta a bancii si se deruleaza pana la 31 decembrie printr-un spot TV, campanie de presa si OOH
„Bune practici pentru o batranete frumoasa”. Fundatia Regala Margareta a Romaniei organizeaza conferinta de solutii pentru o varsta a treia fericita
Luni, 13 Septembrie 2021
 Fundatia Regala Margareta a Romaniei si Enayati Medical City organizeaza joi, 30 septembrie, cea de-a V-a editie a conferintei nationale „Bune practici pentru o batranete frumoasa”, pentru a marca ocazia Ziua Internationala a Persoanelor Varstnice. Inscrierile la eveniment se pot face on-line, prin...
De la un festival in Timisoara la Serbarile Timisoreana cu peste 600.000 de romani
Marti, 19 Iulie 2005
Campania BTL si PR a brandului de la Ursus Breweries a fost in grija Mercury Promotions, seria de evenimente ajungand in Timisoara, Iasi, Buzau, Pitesti, Giurgiu si Baia Mare
Evolutie Logan, by Graffiti BBDO
Miercuri, 11 Octombrie 2006
Intitulata Evolutie, campania de lansare pentru noul model Dacia, apartinând grupului Renault este axata în principal pe spotul cu acelasi nume si se deruleaza prin Media Direction, agentia de media din grupul de comunicare condus de Dan Moraru
Policolor in campanie cu noul spot CasaBella. Media, la Zenith.
Joi, 06 Iunie 2019
 Sub sloganul, „Pentru liniste-n familie, te ajuta CasaBella”, noul spot de la Policolor are ca obiectiv de comunicare promovarea intregii game de produse CasaBella - un brand modern, tanar, ale carui atuuri sunt acoperirea buna, gama variata si culorile.
Cladirile viitorului. Cu vanzari de 1,15 miliarde de euro pe an, Uponor a aniversat 100 de ani si a vorbit in Romania despre acestea.
Miercuri, 04 Aprilie 2018
 In cadrul unui eveniment de la sfarsitul lunii martie, Uponor Romania a vorbit despre certificarile de mediu pentru cladiri – BREEAM, digitalizarea si tehnologia BIM, solutii ce pot contribui pe viitor la eficientizare si reducerea costurilor
Holsten face Petrecerea burlacilor la Graffiti BBDO
Luni, 04 Iulie 2005
Campania include spot TV cu executii de 45 si 30 de secunde care vor rula in aceasta vara pe 8 posturi TV nationale si publicitate outdoor
Dacia aniverseaza 40 de ani alaturi de Graffiti BBDO si Media Direction
Marti, 05 Decembrie 2006
Graffiti BBDO este autorea campaniei de imagine Dacia - 40 de ani care se deruleaza în perioada 20 noiembrie - 10 decembrie 2006, contul de media apartinând Media Direction
Dacia Logan KissFM este motorizata de Graffiti BBDO si Media Direction
Vineri, 31 August 2007
Campania urmareste in primul rand atragerea tinerilor aflati la prima achizitie auto si se axeaza in special pe mediul online, cu mare afinitate la cei vizati
Dorna aduce #NaturaUndeNuTeAstepti cu MRM, McCann Bucharest, McCann PR si UM
Miercuri, 28 Iunie 2017
 Potrivit autorilor, noua campanie este comunicata printr-o serie de activari surprinzatoare, folosind un mix integrat de canale: TV, panotaj stradal, digital si PR. 
Fidel Castro, la Realitatea TV. Urmeaza Ceausescu.
Marti, 15 Ianuarie 2008
„Scopul acestor filme este sa creasca audienta pe un target mai tanar Estimez o crestere de aproximativ 20% pe targetul 25 - 45 de ani”, a afirmat, pentru AdPlayers, Catalin Popa, Director Executiv al Realitatea TV,  vorbind despre filmele-document “Pe viata si pe moarte”, din 20 ianuarie, prezentata de Laura Chiriac
Business Lease isi schimba identitatea vizuala si sloganul. Pasiunea pentru Mobilitate devine principala misiune.
Marti, 12 Iunie 2018
”Povestea brandului Business Lease vorbeste despre gasirea solutiilor de mobilitate intr-un mod creativ, flexibil si transparent si despre a personaliza fiecare oferta in parte cu mai multa grija fata de cerintele fiecarui client”, afirma Monica Dona, Marketing & Communication Advisor pentru Business Lease Romania. 
Minitehnica Leo Burnett pentru Q-Pack
Vineri, 15 Septembrie 2006
În cea mai recenta campanie lansata la începutul lunii septembrie pentru Bergebier , spotul Minitehnicus îsi propune, printr-o elaborata executie TV, spune agentia, sa readuca în atentia publicului avantajele ambalajului Q-Pack
Leo Burnett comunica noul Bergenbier
Miercuri, 14 Iunie 2006
Semnata de Leo Burnett, campania de comunicare care se deruleaza in luna iunie pentru  Bergenbier comunica noul design al marcii, prin videoclipul TV - "Pisoii" si executii in presa, bannere pe internet si activitati de e-mailing
Transmisie Live si peste 17.000 de vizualizari in total pentru Conferinta Educatia incepe in uterul mamei
Joi, 22 Martie 2018
Organizata de Social Moms, conferinta a tratat cum impacteaza nutritia si emotiile mamei din perioada sarcina, sanatatea viitorului copil 
DDB Bucuresti a tras 5 Discovery Vodca in Norvegia
Marti, 27 Septembrie 2005
Agentia a descoperit spiritul nordului pentru Prodal chiar la el acasa, inregistrand dialogurile din spoturile TV cu doi celebri animatori de radio din Oslo
« 6 7 8 9 10 »