Rezultatele cautarii dupa : "audienta"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 1 2 3 4 5 »
Iulia Popa, Discovery Media Romania: ,,Ne asteptam la o crestere a veniturilor in trend cu cresterea pietei
Miercuri, 21 August 2019
,,Pentru anul acesta, ne asteptam la o crestere a veniturilor in trend cu cresterea pietei, la care adaugam si deschiderea la vanzarea de publicitate a statiei Travel Channel, ce aduce noi bugete” a afirmat pentru AdPlayers, Iulia Popa, Senior Ad Sales Manager, Discovery Media Romania si coordoneaza departamentul...
Arctic prezinta ,,functii din viata ta in noua campanie de imagine. Publicis Dialog - lead agency, Infinit Solutions - digital, Image PR - relatii publice
Vineri, 26 Iulie 2019
 Din echipa de campanie fac parte agentiile: Publicis Dialog – lead agency, Infinit Solutions – digital agency, image PR - relatii publice si comunicare si Stereotip – productie video, avandu-l pe Andrei Tanase in rolul de regizor.
In marketingul Nokia din 2009, romanca Beatrice Cernatescu a fost promovata Head of Channel Marketing Romania, Greece & Israel, HMD Global
Luni, 15 Iulie 2019
 Responsabilul de marketing HMD Global, compania care detine licenta Nokia pentru telefoane, este de parere ca inteligenta...
1 din 2 romani din publicul activ au vazut la TVR1 calificarea Romaniei U21 in semifinalele EURO 2019
Marti, 25 Iunie 2019
Unul din doi telespectatori din publicul activ, mediul urban, a vazut la TVR 1 jocul Nationalei U21 cu Franta pentru calificarea in semifinalele Campionatului European U21: 692.000 de telespectatori (rating mediu de 16,2% si cota de piata medie - 46,1%).
Monica Stanescu, noul CFO, Antena Group la raport: 80 de milioane de euro, cifra de afaceri, si profit dublu de 13 milioane de euro pe grup
Marti, 25 Iunie 2019
 „Consider ca o cifra de afaceri de 80 milioane Euro si o crestere de peste 100% a profitului fata de anul anterior, adica un profit de 13 milioane Euro, reprezinta o garantie a faptului ca vorbim despre o companie sustenabila, care are resursele financiare necesare pentru a investi in viitor.” afirma...
1 din 3 romani din publicul activ (comercial) au urmarit victoria Romaniei U21 contra Angliei U21. TVR1, lider pe toate segmentele de de audienta
Luni, 24 Iunie 2019
Minutul „de aur” al partidei comentate de Marian Olaianos si Emil Hossu-Longin s-a inregistrat, la nivel national, la ora 21.20, cand, 2.598.000 de telespectatori (rating de 14,6% si share 35,5%) priveau la TVR 1 lupta tinerilor din Nationala de tineret U21 impotriva Angliei
,,Cand vorbim despre #fakenews, respectiv #dezinformaredigitala, vorbim despre un continut digital hibrid, foarte greu de definit Alina Bargaoanu, SNSPA, la conferinta Fake News
Vineri, 07 Iunie 2019
Conferinta a fost urmarita online, in direct, de peste 4.000 de persoane, iar intr-o saptamana de la desfasurarea evenimentului sunt inregistrate mai mult de 26.000 de vizualizari, cumulate, pe pagina de Facebook a ARRP Romania si in reteaua privesc.eu, operatorul care a transmis live online evenimentul.
Discovery Media vinde publicitatea Travel Channel. In total, regia detine 3,3 % cota de piata pe segmentul comercial si sapte canale TV
Luni, 27 Mai 2019
 Travel Channel se adauga listei de statii existente in portofoliul Discovery Media din Romania: Discovery Channel, Eurosport 1, Eurosport 2, TLC, Animal Planet si Bollywood HD. Lansarea marcheaza oportunitatea de diversificare a pietei autohtone de publicitate, intrucat Discovery Media vine acum in intampinarea...
Fost Mediafax Group si Intact Media Group, Oscar Saska se alatura Teads Romania pe clientii cheie
Marti, 26 Februarie 2019
 In noul sau rol, Saksa spune ca aspira sa redirectioneze piata romaneasca de publicitate de la cea predominant televizata la cea in format digital.
Arina Ureche - Director General, BRAT Romania, in Consiliul Executiv al IFABC pentru urmatorii 2 ani
Vineri, 01 Februarie 2019
Arina Ureche, director general, BRAT Romania - asociatia ce reuneste jucatorii relevanti din media, marketing si comunicare, a fost aleasa membru in cadrul Consiliului Executiv al Federatia Internationala a Birourilor de Audit si Certificare - IFABC pentru urmatorii doi ani, cu ocazia celei de-a 28-a Adunari Generale care a avut loc la Sao...
AFI Ploiesti sustine in continuare clubul Ploiesti Basketball
Marti, 22 Ianuarie 2019
 Pentru al treilea an consecutiv, AFI Ploiesti sustine clubul Ploiesti Basketball, alaturi de care spera sa aduca un plus de valoare comunitatii si rezultate frumoase pentru orasul Ploiesti, anunta responsabilii de comunicare de la Republika.
#1 Hit Radio, ascultat zilnic de 2.511.500 de persoane
Luni, 14 Ianuarie 2019
 Conform studiului de audienta realizat in perioada 27 august - 16 decembrie 2018 de IMAS- Marketing si Sondaje S.A. si MERCURY RESEARCH S.R.L, la nivel national Kiss FM este ascultat zilnic de 2.511.500 de persoane
Britanicul Ed Gillespie, specialist in sustenabilitate, invitat la Connections powered by Telekom pe 12 noiembrie
Vineri, 09 Noiembrie 2018
 Sesiunea „Living in the digital era” il va aduce pe scena pe speaker-ul international Ed Gillespie, comunicator si antreprenor britanic care a dezvoltat programe si campanii in domeniul sustenabilitatii, co-fondator al agentiei de consultanta in sustenabilitate, Futerra.
Prima companie care apreciaza fidel acoperirea in outdoor. Phoenix Media planifica publicitatea la nivelul urmator: Dupa consumator.
Marti, 23 Octombrie 2018
 Phoenix Media a inregistrat o cifra de afaceri de aproximativ 2 Milioane de euro la sfarsitul anului 2017, in crestere cu aproximativ 10% fata de anul precedent, iar managerul companiei, Dio Boaca apreciaza ca si anul 2018 va fi in crestere
Emisiunea Legile Afacerilor intra pe Profit. Din 4 Octombrie ora 21:00, online si in retelele UPC si Digi
Luni, 24 Septembrie 2018
 Emisiunea moderata de Andrei Cristea intra pe televiziunea Profit.ro, recent aparuta in portofoliul companiei care detine licentele Look TV, Look Plus precum si canalele HD ale celor doua posturi, este receptionata in toata tara, cu acoperirea nationala data de retele de cablu UPC si Digi
Digi FM comunica si OOH, nu doar On Air. Postul din grupul RCS-RDS lanseaza campania Ca sa stii
Marti, 18 Septembrie 2018
„Ca sa stii - Digi FM 2018” se desfasoara in perioada 17 septembrie 2018 - 17 decembrie 2018 la nivel national. 
Biroului Roman de Audit Transmedia (BRAT) isi schimba identitatea la aniversarea de 20 de ani
Joi, 13 Septembrie 2018
 Infiintat in februarie 1998, printr-un proiect al fundatiei Freedom House de catre 33 de membri fondatori, Biroului Roman de Audit Transmedia (BRAT) s-a numit initial Biroului Roman de Audit al Tirajelor si a avut ca obiectiv, pentru inceput, verificarea independenta si obiectiva a cifrelor de difuzare ale...
Numarul 1 ARBOmedia motiveaza de ce intra compania pe piata de influence marketing prin The AIM - ARBO Influence Marketing
Joi, 19 Iulie 2018
"Era firesc sa ne indreptam, tot in zona digitala, catre consolidarea unor comunitati de bloggeri si influenceri care au in principal menirea de a transmite catre public, cu onestitate, mesajele lor” motiveaza Alina Alecu, Director General ARBOmedia, pentru adplayers.
2 din 5 romani din publicul comercial au vazut joi seara Las Fierbinti  (Pro TV)
Vineri, 11 Mai 2018
 Joi seara, serialul a inregistrat 11.7 puncte de rating pe segmentul de public comercial si 37.3% share
1 din 4 romani din publicul comercial s-au uitat la neocomunismul din Cuba pe Romania, te iubesc!
Luni, 07 Mai 2018
Reportajul de la Stirile Pro TV a fost lider de audienta pe toate categoriile de public si a obtinut, la nivelul publicului comercial, cu varsta cuprinsa intre 18 si 49 de ani, 6.0 puncte de rating si 24.5% cota de piata
« 1 2 3 4 5 »