Monica Stanescu, noul CFO, Antena Group la raport: 80 de milioane de euro, cifra de afaceri, si profit dublu de 13 milioane de euro pe grup
Marti, 25 Iunie 2019

 

Credit: Antena Group

„Consider ca o cifra de afaceri de 80 milioane Euro si o crestere de peste 100% a profitului fata de anul anterior, adica un profit de 13 milioane Euro, reprezinta o garantie a faptului ca vorbim despre o companie sustenabila, care are resursele financiare necesare pentru a investi in viitor.” afirma Monica Stãnescu, care a preluat rolul de Chief Financial Officer (CFO) in cadrul Antena Group

AdPlayers. Info

„Consider ca o cifra de afaceri de 80 milioane Euro si o crestere de peste 100% a profitului fata de anul anterior, adica un profit de 13 milioane Euro, reprezinta o garantie a faptului ca vorbim despre o companie sustenabila, care are resursele financiare necesare pentru a investi in viitor.” afirma Monica Stãnescu, care a preluat rolul de Chief Financial Officer (CFO) in cadrul Antena Group

„Am preluat acest rol cu optimism si cu increderea ca vom continua constructia durabila de aici. Fiind o persoana orientata spre date, ma bazez pe rezultatele bune din 2018 si pe ceea ce stiu legat de planurile de viitor.” a mai spus noul CFO.

Monica Stãnescu a preluat rolul de Chief Financial Officer (CFO) in cadrul Antena Group, incepand din aceastã lunã. Stanescu s-a alãturat companiei incã de la inceputul anului si s-a ocupat de analiza fluxurilor de lucru, de revizuirea procedurilor si de coordonarea unor proiecte de automatizare/digitalizare in calitate de Risk & Compliance Manager. A venit cu o experienta de 13 ani in financiar, dintre care ultimii 3 ani in audit si consultanta, in rolul de Director Transfer Pricing & Value Chain Taxation in cadrul BDO Romania.

In comunicarea interna legata de noul CFO, Mihai Cristian Ionita, Director Antena Group spunea ca „ne dorim cu totii sa ne bucuram de rezultatele de audienta ale productiilor, ale statiilor TV si ale platformelor noastre online si sa venim cu entuziasm si placere la serviciu”.

Despre planurile de viitor, Mihai a adaugat doar faptul ca „vom continua sa investim in continut, in oameni si in tehnologie, astfel incat sa dezvoltam business-ul, pentru ca rezultatele de anul trecut sunt un semn al faptului ca eforturile si investitiile din trecut au meritat si acum toti stakeholderii au asteptari mai mari de la noi. In 2019, pe langa productiile locale de succes, care au adus in fata ecranelor milioane de oameni, pregatim trei noi proiecte ambitioase de fictiune, produse de cele mai experimentate echipe din Romania”.

„Rezultatele financiare din ultimul an dovedesc faptul ca valorile de baza ale Antena Group- spiritul antreprenorial, orientarea spre client, curajul si puterea de a depasi obstacole- merita pastrate, demonstrate si incurajate de catre echipa de management si pe viitor” a mai spus comunicarea grupului.

Antena Group este o organizatie de media cu capital 100% romanesc care a construit o platforma multimedia ce include televiziune (Antena 1, Antena Stars, TV Happy, ZU TV), continut digital (a1.ro, observator.tv, spynews.ro, tvhappy.ro, antenastars.ro, www.myzutv.ro), Subscription Video On Demand (antenaplay.ro) si servicii online (lajumate.ro, homezz.ro, carzz.ro, jobzz.ro).


PUBLICITATE: