Rezultatele cautarii dupa : "ADDV"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 1 2
FRIENDS Advertising a trecut în anul 5 cu 250 de prieteni
Luni, 26 Februarie 2007
250 de prieteni au sarbatorit vineri seara trecerea în anul 5  a agentiei de publicitate formate în jurul nucleului creativ Sorin Trânca - Bojan Spasic, FRIENDS Advertising având acum peste 15 clienti si o echipa de 24 de oameni, în majoritate seniori
Havas da click în România pe Online
Vineri, 27 Octombrie 2006
Odata cu consolidarea sub umbrela Havas Media a tuturor diviziilor de media ale grupului Havas, Dinu Teretean, Managing Director, MPG România - bratul de media al grupului Havas, spune ca pe piata româneasca eforturile din perioada imediat urmatoare se vor concentra în primul rând asupra diviziei specializate de online advertising - Media Contacts
Alfonso Rodés Vilá este noul CEO MPG
Vineri, 04 August 2006
Alfonso Rodés Vilá  (44 ani) este noul Chief Executive Officer (CEO) al retelei de media MPG, care îl înlocuieste pe predecesorul sau, din aceesi familie - Fernando Rodés Vilá, devenit CEO Havas, grupul de comunicare din care face parte si MPG
80 inscrieri Cel mai bun spot TV intr-o Categorie Ad’Or 2006
Luni, 22 Mai 2006
Cele 80 lucrari inscrise la sectiunea "Cel mai bun spot TV intr-o Categorie” (F) din cele 305 de inscrieri Ad’Or 2006
Castigatorii Ad’Or 2006
Luni, 22 Mai 2006
Cele 24 de premii Ad’Or 2006 au plecat la Leo Burnett & Target - 6 premii inclusiv Agentia Anului, Graffiti BBDO – 5 premii, GMP – 5, Mercury Promotions – 2, Lowe & Partners – 2, Saatchi & Saatchi – 2, ADDV Euro Rscg – 1, GAV Scholz&Friends - 1
22 Inscrieri Ad’Or 2006, CAMPANIA ANULUI (A), Cel mai bun SPOT TV (B), Cel mai bun PRINT (C), Cel mai bun OUTDOOR (D), Cel mai bun RADIO (E)
Luni, 22 Mai 2006
Cele 22 lucrari inscrise la sectiunile CAMPANIA ANULUI (A), Cel mai bun SPOT TV (B), Cel mai bun PRINT (C), Cel mai bun OUTDOOR (D), Cel mai bun RADIO (E) din cele 305 inscrieri inregistrate, in total, la Ad’Or 2006
Ad’Or face 100.000 EUR
Miercuri, 17 Mai 2006
In proportii aproximativ egale, banii sunt stransi din inscrieri, pachetele de publicitate si biletele vandute la Gala Ad’Or 2006, pretul unui bilet fiind de 80 EUR
Program Ad’Or 2006 in constructie
Luni, 15 Mai 2006
Printre "puncte, puncte", aflam din programul festivalului si cativa oficiali ai unor agentii cum sunt McCann, NextCap sau Odyssey care nu au inscris lucrari in festival si vin totusi sa vorbeasca la seminariile editiei din acest an
Jumatatea de la Ad’Or 2006
Marti, 09 Mai 2006
Dupa ce, in urma cu un an, festivalul inregistra un nivel de 24 de agentii de publicitate, cota participarii la Ad’Or 2006 a scazut la 21 de agentii si doar jumatate din membrii RAAA
Ad’Or 2006 trage cortina EFFIE
Vineri, 07 Aprilie 2006
La doua saptamani de la inchiderea festivalului eficientei in publicitate, agentiile se pregatesc pentru festivalul local al excelentei in creativitatea romaneasca, termenul limita de inscriere fiind 3 mai
Cine a inscris campanii la EFFIE?
Luni, 27 Martie 2006
Topul castigatorilor EFFIE Awards Romania 2005 in viziunea AdPlayers si cele 69 de campanii inscrise in festival considerate eficiente de catre agentii si investitorii in publicitate, conform catalogului competitiei
Radu Budes: Este momentul sa renuntam la terminatia zece
Luni, 20 Februarie 2006
Managing Partner la "cea mai mare regie de vanzari de publicitate multimedia si consultanta in marketing din Romania", Budes a afirmat legat de revenirea la vechiul nume al companiei ca "Splendid Media Zece a fost un brand utilizat pentru a comunica fuziunea cu Media Zece"
AdPrint convinge greii din Europa
Joi, 26 Ianuarie 2006
In ciuda unor prezente internationale importante precum Publicis Conseil Paris sau TBWA Paris , Scholz & Friends Germania, echipe de creatie din agentii romanesti cu pretentii au ramas acasa
RAAA a marit comitetul de conducere la 7 persoane
Miercuri, 16 Noiembrie 2005
Pentru o mai buna reprezentare a agentiilor, acesta este format din Adrian Dura / Euro RSCG, Radu Florescu / Saatchi & Saatchi, Tereza Munteanu / Y&R, Victor Dobre / JWT, Serban Alexandrescu / Headvertising, Ioana Iordache / Leo Burnett si Mihail Vartosu / Grey Worldwide
LG, Teo, Domo
LG in lift cu ADDV Euro RSCG
Vineri, 28 Octombrie 2005
Agentia de publicitate ADDV Euro RSCG Bucharest deruleaza o campanie neconventionala pana la sfarsitul anului in Plaza Romania si Bucuresti Mall pentru frigiderele side-by-side de la LG Electronics
ADDV Euro RSCG crediteaza Multiplan
Luni, 10 Octombrie 2005
Campania pentru programul de economisire - creditare de la BRD se deruleaza prin agentia de media ZenithMedia si contine un spot de 35 sec si doua cut-uri de 20 si 15 secunde, print si POSM in sucursalele bancii
Agentiile din “culisele” Ad’Or 2005  - Cel mai bun spot TV dintr-o categorie
Vineri, 27 Mai 2005
Agentiile si intrarile la Sectiunea Cel mai bun spot TV dintr-o categorie
Anuntata in ultima clipa, publicarea pe site a celor 24 de agentii si 350 de lucrari poate schimba istoria Ad'Or
Marti, 17 Mai 2005
Lipsa unor agentii mari cum sunt Lowe, Tempo, Headvertising, NextCap sau Gavrila precum si transparenta lucrarilor in public va da batai de cap editiei 2005
Carrefour Romania a vandut de Pasti cu 30% mai mult decat in 2004
Vineri, 06 Mai 2005
Retailerul lucreaza in comunicarea Cardului Carrefour - BRD cu agentiile Red Cell 141 si ADDV pentru creatie, ZenithMedia pe media si Momentum pe evenimente si PR
Deadline inscrieri Ad'Or 2005: 6 mai
Miercuri, 20 Aprilie 2005
RAAA supervizeaza festivalul prin Radu Florescu, Adrian Dura, Tereza Munteanu, Cristina Jansen, Lucian Georgescu, Bogdan Naumovici, Adrian Botan si Daniel Gavrila
« 1 2