La editia a VI-a a competitiei a carei evaluare are loc pana la 12 mai, au fost inscrise 115 proiecte sociale
Central European Media Enterprises Ltd. (“CME”) a achizitionat Compania de Radio Pro s.r.l. (Radio Pro) pentru o valoare totala de 47.2 millioane LEI (noi), aproximativ 20.6 millioane USD completand recenta preluare a postului de televiziune MTV Romania
Stirea vine inca din prima zi a Congresului International Advertising Associaton dedicata educatiei, context in care proiectul Scoala IAA de la Bucuresti a fost prezentat ca “Best Practice”
In urma unei licitatii pentru servicii de comunicare Grupul Financiar Carpatica a ales Bigger Group la care au mai participat alte 6 agentii
Instrumentul BTL destinat pietei constructiilor din Romania are doua componente – B2B si retail
Cu derby-ul Steaua-Rapid, Kanal D a ocupat prima pozitie si in Prima Time (18:00-23:00) inregistrand o cota de piata de 17,9% si rating de 6,2% pe targetul comercial 18-49 urban, fata de Pro TV care a inregistrat 14,7% cota de piata.
Regia de media online are trei oameni noi in echipa: Leonard Mart - Interactive Scientist, Mihnea Pretorian – Account Executive, Iulia Mosoiu – Account Executive