Rezultatele cautarii dupa : "200 000"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 1 2 3 4 5 »
Comedie DDB (The Group) cu Comedy Central (Viacom) . Buget Tv de peste 150-200 mii euro.
Marti, 27 Septembrie 2016
 Desi bugetul nu a dezvaluit, surse din piata vorbesc despre o investitie in comunicare de peste 150.000- 200.000 de euro. Campania este de tip multi-channel, avand declinari pe OOH (citylights, bus shelters), pe radio, in presa, in Social Media (pagina de Facebook), display banners.
Peste 330.000 euro donatie PROFI pentru copii, prin intermediul ONG-urilor dedicate acestora
Joi, 14 Decembrie 2017
Peste 1.200.000 de voturi inregistrate in cadrul campaniei sociale „Te costa 0,00 lei sa ajuti un copil” au determinat felul in care sunt distribuiti cei 1.500.000 de lei  (peste 330.000 de euro) donati  de PROFI  pentru a sustine copii din intreaga tara prin intermediul unor ONG-uri dedicate...
‚Proiectele online discutate pana acum se ridica deja la valori ce depasesc un milion de EUR’ Dragos Stanca, despre proiectul de investitii online F5, Realitatea – Catavencu
Joi, 29 Mai 2008
Dragos Stanca, managing director business media si online Realitatea-Catavencu a mai afirmat ca „Este putin probabil sa finantam un business cu 1 Milion de EUR intr-un an, cand este mult mai logic sa finantam...
Kaufland Romania si FDSC lanseaza programul de granturi In Stare de Bine. Dedicat ONG-urilor, are un buget de 1,2 milioane de euro pentru 2023
Luni, 27 Martie 2023
 Aplicatiile pot fi depuse pana pe 21 aprilie.  Bugetul total creste cu 200.000 de euro fata de editia de anul trecut si exista trei apeluri de proiecte, primul fiind lansat luni, 27 martie, cu un buget de 600.000 de euro pentru initiative in cele trei directii-cheie ale programului: cultura, sport si viata...
Sanoma Hearst Romania lanseaza National Geographic Traveler
Vineri, 28 Noiembrie 2008
 Revista va avea frecventa de aparitie trimestriala si un tiraj de 20.000 de exemplare distribuit national si un tarif lista ( rate-card ) pentru o pagina de publicitate este de 3.550 de euro
SHR a lansat si lunarul Femeia
Joi, 26 Octombrie 2006
Initial aflat într-un conflict cu Hassan Awdi de la Rodipet, fostul detinator al marcii Femeia, în urma achizitiei acesteia, Sanoma Hearst România (SHR) a lansat dupa saptamânalul Femeia de azi si  lunarul Femeia, o revista glossy pentru femei într-un tiraj de 60.000 de exemplare si 4.200 EUR tarif lista pentru o pagina de publicitate
Promotie de baterii incarcata la 100-200 mii EUR. Creatie Rombat, de la Rusu+Bortun
Luni, 16 Iunie 2014
Campania include un spot TV, doua spoturi radio, print, OOH, Social Media si bannere online, precum si un website dedicat
200.000 - 300.000 EUR creatie Stella Artois si Beck`s pleaca la Lowe & Partners.
Marti, 28 Decembrie 2010
 Creatia Bergenbier si Noroc ramane in continuare la Leo Burnett, agentie care a lucrat in ultimii doi ani si pentru Stella Artois si Beck`s.

Protestatarii din Piata Victoriei inspira mesaje de brand. eJobs cauta romani implicati si liberi.
Joi, 02 Februarie 2017
 
Licitatie adjudecata. 200.000-400.000 EUR Holcim la Spoon (media) si Notice (creatie si PR)
Luni, 26 Martie 2012
 Potrivit informatiilor adplayers, in pitch au mai fost vazute oferte si prezentari de la Media Direction, Creative Ideas, Roddia, HDH si Propaganda

1001 de nopti aduce Kanal D in Top 3
Marti, 11 Noiembrie 2008

Serialul s-a clasat ieri pe locul trei in prime time, in intervalul orar 20:15-22:00 inregistrand un rating mediu de 5.2% si o cota de piata de 13%, pe targetul comercial, conform datelor furnizate de GFK.

200-300 Mii EUR pe an ProCredit Bank, in contul Brand Connection
Joi, 26 Mai 2011
 Prima campanie de produs a fost derulata de agentia de media in outdoor si online, dupa ce a castigat contul ProCredit Bank la inceputul anului
Dual Promo scoate din buzunar 200.000 USD pe echipamente de tipar digital
Joi, 08 Noiembrie 2012
 Cu un business de 3,5 Mil. EUR pe an, compania vrea mai mult: „In urma investitiei estimam o crestere a cifrei de afaceri cu cel putin 10% in primul an si o amortizare a investitiei in cel mult trei ani” a declarat Ciprian Faraon, Managing Partner, DUAL Promo.

Raport BRAT privind campania impotriva COVID-19 in Presa Scrisa tiparita, Online, Outdoor si Radio
Vineri, 12 Martie 2021
 In PRESA SCRISA tiparita, campania s-a desfasurat in perioada 17 iunie – 31 decembrie 2020, prin publicarea a aproximativ 9.000 de machete in aproximativ 200 de publicatii. In Online- campania s-a desfasurat in perioada 12 iunie – 31 decembrie 2020, prin afisarea de peste 3,14 miliarde de ori a...
Comunica de 15 ani pentru afaceri si consumatori. Raluca Zamfir face 400.000 de euro din PR.
Marti, 06 Ianuarie 2015
 Cu 15 ani in comunicare porniti intr-o banca, Raluca Zamfir are azi o agentie de relatii publice si comunicare cu 8 oameni si o cifra de afaceri de aproape 400.000 de euro la sfarsitul anului 2014.
Feel the market Made in Italy. 200.000 EUR in marketing cu marci din Italia.
Miercuri, 11 Iulie 2012
 
Goldbach vrea 200.000 - 250.000 EUR pe publicitate in limba maghiara. Cu gandul la 1%-2% din piata.
Vineri, 16 Martie 2012
 Cu 19 canale media in proiectul „Media in Limba Maghiara”, Regia Goldbach Media Romania spune ca in viitorii ani si atragerea unui procent de 1%-2% din piata de media ar fi o reusita pentru casa de vanzari
150 - 200 Mii EUR media Roche, la PHD Romania (Omnicom Media Group )
Joi, 19 August 2010
 PHD Romania a castigat proiectul pentru promovarea campaniei „Cancerul nu inseamna condamnare la moarte” dupa un concurs ci Zenith Media si Tempo (Aegis Media )
Portofoliul Burda a ramas fara licenta Men’s Health
Miercuri, 04 Noiembrie 2009
 Printre cei interesati de licenta Men’s Health pentru Romania, potrivit unor surse din piata de media, se numara editorii de la Hiparion, acum la Medien Holding (Romania...
13 licente radio noi, de la CNA
Miercuri, 10 Decembrie 2008
 CNA a acordat pe 9 decembrie, licente pentru 13 posturi de radio, printre castigatori, pe langa nume cum sunt Pro FM, Sport Total FM, Radio Transilvania, numarandu-se si postul...
« 1 2 3 4 5 »