Rezultatele cautarii dupa : "2"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 1 2 3 4 5 »
Deficitului de vitamina D3 afectează peste 60% din populația României. Impruvis recomanda administrarea Impruvis D3Vit chiar și vara.
Miercuri, 13 August 2025
Potrivit producatorului, vara populația asociaza eronat expunerea la soare cu un aport suficient de vitamina D, căci statisticile arată că 1 din 2 romani are carențe de vitamina D chiar și in sezonul cald.  
Cstigatorii AdPrint 2007
Luni, 12 Februarie 2007
"Comparativ cu editia trecuta, festivalul a reunit participanti mai buni si mai multi si a reusit sa ridice standardele, att n ceea ce priveste seminariile, ct si petrecerile", a spus Andrei Bortun, Presedinte la Millenium Communication
4 Mil. de plicuri cu seminte de flori si 25.000 EUR n promotia Cif si Domestos
Luni, 19 Martie 2007
Derulata de Brands & Bears pentru Unilever n Romania, Serbia, Muntenegru, Bulgaria, Macedonia, Kosovo si Moldova, promotia de primavara Cif si Domestos pune la bataie 4 milioane de plicuri cu seminte alaturi de sansa de a cstiga teren pentru o gradina de flori, n valoare de 25 000 de euro
WebGraphic la Internetics: 47 de site-uri spera la premii de Visual Design
Miercuri, 04 Octombrie 2006
Festivalul de comunicare digitala nu a facut risipa de categorii de concurs la sectiunea Visual Design din cadrul competitiei WebGraphic, punnd n aceeasi oala 47 de site-uri care vor premii
Zeci De Mii De Euro, din ComunicateDePresa n Ro
Marti, 08 August 2006
Comunicatedepresa.ro atrage 10.000 de abonati si mai mult de 30% din cifra de afaceri cumulata a agentiilor de relatii publice NewMedia Agency si NewMedia PR, cele doua companii avnd n acest an, ca obiectiv, depasirea cifrei de afaceri de 100.000 EUR
Brands&Bears cultiva Delikat
Miercuri, 09 August 2006
Campania media se deruleaza prin agentia de media MindShare pe televiziune - Pro TV, Antena 1, TVR 1, TVR 2, presa scrisa - publicatii precum Ioana, Avantaje, Libertatea pentru Femei, Practic in Bucatarie, si outdoor n Brasov, Bucuresti, Cluj Napoca, Constanta, Craiova, Iasi.
Mercury360 a cucerit Coca-Cola Land
Vineri, 10 August 2007
Proiectul Coca-Cola Land pentru promovarea estivala neconventionala Coca-Cola a fost cstigat de Mercury360 n urma unei licitatii la care, potrivit companiei, au mai participat si alte agentii
Dupa ce a cucerit Bollywood, Iulia Vântur lansează prima piesă în România, „Colinde, Corinde”, dedicată părinților ei
Vineri, 12 Decembrie 2025
 Lansat in prag de sărbători, primul cantec in limba romană lansat de Iulia Vantur de cand a cucerit Bollywood-ul, ca artistă, este un indemn la emoție autentică trăită alături de cei dragi.
3 ceasuri bune pentru campanii McCann
Miercuri, 04 Octombrie 2006
McCann Erickson a cstigat trei Golden Watch la Golden Drum 2006, premii care recompenseaza categoria Campanii din cadrul festivalul de publicitate
AdPlayersREPORT BOOM: 1,3 Milioane EUR pe Q3 din 2008 si 4,8 Mil. EUR pe Q1-3
Joi, 16 Octombrie 2008

Regia de vanzari condusa de Cristi Petriceanu si Valentin Oeru a inregistrat pe trimestrul al treilea din 2008 o dublare a cifrei de afaceri fata de aceeasi perioada a anului trecut, cand avea in jur de 658 mii de euro

Retrospectiva audientelor Pro TV 2014
Luni, 05 Ianuarie 2015
 Avatar a fost cel mai urmarit film al ultimilor 11 ani in Romania, Romanii au talent a stabilit un record de exceptie pe piata televiziunilor comerciale - 59.1% share, audienta medie in Prime Time de 9.5 puncte a fost cea mai buna din ultimii 10 ani
Vodafone nu confirma rezultatul licitatiei media
Luni, 19 Martie 2007
Desi surse din piata vorbesc despre cstigarea licitatiei media Vodafone de catre McCann, oficialii companiilor implicate nu comenteaza nca informatia
Peste 2000 de oameni la concertul Heineken Music Thirst Studio
Luni, 13 Noiembrie 2006
Programul Heineken Music Thirst Studio 2006 s-a ncheiat smbata la Bucuresti, cu un concert n care Groove Armada, Soulwax Nite Versions (Live) si 2ManyDJs i-au sustinut pe cstigatorii competitiei din acest an, DJ Livio&Roby feat George G
Piața băuturilor fără alcool din Europa va crește cu 5,7% anual, între 2024 și 2030. Hell vine cu alternative fără alcool la cocktailurile clasice
Miercuri, 20 August 2025
 Potrivit unul alt studiu, realizat de Grand View Research (Ready To Drink Mocktails Market Summary), se anticipează că piața băuturilor fără alcool din Europa va crește cu o rată anuală de 5,7% intre 2024 și 2030.
Castigatorii AdOr 2006
Luni, 22 Mai 2006
Cele 24 de premii AdOr 2006 au plecat la Leo Burnett & Target - 6 premii inclusiv Agentia Anului, Graffiti BBDO 5 premii, GMP 5, Mercury Promotions 2, Lowe & Partners 2, Saatchi & Saatchi 2, ADDV Euro Rscg 1, GAV Scholz&Friends - 1
Grey EMEA este Agency Network of the Year 2006 la EURO EFFIES
Joi, 05 Octombrie 2006
Reteaua Grey EMEA a cstigat trofeul pentru a doua oara consecutiv, anul acesta cu 1 Gold EFFIE, 1 Silver Effie si 6 Bronze Effie, Grand Prix-ul fiind adjudecat de 180 Amsterdam pentru adidas Impossible Field urmnd premiului Euro Gold Effie Impossible is Nothing cstigat n urma cu un an
Alka a copt Prajitura Casei la Cohn&Jansen|Ashley&Holmes si Next
Luni, 11 Decembrie 2006
Alka face aluatul campaniei pentru Prajitura Casei la Cohn&Jansen|Ashley&Holmes ( C&J|A&H ) si l da la cuptorul de media al agentiei Next Advertising, agentia si reteaua Mediacafe semnnd prima campanie online din Romnia "mai serioasa" pe Yahoo!
50.000 de brasoveni pe Traseul Ciucas
Miercuri, 02 August 2006
Un proiect al companiei Ursus Breweries organizat de agentia de BTL BrandsOn, cu sprijinul agentiei Gavrila & Asociatii - agentia de brand pentru Ciucas, festivalul berii Traseul Ciucas, a fost urmat de 50.000 de brasoveni care au consumat 26.000 litri de bere Ciucas
Maria Tudor, ZenithMedia: Piata de media a depasit 400 mil. USD, n 2006
Joi, 11 Ianuarie 2007
Pozitiv ne uitam si la viitor, cu cresteri de minim 25% si n 2007, a mai declarat pentru AdPlayers, Maria Tudor, Director Executiv la Zenith Media, singura agentie care a obtinut rating A (Bun) n cel mai recent raport Vitality Report RECMA - Pitches&Moves ce refleca performanta agentiilor de media pe clienti, stabilitatea si loialitatea, inclusiv performanta n licitatii
Start n Heineken Music Thirst Studio
Vineri, 25 August 2006
Ilco Kwast, Group Brand Manager Heineken spune ca "Heineken Music Thirst Studio poate ajuta DJ-ii romni sa devina cunoscuti la nivel international, sa produca piese n studiouri profesioniste si sa mixeze alaturi de DJ renumiti, dar mai ales (..) poate da masura pietei muzicii electronice urbane din Romnia"
« 1 2 3 4 5 »