Rezultatele cautarii dupa : "2"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 2 3 4 5 6 »
June Communications devine partener de comunicare pentru Generatik, platforma Brand Management care digitalizează publicitatea la mall
Marti, 29 Iulie 2025
 Lansată de Brand Management, companie cu peste 20 de ani de experiență in industria de indoor advertising, platforma digitalizata Generatik reunește intr-un singur ecosistem toți actorii implicați in publicitatea fizică, de la proprietari de locații, la agenții, branduri și furnizori de execuție.
Oază de răcoare în mijlocul orașului: „La Antipa e cool. Chiar și pe caniculă!
Marti, 29 Iulie 2025
 Sub sloganul „La Antipa e cool. Chiar și pe caniculă!", Muzeul Național de Istorie Naturală „Grigore Antipa" ii intampină pe vizitatori cu activități educative, relaxante și o experiență completă de răcoare – de la intrare și pană in grădină. 
Compania farmaceutică Salveo România lanseaza Brandul isla®, cu experiența sa de peste 150 de ani pentru afecțiuni ale gâtului și vocii
Luni, 28 Iulie 2025
Salveo este o companie regională de marketing și vanzări de produse farmaceutice ce și-a lansat operațiunile in 2007 in Croația. Salveo este acum prezentă și in Serbia, Muntenegru, Polonia, Bosnia Herțegovina, Macedonia, iar in 2024 a intrat și pe piața din Romania și Bulgaria.
1 din 3 companii din mediul privat declară un impact economic sever. Investiții amânate, decizii suspendate
Luni, 28 Iulie 2025
 Doar 1 din 10 companii spune că nu a schimbat nimic, restul fiind deja intr-un proces de ajustare – dar fără o viziune pe termen lung. Brandurile simt o presiune uriașă să fie relevante „aici și acum", nu neapărat sustenabile in timp.
Dimitris Rompis, CFO, Coca-Cola HBC România în ultimii 5 ani, este numit General Manager Adria, Croația, Bosnia&Herțegovina și Slovenia
Vineri, 25 Iulie 2025
 Apostolos Stergiou, anterior CFO Adria, preia rolul de Chief Financial Officer in Romania.
Prima serie de spectacole imersive din istoria Festivalului Enescu: o nouă dimensiune a muzicii clasice, la Muzeul Artei Noi Imersive
Joi, 24 Iulie 2025
 In perioada 24 august – 21 septembrie 2025, in fiecare seară de joi și vineri, de la ora 20:00, publicul va putea urmări spectacole prezentate in patru formule artistice distincte, fiecare gandită ca o experiență sinestezică in care muzica nu doar se aude, ci se vede și se trăiește.
Kayak Champions lansează campania “Creștem Campioane”, prin care să inspire cât mai multe fete să își descopere sportul preferat
Marti, 22 Iulie 2025
“Vrem să le deschidem fetelor calea spre un stil de viață activ și sănătos, indiferent dacă aleg sportul ca pasiune sau carieră. Prin această campanie, ne aliniem obiectivelor Uniunii Europene privind egalitatea de gen in sport și ne propunem să arătăm că, in discipline precum caiacul, considerat...
Brandurile Impruvis D3Vit, Möller’s Omega-3 și compania dedicata celor mici ,,Câte-n lună și-n stele”, alături de mame și copii încă din prima luna de viață
Marti, 22 Iulie 2025
Cu oferte valabile la Farmacia TEI și Bebe TEI, atat in locațiile fizice, cat și online, in perioada 21–31 iulie 2025, proaspetele mămici pot beneficia de oferte speciale, gandite cu grijă atat pentru sănătatea lor, cat și a bebelușului: 30% reducere la uleiul de ficat de cod cu Omega-3 Möller’s...
6 din 7 români se consideră persoane religioase, in timp ce 1 din 7 români, nu se considera religiosi.
Luni, 21 Iulie 2025
 Aproximativ 1 din 2 romani (47%) spun că merg la biserică o dată pe lună sau mai des.
GMP&U a câștigat licitatia Sphera Franchise Group, lider în industria de food service din România
Joi, 17 Iulie 2025
 „Noul parteneriat ne permite să conturăm campanii de responsabilitate socială, unde ideile fac diferența. Sphera ne inspiră prin dorința lor de a acționa prompt și de a privi cu interes spre viitor”, a spus Ioana Mănoiu, General Manager, GMP&U.  
Aproape 80 % dintre adulți pot fi afectati negativ de aerul condiționat. Dyson vine cu o noua soluție de răcorire sănătoasa.
Miercuri, 16 Iulie 2025
 Potrivit celei mai recente cercetări Dyson, 43% dintre utilizatorii de aer condiționat participanți la studiu au raportat uscăciune sau iritație a gatului asociată cu expunerea la AC, iar 35% au suferit dureri de cap frecvente. 
Câștigătorii premiilor speciale HELL s-au întâlnit cu celebrul actor și cântăreț italian, Michele Morrone, ambasadorul marcii
Miercuri, 16 Iulie 2025
 Evenimentul a avut loc intr-o locație pitorească de pe malul Lacului Maggiore. La inițiativa brandului, invitații au explorat uluitoarea Isola Bella, unul dintre cele mai romantice și emblematice repere turistice ale Italiei. 
Internetics 2025 a dat start inscrierilor la ediția aniversară cu numărul 25
Miercuri, 16 Iulie 2025
Agențiile și companiile iși pot inscrie pe site-ul www.internetics.ro  proiecte derulate in perioada 23 august 2024 – 10 august 2025. 
Criză profundă de încredere socială: 3 din 4 romani cred că cei care reușesc în România nu sunt neapărat cei mai capabili, ci cei care au relații și conexiuni
Marti, 15 Iulie 2025
 Remus Stefureac, Director, INSCOP Research: ,,Percepția dominantă asupra meritocrației este profund erodată, peste 74% dintre respondenți considerand că succesul in Romania este determinat mai degrabă de relații și conexiuni decat de competențe reale.”
HaHaHa Production și Gașca Zurli semnează un parteneriat istoric în creație, producție și distribuție muzicală, dar si dezvoltarea de conținut online
Luni, 14 Iulie 2025
 Mirela Retegan, Maya, Gașca Zurli și HaHaHa Production vor colabora in creație, producție și distribuție muzicală, in dezvoltarea de conținut online și in implinirea celor mai frumoase vise pentru copii, părinți și educatori 
Publicitatea lucrează: 1 din 2 români au făcut achiziții în ultima lună, impulsionați de reclame. Reveal Marketing Research.
Luni, 14 Iulie 2025
 „Comportamentul consumatorilor din Romania arată o maturizare clară: nu mai este vorba doar despre vizibilitate, ci despre relevanță, incredere și experiență. Reclamele eficiente sunt cele care reușesc să combine atractivitatea vizuală cu un mesaj convingător și o ofertă credibilă. Brandurile...
O ușă creată în România, VERSATIKA, premiată la “Oscarurile Designului Mondial”:  RED DOT DESIGN AWARD 2025
Vineri, 11 Iulie 2025
 Distincția RED DOT obținută de VERSATIKA confirmă pentru a-3-a oară in istoria Red Dot Design Award poziția Romaniei pe harta mondială a designului de produs 100% romanesc și incununează peste 20 de ani de inovație și dedicare in arhitectura din sticlă a companiei Glas Expert, fondată de Cătălin...
POOL FASHION SHOW 2025, un eveniment Avanpremiere by Alin Gălățescu, a reunit designeri talentați care și-au prezentat noile creații de sezon
Miercuri, 09 Iulie 2025
 “Eu cred că Garderoba de Vacanță e expresia perfectă a asumării estetice a libertății totale - simbolizată de aceasta. Am descoperit in POOL FASHION SHOW 2025 soluții grafice excelente pentru toate etapele unei zile de vis la mare sau la piscină.” a spus Alin Gălățescu, organizatorul și...
ANBR: Taxarea repetată a băuturilor răcoritoare nu este o soluție fiscală, ci o eroare economică cu impact grav asupra consumatorilor și industriei
Vineri, 04 Iulie 2025
 Asociația Națională a Băuturilor Răcoritoare (ANBR), care reunește cei mai mari producători de băuturi răcoritoare din Romania, spune ca accelași sector economic ce a fost afectat grav in anii 2023-2024 de două măsuri fiscale consecutive: creșterea TVA de la 9% la 19% și introducerea acestei accize...
44% dintre români preferă să planifice vacanțele pe cont propriu, rezervând direct transportul și cazarea
Vineri, 04 Iulie 2025
 Principalii factori care influențează alegerea modului de organizare a unei vacanțe sunt bugetul disponibil (72%), destinația și durata vacanței (51%) și nivelul de confort dorit (44%).
« 2 3 4 5 6 »