Rezultatele cautarii dupa : "vezi"
Ordonare dupa: data / relevanta  
1 2 3 4 5 »
vezi 14.300 de fotografii Orange
Vineri, 15 Decembrie 2006
3730 de participanti s-au batut pe premiile concursului de fotografie vezi Orange, în valoare de peste 20.000 de dolari, care au fost înmânate câstigatorilor de Thierry Millet, Director Comercial al Orange Romania
“Cum adica 2 Euro?  Avem copii de crescut. Digi Mobil ingrijoreaza din nou cetatenii Belgravi.
Vineri, 06 Iunie 2014
 Spotul “Diva”, cea de-a doua executie creativa a agentiei Papaya, reitereaza cu lux de amanunte aurite de ce oferta companiei de telefonie mobila nu se potriveste cu viata cetatenilor bogati din Belgravistan.

 

Starlink vede prin Fereastra Suki
Vineri, 06 Octombrie 2006
Conceptul si în acelasi timp sloganul "Vezi viata altfel" aduce în prim-plan doua spoturi - Cina si Cântareata, care pot fi vizionate pe principalele canale de televiziune
Bogdan Nitu, Webstyler: „Avem de gand sa il inscriem la Cannes 2008 pe Alo.. 322”
Miercuri, 31 Octombrie 2007
„Am apreciat deschiderea juriului spre inovativ (vezi campania anti SIDA). Au fost punctate lucrari foarte bune gen BMW cu o executie exceptionala, sau creativitatea si interactivitatea”, mai spune seful Webstyler, legat de modul in care s-a jurizat, insa adauga faptul ca i s-a parut ciudat ca in festival nu a putut fi inscrisa si o campanie integrata online
Un nou premiu de excelenta in design pentru Romania adus de Cristian Lipan de la International Corporate Media Award
Marti, 05 Decembrie 2017
 Format din specialisti in design din Austria, Germania, Luemburg, Elvetia, Danemarca si Cehia, juriul ICMA a acordat Award of Excellence pentru layout, typography (fonturi) si photography (fotografii), vezi www.corporate-media-award.com).
AdEvolution vrea in continuare 60-65% din piata Online
Marti, 26 Iunie 2007
AdEvolution spune ca a facut 2 Mil. EUR in primele 6 luni ale anului 2007, cifra care inseamna ca agentia a atins practic jumatate din piata publicitatii online, si ca vrea in continuare 60-65% din piata pe acest an
HP pune campania “What do you have to say?” in principal pe Internet
Joi, 25 Octombrie 2007
„Campania HP “What do you have to say?” pune accentul in primul rand pe Online si pe comunicarea neconventionala. Pe cautarea mediilor care te face sa te gandesti mai mult decat ceea ce vezi la inceput”, a afirmat, pentru AdPlayers, Erich Chirea, Marketing Manager al Diviziilor Print si Sisteme de Calcul la HP
GMP a tras primul spot Timisoreana
Joi, 31 Mai 2007
Intitulat Fotbal adevarat, spotul a fost creat de agentie pentru promovarea Cupei Romaniei Timisoreana si ruleaza in perioada mai-iunie pe principalele posturi de televiziune: TVR1, ProTV, TV Sport, Telesport, Realitatea TV, Antena1 si Antena3. Vezi spotul TV Timisoreana, Fotbal Adevarat, si aici:http://iuliantoma.wordpress.com/2007/05/31/timisoreana-gmp-fotbal-adevarat/ 
PROFI, pe ultimul drum. O noua abordare sau un spot gandit la betie?
Vineri, 17 Februarie 2012
 Iulian Puiu: „Dupa ce vezi reclama, parca si auzi: „Farmacia inimii Catenaaaaaaaaa!", Francisc Varga: „Un spot gandit si scris la betie de niste baieti din conducerea Clientului”, Andrei Tripsa: „Spotul este atat de prost si fara nimic coerent incat nu stii ce sa zici, pe cuvant”
DJ la Radio 21, Razvan Popescu debuteaza la Kanal D cu 'Vezi ce alegi'
Miercuri, 16 Iulie 2008
Postul de televiziune lanseaza emisiunea de vara, incepand din 17 iulie, ora 22:00
Premiera Fespa, in prima zi Print&Sign 2017. Cel mai important targ de tipar: 26-29 septembrie Romexpo
Marti, 26 Septembrie 2017
 Cel mai important targ in domeniul tehnologiei tiparului si semnalisticii s-a deschis astazi si are loc timp de patru zile in Pavilionul Central de la Romexpo (26 – 29 septembrie)
''Nu consider ca ar trebui interzis'' Radu Nicolae (Idea Zone), AdPlayersCritic: RAC - Cava D’Oro
Miercuri, 07 Mai 2008
Opinii dupa avizul negativ al Consiliului Roman pentru Publicitate (RAC) pentru primul spot Cava D’Oro
TV
Noi ''Jocuri de celebritate'' cu Mihai Bobonete, Octavian Strunila si Paul Ipate la Pro TV
Miercuri, 08 Februarie 2017
Cei trei protagonisti sunt pregatiti sa dea startul la un nou sezon Jocuri de celebritate!, din 22 februarie, de la 22:30.
Surse AdPlayers: Primaria Voluntari, prin compania PubliVol care admistreaza publicitatea,  a confiscat panourile publicitare stradale Mistic Media
Marti, 28 Iulie 2020
 Primaria Voluntari, prin compania PubliVol care se ocupa de administrarea publicitatii si comunicarii locale, si-a insusit panourile publicitare apartinand Mistic Media, compania care administra publicitatea stradala in Voluntari, sub contract.
800 de executivi asteptati la Kotler. Vezi de unde vin cei care vor certificatul Marketing 3.0.
Luni, 21 Mai 2012
 Vezi ce pozitii ocupa in companii si din ce domenii vin cei care au confirmat participarea la evenimentul Marketing 3.0, sustinut de Philip Kotler pe 1 iunie la Bucuresti
De ce greseli de typo in campania Romtelecom?
Luni, 28 Iunie 2010
 „Ai neoie de un rstaurant?” este doar unul din printurile Romtelecom, iar cele 2 greseli de typo care pot fi remarcatela prima vedere sunt explicate in AdPlayers de Mihai...
Petrecere de peste 20.000 EUR, la doi ani de Mediacafe
Vineri, 04 Iulie 2008
La eveniment au fost prezenti aproximativ 350 de oameni din media, marketing si comunicare
Ferestrele QFort, la Next, la Next, la Next
Luni, 26 Mai 2008
Videoclipurile ruleaza pe TV incepand cu a doua jumatate a lunii mai, pe urmatoarele posturi: Pro TV, Pro Cinema, Sport.ro, Prima TV, TVR 1, National Geographic
Premii de 1 Miliard de la Vincon, via Propaganda
Marti, 28 Mai 2013
 Cu un buget de media estimat la peste 100 -150 de mii de euro si o valoare totala a premiilor de 105.705 lei (1.057.050.00 lei vechi) , promotia nationala “Cum sa nu bei bucuros cand ai portofelul gros?” se va desfasura in perioada 13 mai – 31 iulie si are drept mare premiu un salariu de 4.300 de euro, 12 premii a cate 1.000 de euro si 348 de premii de 100 lei ( 1 milion...
HVB  Banca pentru Locuinte a scos veveritele din barlog
Marti, 22 Noiembrie 2005
Sub sloganul "Ca sa te vezi la casa ta, treci intai pe la noi!" campania Brands&Bears are 5 executii Tv si una radio, iar pentru a prezenta conceptul cu veveritele, agentia s-a vazut nevoita sa parieze inca din licitatie un prim buget de productie
1 2 3 4 5 »