De ce greseli de typo in campania Romtelecom?
Luni, 28 Iunie 2010


 (AdPlayers, Iulian Toma)

„Ai neoie de un rstaurant?” este doar unul din mesajele reclamelor outdoor si indoor Romtelecom pentru campania 118.932. Greseala de typo, sau nu? 

Mesajul te pune totusi pe ganduri cand vezi si alte executii ale unei serii de machete din cadrul campaniei. Ce vrea sa spuna macheta publicului trecator, aflam de la directorul de creatie al agentiei Graffiti BBDO, care semneaza creatia: 

"Am lucrat mai multe variante de dramatizari prin typo pentru diverse servicii ce pot fi accesate sunand la 118.932”,  explica in AdPlayers Mihai Gongu, Director de Creatie, Graffiti BBDO.

„Pentru restaurante, am ales sa dramatizam simplu ideea de foame aratand litere lipsa din text ("v" din "nevoie" si "e" din restaurant). Unii consumatori tentati initial sa creada ca este greseala, au decodat mesajul corect imediat ce au vazut si celelalte executii cu jocuri de typo", conchide creativul.


PUBLICITATE: