Rezultatele cautarii dupa : "travel"
Ordonare dupa: data / relevanta  
1 2 3 4 »
Discovery Media vinde publicitatea Travel Channel. In total, regia detine 3,3 % cota de piata pe segmentul comercial si sapte canale TV
Luni, 27 Mai 2019
 Travel Channel se adauga listei de statii existente in portofoliul Discovery Media din Romania: Discovery Channel, Eurosport 1, Eurosport 2, TLC, Animal Planet si Bollywood HD. Lansarea marcheaza oportunitatea de diversificare a pietei autohtone de publicitate, intrucat Discovery Media vine acum in intampinarea...
AdVenture trece peste 1 milion EUR
Miercuri, 16 Noiembrie 2005
La trei ani de la infiintare, agentia lucreaza pentru proiecte si conturi apartinand Panfoods, Unilever, Porsche Leasing, Porsche Bank, Karom Drinks, Total Sport FM, Sensiblu, Conagra Foods, Trinity Insurance Brokers, Total Air si Global Travel
Publisher si Director Editorial, Radu Coman paraseste Burda Media
Miercuri, 20 August 2014
Experienta lui Coman numara produse de la Publishing - Men Cluster (Esquire, Men’s Health, auto motor si sport, FHM) si Travel Cluster (National Geographic, NG...
Inmedio trece sub Lagardère Travel Retail. O afacere de 32 Miliarde de euro.
Marti, 28 Iulie 2015
Subsidiara grupului Lagardère Services, LS Travel Retail Romania, compania care opereaza lantul de vanzari Inmedio, devine...
Cont de 0,4 Milioane EUR rebranding si pozitionare Happy Tour, la Mercury360
Miercuri, 02 Decembrie 2009
 Javier García del Valle, Vice Presedinte Execiutiv Happy Tour, a afirmat pentru AdPlayers ca bugetul include activitati de rebranding, pozitionare si comunicare in media a companiei specializate in servicii de corporate travel
Leo Burnett a castigat cu Muzeul Antipa singurul premiu romanesc la Cannes Lions 2009
Marti, 30 Iunie 2009
 Agentia de publicitate condusa de Ioana si Stefan Iordache a luat cu un proiect pentru Muzeul Grigore Antipa un Bronze Lion la sectiunea Media, categoria Travel, Entertainment & Leisure, singurul premiul romanesc pe langa doua nominalizari in Finala ale Grey (Outdoor Lions) si Arsenoaiei & Matasel ( PR Lions )

 

...
Campanie aniversara 9 ani eSky Romania cu premii de 9.000 de lei
Luni, 15 Octombrie 2018
 In cadrul concursului, eSky isi provoaca publicul sa ii convinga de faptul ca un prieten drag are nevoie de o vacanta. Acesta din urma poate castiga o vacanta in valoare de 4.500 de lei, iar cel care a facut recomandarea prietenului va castiga de asemenea o vacanta de 4.500 de lei.
Iulia Popa, Discovery Media Romania: ,,Ne asteptam la o crestere a veniturilor in trend cu cresterea pietei
Miercuri, 21 August 2019
,,Pentru anul acesta, ne asteptam la o crestere a veniturilor in trend cu cresterea pietei, la care adaugam si deschiderea la vanzarea de publicitate a statiei Travel Channel, ce aduce noi bugete” a afirmat pentru AdPlayers, Iulia Popa, Senior Ad Sales Manager, Discovery Media Romania si coordoneaza departamentul...
Divizii noi la ARBO Influence Marketing (The AIM). ,,Clientii multinationali investesc bugete consistente Alin Alecu, GM, ARBOmedia
Luni, 18 Martie 2019
 "Dupa intrarea pe piata in jumatatea a doua a anului 2018 cu cele 3 divizii de: Travel, Wellbeing si Family, am identificat o nevoie a clientilor de bloggeri specializati pe diferite nise. Astfel am creat divizia de food, pentru impatimitii gatitului si divizia de lifestyle pe care am lansat-o in cadrul...
Tara Fagarasului, declarata Destinatia Turistica a anului 2020 din Romania de catre bloggerii de turism
Marti, 14 Iulie 2020
 Cezar Dumitru, Imperator Travel: ,,Exista o tendinta la nivel global - turistii din Thailanda sunt thailandezii, turistii din Bali sunt indonezienii, iar aceeasi tendinta se poate observa si in Romania - romanii sunt interesati sa-si vada tara”
Statui descoperite de GAV. “Nimic de ascuns pentru Happy Tour.
Miercuri, 08 Aprilie 2015
 Potrivit oamenilor de creatie condusi de Marius Rosu, originalitatea campaniei consta in prezentarea statuilor in ipostaze noi, „descoperite”, intr-o maniera atipica pentru comunicarea uzuala din industria de turism & travel,
Ocolul Thailandei in 6 saptamani, cu 1.500-2.000 EUR
Vineri, 12 Martie 2010
 Daca Ministerul Turismului din Romania
Director de Vanzari nou la Domus Magazin
Luni, 24 Septembrie 2007
Radu Gavrus este noul Director de Vanzari de Publicitate la Domus Magazin, editor unde, pe langa pozitia de director de marketing pe care o detine, preia si responsabilitatile fostului director de vanzari, Bianca Patac
Travel Mix vrea 350.000 de euro in 2013. Publicitatea prin Goldbach Media.
Joi, 23 Mai 2013
 Retransmis de curand si de RCS-RDS, postul vizeaza un public activ cu studii medii/superioare, 0,5% din publicul national si 0,09 din publicul urban
TV
Curtat de televiziuni din Ungaria. Ignorat din Romania. Lacul Sfanta Ana.
Joi, 19 Iulie 2012
In timp ce Duna TV inregistreaza si chiar spera sa transmita in direct evenimente de la Lacul Sfanta Ana, dintre canalele autohtone, singura...
Pe cont propriu de la The Group si Leo Burnett. Alina Galeriu si Radu Olteanu si-au facut oras.
Joi, 22 Martie 2012
 Fosta Iqads si pentru o scurta perioada la The Group, Alina Galeriu impreuna cu Radu Olteanu  - fost art in agentii ca Leo Burnett, MRM, si altele,...
Licitatie ING Mid Corporate Banking la Rusu+Bortun
Marti, 16 Martie 2010
 Potrivit informatiilor AdPlayers, contul de creatie si strategie ar putea fi estimat intre 100.000 si 200.000 EUR pe an
Splendid Media Interactive vrea cu Maze.ro 60.000 EUR în 2007
Miercuri, 08 Noiembrie 2006
Eveline Fabritius de la Splendid Media Interactive spune ca pentru proaspat lansatul portal Maze.ro semnat de Green Pixel, desi importante, veniturile obtinute din publicitatea online, estimate la 60,000 Euro/ 2007, reprezinta numai o parte din planul de business
Fabrikultura pentru Sibiu a luat mentiune de cristal la Meribel (Polonia)
Luni, 19 Martie 2007
Agentia de publicitate GAV|Scholz&Friends Bucuresti a fost premiata cu o mentiune de cristal la Festivalul de Publicitate Meribel din Plonia, pentru spotul TV de promovare a programului Sibiu – Capitala Culturala Europeana 2007, denumit Fabrikultura
Crestere de 60% in business de servicii SEO la DWF, pe primul semestru 2018. AdPlayers REPORT.
Joi, 12 Iulie 2018
Cu un business pe primul semestru al anului 2018 in crestere la 2,4 mln. lei de la 1,5 Milioane lei in 2017, potrivit informatiilor furnizate pentru adplayers report de Sorin Draghici, Managing Partner al companiei, DWF este o agentie de servicii SEO si crestere organica a traficului online
1 2 3 4 »