Rezultatele cautarii dupa : "marketing"
Ordonare dupa: data / relevanta  
1 2 3 4 5 »
Marketing nou la EuropaFM si Radio 21
Luni, 04 Septembrie 2006
Anca Georghe (foto) este, de la 1 septembrie, Director de Marketing, Lagardere Radio International Group (LARI), pozitie din care se va ocupa si de activitatea de marketing a posturilor de radio EuropaFM si Radio 21
Scoala IAA da meditatii cu 10 EUR, ora
Joi, 15 Februarie 2007
Cu 1.500 sau 2000 EUR reprezentând aproximativ 10 EUR pe ora, IAA si Codecs dau "meditatii" de marketing si comunicare la Scoala IAA, campania de promovare sub sloganul "Never stop learning" semnata pro-bono de GMP avându-i ca protagonisti pe "baietii" Radu Florescu (Saatchi&Saatchi) si Mihai Ghyka (Interbrew)
17
CRIS-TIM, online cu DOT Web Design
Joi, 20 Iulie 2006
Avand ca tinta atat consumatorul final cat si revanzatorii, noul site cristim.ro a fost lansat de echipa de Marketing& Comunicare CRIS-TIM impreuna cu agentia DOT Web Design, a declarat pentru AdPlayers, Lidia Vasile – Marketing Communication Manager al procesatorului de carne
Mercury360 s-a afiliat la CPM International (Omnicom)
Marti, 26 Februarie 2008

Agentia semnat un contract de afiliere cu CPM International, companie de servicii de field marketing si sales development

ARMAD face RoDirect 2007
Vineri, 23 Martie 2007
Eveniment ce va avea loc la Crowne Plaza pe 19 si 20 aprilie, RoDirect 2007 ii va aduce in premiera in Romania pe Drayton Bird –autorul lucrarii Commonsense Direct Marketing, Heinz Fischer - Presedintele onorific al Asociatiei Germane de Marketing Direct DDV si fondator al FEDMA sau Alfred Koblinger, pionier al marketing-ului direct in Austria si creativ premiat la nenumarate festivaluri...
Marketing afiliat de 40 milioane de euro si 38.000 de afiliati la 2 Parale
Miercuri, 18 Februarie 2015
 
270 de oameni la Marketing in Direct
Miercuri, 08 Septembrie 2010
 Evenimentul de la Clubul Diplomatilor reuneste atat specialisti in marketing direct furnizori de servicii cat si investitori in marketing si comunicare
Comunicare de 100-200 mii de euro, la Zaga Brand. Afaceri cu logistica de peste 20 Milioane EUR.
Luni, 13 Ianuarie 2014
 Cu o cifra de afaceri de peste 20 Milioane euro pe an, compania de logistica KLG Europe Romania a ales  agentia de marketing si comunicare Zaga Brand in urma unui proces de selectie in care a fost analizata experienta in categorie a mai multor agentii..

Nou Marketing & Communication Director pentru medicina integrativa de 12 mil. euro pe an
Luni, 11 Aprilie 2016
 Lider in solutii de medicina integrativa pentru un stil de viata sanatos, compania Secom anunta numirea lui Razvan Robescu in postura de Marketing&Communication Director si a Cristinei David pe pozitia de Trade Marketing Manager.
Decizie noua peste buget de centru comercial. Noul marketing director Promenada este Silvia Luican.
Vineri, 29 Ianuarie 2016
 Potrivit estimarilor adplayers, bugetul de marketing si comunicare Promenada este de peste 1 Milion de euro pe an, variind in functie de activitatile si campaniile co-branded cu marcile din interiorul centrului comercial.
Seful IRSOP, Petre Datculescu scoate Cercetarea de Marketing
Vineri, 02 Iunie 2006
Petre Datculescu, Director IRSOP Market Research & Consulting este autorul titlului "Cercetarea de Marketing", cea mai recenta aparitie Brandbuilders ce are ca subtitlul "Cum patrunzi in mintea consumatorului, cum masori si cum analizezi informatia"
Carmen Lixandru va fi MD la MediaCom
Vineri, 12 Ianuarie 2007
Potrivit Media&Marketing Europe, fosta sefa de la Media Direction va conduce operatiunile din România ale agentiei MediaCom România, din pozitia de Managing Director
Peter Imre: Adevarul de Seara a ajuns in punctul in care trebuie sa fie un produs pe bani.
Joi, 12 Mai 2011
  “Am spus-o si la venirea in grup, “Nu cred in produsele gratis”. “Obiectivul este de a face un trust profitabil – dimensiunea nu este masura succesului. Adevarul de Seara a ajuns in punctul in care trebuie sa fie un produs pe bani”, a spus Imre despre trecerea la saptamanal local pe bani.
141 investeste in Trade Marketing
Vineri, 11 Noiembrie 2005
„Este timpul ca agentiile de comunicare din Romania sa depaseasca stadiul declaratiilor de intentie.” a afirmat Cristofor Iosub, Deputy Managing Director la numirea lui Doru Rusanescu in functia de Trade Marketing Manager
Pozitionarea de brand în 400 de pagini, 100 de exemple si 40 de spoturi
Joi, 15 Martie 2007
Fost Senior Vice President, Household Care la Unilever Londra si President Unilever and Chairman Lever Faberge, Austria si având 30 de ani în marketing si comunicare, Erich Buxbaum – Presedinte IAA Europe prezinta pe 28 si 29 martie workshop-ul cu tema "Pozitionarea de brand", adresat segmentului de middle management  din industria de comunicare, costul participarii la eveniment fiind de...
Fostul sef Intertel, Maia Novolan, intra pe piata de marketing interactiv cu Syscom Digital
Luni, 07 Septembrie 2009
 Specializata in mobile & online marketing, potrivit Maiei Novolan, Syscom Digital reprezinta o investitie initiala de 70-80.000 EUR patronata de o persoana mai putin cunoscuta in...
La revedere P&G pentru Heineken. Horhoianu - noul marketing Heineken, a lucrat pe 8 piete in Balcani
Marti, 04 Februarie 2014
 De la inceputul lunii februarie, Narcis Horhoianu, fostul marketing Procter & Gamble pe opt piete din Balcani, a intrat  in echipa de management Heinken Romania si va fi responsabil de strategia de marketing a producatorului de bere.
Marketing Direct: de la 18-19 Milioane EUR in 2008, incotro?
Luni, 10 August 2009
 Potrivit lui Serban Goran, Presedinte la Asociatia Romana de Marketing Direct ( ARMAD ), in prima jumatate a anului 2009, piata de marketing direct a scazut  cu intre 20% si 25% 
Licitatia Domo - pentru acasa la Proximity, cu suportul grupului BBDO
Miercuri, 14 Martie 2007
În urma unei licitatii Domo la care au mai participat Grey, Watermelon, TBWA/Merlin, Lowe, GAV | Scholz&Friends si Publicis, potrivit Gabrielei Mândrea, Marketing Manager al lantului de magazine, "coordonarea contului Domo este asigurata de echipa Proximity, cu accesarea resurselor de strategie, creatie si productie ale Grupului BBDO România", a declarat, pentru AdPlayers, Gabriela Terchila -...
Parte a WPP, Research International vrea felia din România si 3 Mil. EUR
Luni, 26 Martie 2007
Fondata in 1962 si parte a grupului de comunicare de marketing WPP, Research International - cel mai important jucator la nivel mondial pe piata cercetarilor de marketing ad-hoc, potrivit companiei, intra pe piata romaneasca de profil, estimata la 19,5 Mil. EUR in 2005 si cu un potential de crestere la 35 Mil. EUR pana in 2009, cand compania de cercetare vrea peste 3 Mil. EUR
1 2 3 4 5 »