Comunicare de 100-200 mii de euro, la Zaga Brand. Afaceri cu logistica de peste 20 Milioane EUR.
Luni, 13 Ianuarie 2014
 adplayers. Iulian Toma.

Cu o cifra de afaceri de peste 20 Milioane euro pe an, compania de logistica KLG Europe Romania a ales  Zaga Brand in urma unui proces de selectie in care a fost analizata experienta in categorie a mai multor agentii. 

Surse adplayers apropiate celor doua companii aproximeaza bugetul de marketing si comunicare al transportatorului KLG Europe cuprins intre 100 si 200 Mii de euro. Oficialii de comunicare Zaga Brand nu au comentat bugetul. 

Agentia de marketing si comunicare va coordona activitatile de comunicare corporate, comunicare B2B si marketing, va implementa strategia de comunicare, va intermedia relatia cu presa si va organiza evenimentele dedicate.

 “Avem onoarea de a lucra cu unul dintre profesionistii de top din domeniul logisticii. Acest cont reprezinta pentru agentie reconfirmarea faptului ca avem solutii profesioniste si in comunicare de business, pe langa cea aferenta zonei business to consumer ” afirma Silvia Teodorescu, managerul Zaga Brand. „Intalnirea cu domnul Dragos Geletu, care a fost ales de curand presedinte al Asociatiei Romane de Logistica (ARILOG), a inspirat echipa din agentie”.

“Noi vom continua sa facem tot mai bine ceea ce stim iar de comunicare si marketing se va ocupa o echipa de profesionisti; ne bucuram sa avem in echipa agentia Zaga Brand, care va actiona inclusiv ca departament KLG de PR si marketing”, a declarat Dragos Geletu, Managing Director KLG Europe Romania.

 Mai mult in Licitatii

 


PUBLICITATE: