Rezultatele cautarii dupa : "dorna"
Ordonare dupa: data / relevanta  
1 2 3 »
Sprijin Dorna de  500.000 de euro si 40 de maternitati dotate. Peste 200.000 de vizualizari in 3 zile de campanie cu Simona Halep
Luni, 20 Februarie 2017
Campania 2017 a demarat la sfarsitul saptamanii trecute, in cadrul unui eveniment de lansare transmis live pe facebook, in regia agentiei de relatii publice si comunicare McCann PR pe Dorna www.facebook.com/Dorna.Romania/ , profilul Simonei Halep www.facebook.com/simonahalep/ si al Salvati Copiii Romania (
Dorna aduce #NaturaUndeNuTeAstepti cu MRM, McCann Bucharest, McCann PR si UM
Miercuri, 28 Iunie 2017
 Potrivit autorilor, noua campanie este comunicata printr-o serie de activari surprinzatoare, folosind un mix integrat de canale: TV, panotaj stradal, digital si PR. 
Simona Halep, Dorna si Salvati Copiii Romania indeamna romanii sa isi ia un #Jobdeosecunda in sprijinul copiilor nascuti prematur
Miercuri, 20 Iunie 2018
 Din 2013 si pana in prezent, Dorna si Salvati Copiii au dotat 50 de maternitati din tara cu 86 de echipamente medicale de specialitate pentru ingrijirea nou-nascutilor prematur, in valoare aproximativa de 600.000 de euro.
In campania Grija pentru copii - Job de o secunda, Dorna si Salvati Copiii anunta donatii catre inca 10 maternitati
Luni, 19 Noiembrie 2018
 Cu ocazia Zilei Mondiale a Prematuritatii, Dorna si Salvati Copiii au anuntat dotarea, pe parcursul anului 2018, a 10 maternitati din Romania cu echipamente de specialitate necesare ingrijirii medicale a copiiilor nascuti prematur.
1,3 Milioane lei de la Dorna in Grija pentru copii ca 30 maternitati sa sprijine copiii prematuri
Luni, 17 Noiembrie 2014
In total 30 de maternitati au fost ajutate de Dorna sa aduca la maturitate copiii nascuti prematuri prin campania "Grija pentru copii" 
Jean Valvis a ales Cohn&Jansen pentru Aqua Carpatica
Joi, 15 Octombrie 2009
 Cu premii de 50.000 EUR, agentia de publicitate patronata de  Andrei Cohn alaturi de Cristina si Peter Jansen a dat start concursului de design „in cautarea sticlei perfecte” pentru Aqua Carpatica, noul brand al lui Jean Valvis, parintele Dorna si Izvorul Alb
Sumarul Marcii de sambata
Vineri, 10 Martie 2006
Realizatorii emisiunii "Marca Inregistrata" au dezvaluit AdPlayers ca printre subiectele de maine, vom vedea pe TVR2, incepand cu 20:30, comentarii la spoturile Dorna / Insula si Samsung - HAT, un interviu cu Adrian Preda Ex-Director de Creatie al Graffiti BBDO si actual Chief Creative Director al McCann Erickson Zagreb si povestea coniacului Unirea
Marketing cu 15 ani de experienta in companie. Miruna Smeureanu este noul Marketing Director Coca-Cola Romania & Moldova
Miercuri, 08 Martie 2017
Cu 15 ani de experienta in companiei, potrivit reprezentantilor de comunicare Coca-Cola, Miruna Smeureanu a demonstrat ca este un lider de succes, coordonand atat proiecte nationale cat si internationale, acoperind toate brandurile din portofoliul companiei: Coca-Cola, Coca-Cola Light, Coca-Cola Zero, Cappy, Fanta, Sprite, Dorna, Nestea sau Schweppes.
Topul marcilor sanatoase pentru copii: Napolact, Zuzu, Dorna, Milli si Santal
Vineri, 20 Decembrie 2013
 Topul Notorietatii pentru copii arata diferit: Kinder, Danone, Nestle urmate de Tedi, Milka, Dorna, Napolact, Barni, Tymbark si Hochlandm, potrivit rezultatelor desprinse din studiul Top Kids Brands realizat de Open-I Research la initiativa Radio ITSY BITSY
Patru premii EFFIE pentru McCann
Sambata, 02 Aprilie 2005
Trei Gold EFFIE McCann Erickson si un Bronze EFFIE Momentum aduc patru premii EFFIE McCann WorldGroup
Dorna vrea mai multe incubatoare pentru copiii nascuti prematur. Anul trecut au fost 10.
Vineri, 12 Februarie 2016
 Sub noul mesaj „Hai sa donam copiilor nascuti prematur timp pentru viata!”, campania Grija pentru copii” demarata alaturi de Salvati Copiii si reeditata in acest an cu Simona Halep a strans pana in prezent aproximativ 400.000 euro
Group Creative Director, McCann PR, Simona Simon jurizeaza la Cannes Lions 2019
Joi, 16 Mai 2019
 Simona Simon, Group Creative Director la McCann PR, reprezinta Romania in juriul de Relatii Publice al Cannes Lions 2019, urmand sa evalueze lucrarile ce se vor califica pe lista scurta. Simona s-a alaturat echipei de creatie a McCann PR in urma cu trei ani si coordoneaza din perspectiva creativa conturile de FMCG & finance si retail, ale agentiei, contribuind la dezvoltarea...
Dorna si Salvati Copiii Romania au lansat, alaturi de Simona Halep, proiectul ,,Strigat de viata'', in cadrul campaniei ,,Grija pentru copii''
Marti, 16 Aprilie 2019
 Proiectul „Strigat de viata” – un apel catre toti romanii de a sustine dreptul la viata al bebelusilor nascuti prematur este parte a campaniei Grija pentru copii, ajunsa deja la editia cu numarul 7, si a fost lansat printr-un concert extraordinar sustinut de Orchestra Nationala Radio la Sala Radio...
Lactalis Romania a ales solutia Vodafone Business Intelligence pentru planificarea, optimizarea si gestionarea rutelor de aprovizionare
Marti, 31 August 2021
 Vodafone a implementat pentru Lactalis Romania – Albalact, Covalact si Dorna Lactate - o solutie completa de Business Intelligence pentru eficientizarea rutelor zilnice de livrare a produselor la punctele de comercializare; Solutia permite diviziei Lactalis Logistic sa creasca performanta si eficienta...
Creatia si strategia Carpatina, la Bad Brand
Joi, 24 Iulie 2008
Atelierul de creatie Bad Brand a fost infiintat de curand de Craita Coman, ex Group Creative Director la McCann, si Petru Cuciuc, fost Art Director Leo Burnett
Nou Client Service Director la McCann Erickson
Miercuri, 05 August 2009
 
BCR Open Romania joaca pentru 302.000 EUR
Luni, 15 August 2005
Organizat de McCann WorldGroup, turneul de tenis ce se va desfasura in perioada 12 – 18 septembrie va fi prezentat de Connex si transmis de Antena1
Noul spot TV Dorna semnat de McCann Erickson
Miercuri, 13 Mai 2009
 Fundalul sonor al spotului apartine coloanei sonore a filmului Matrix Revolution, filmari la Barcelona si Studiourile Castel Film
Maratonului DHL spera donatii in scop caritabil de 20.000 EUR
Luni, 23 Iunie 2008

La Maratonului DHL Stafeta Carpatilor au participat peste 650 de oameni – personalitati, vedete din showbiz, echipe ale unor companii

BIZ Top 50 cele mai puternice branduri
Joi, 09 Septembrie 2010
 Estimat de surse AdPlayers din piata de cercetare intre 5.000 EUR si 10.000 EUR, studiul a fost realizat impreuna cu Unlock Market Research si a avut ca scop masurarea “puterii” marcilor romanesti din perspectiva investitiei de incredere si afectivitate care le este acordata de catre consumatori.
1 2 3 »