Patru premii EFFIE pentru McCann
Sambata, 02 Aprilie 2005

( AdPlayers.ro ) McCann nu a castigat numai cele trei premii Gold Effie ale agentiei McCann Erickson, asa cum arata la o prima vedere lista campaniilor premiate la EFFIE 2005. Un Bronze Effie al agentiei Momentum aduce cea de-a patra distinctie pentru McCann  WorldGroup la editia 2005.

Patru premii EFFIE pentru McCann Gold Effie 2005 / Bauturi Nealcoolice: Dorna "Esti mai aproape de natura" / McCann Erickson

McCann / Creative Services a castigat aurul la trei categorii: produse alimentare McCann a obtinut aurul cu campania Kandia – “Ciocolata cu dragoste”. La bauturi non-alcoolice campania Dorna - “Esti mai aproape de natura” a fost premiata tot cu un Golden Effie urmand ca la nou-introdusa categorie – promotii – aurul sa fie obtinut tot de McCann pentru campania Sprite – “Fiare pentru fiara din tine”.

Patru premii EFFIE pentru McCann Gold Effie 2005 / Produse Alimentare: Kandia "Ciocolata cu Dragoste" / McCann Erickson

McCann a mai luat cu Sprite – “Fiare pentru fiara din tine” a câstigat si un Silver Drum la editia de anul trecut a Golden Drum Festival de la Portoroz.

Patru premii EFFIE pentru McCann Gold Effie 2005 / Promotii: Sprite "Fiare pentru fiara din tine" / McCann Erickson

“EFFIE este festivalul la care se premiaza atât eficienta cât si creativitatea. Faptul ca McCann s-a calificat si apoi a obtinut 3 premii de aur confirma înca o data valoarea noastra ca agentie, faptul ca suntem nu numai preocupati de filosofia de business a clientilor nostri dar o si întelegem si o transpunem în cel mai bun mod în campaniile pe care le realizam”  a spus Adrian Botan, Creative Director McCann/Creative Services.

Momentum, parte a McCann WorldGroup a obtinut brozul la categoria bauturi alcoolice cu campania “Comentatorii” realizata pentru Bergenbier.

Patru premii EFFIE pentru McCann Bronze Effie 2005 / Bauturi Alcoolice: Bergenbier "Comentatorii" / Momentum

 “Prima participare. Primul spot. Primul premiu. “Comentatorii” reprezinta un proiect usor atipic, deoarece campania contine valori dintr-o alta zona decât cea a imaginii marcii, vine din zona sponsorship-ului” a declarat Silviu Sefer, Managing Director Momentum. “Interbrew avea o imagine distincta pentru berea Bergenbier. În acelasi timp Bergenbier avea un parteneriat solid cu Echipa Nationala de Fotbal a României. Astfel, din dorinta de a combina în modul cel mai firesc posibil toate aceste atribute, a aparut aceasta campanie.” a motivat executivul Momentum ideea dar si succesul campaniei am spune.

Echipele care au adus cele patru premii au fost urmatoarele:

Echipa campaniei Dorna - “Esti mai aproape de natura”  (Gold EFFIE / Bauturi Nonalcoolice)  a fost formata din  Adrian Botan – Creative Director, Robert Chandler – Client Service Director, Adela Dan - Copywriter, Adriana Pascan – Art Director,  Alexandru Dumitrescu – Head of Copy, Beatrice Iftimi – Group Account Director, Cristina Tutu – Account Manager.

Echipa campaniei Kandia - “Ciocolata cu dragoste” (Gold EFFIE / Produse Alimentare) i-a avut in componenta pe Adrian Botan – Creative Director, Piotr Lysak – Client Service Director, Craita Coman – Senior Copywriter, Janos Kurko – Art Director, Beatrice Danis – Account Director, Demetra Gabasevschi – Account Manager.

Campania Sprite “Fiare pentru fiara din tine” (Gold Effie / Promotii)  a fost semnata de  Radu Tinc – Art Director, Emilian Arsenoiaiei – Senior Copywriter si Beatrice Iftimi – Group Account Manager.

Momentum i-a introdus in teren pentru campania Bergenbier (Bronze Effie / Bauturi Alcoolice) pe (capitanul) Silviu Sefer – Managing Director, Beatrice Cicu – Client Service Director, Cristian Vlasceanu – Creative Director, Tatiana Iordache – Account Manager si coordonator de proiect.


PUBLICITATE: