( AdPlayers.ro ) McCann nu a castigat numai cele trei premii Gold Effie ale agentiei McCann Erickson, asa cum arata la o prima vedere lista campaniilor premiate la EFFIE 2005. Un Bronze Effie al agentiei Momentum aduce cea de-a patra distinctie pentru McCann WorldGroup la editia 2005.

McCann / Creative Services a castigat aurul la trei categorii: produse alimentare McCann a obtinut aurul cu campania Kandia Ciocolata cu dragoste. La bauturi non-alcoolice campania Dorna - Esti mai aproape de natura a fost premiata tot cu un Golden Effie urmand ca la nou-introdusa categorie promotii aurul sa fie obtinut tot de McCann pentru campania Sprite Fiare pentru fiara din tine.

McCann a mai luat cu Sprite Fiare pentru fiara din tine a cāstigat si un Silver Drum la editia de anul trecut a Golden Drum Festival de la Portoroz.

EFFIE este festivalul la care se premiaza atāt eficienta cāt si creativitatea. Faptul ca McCann s-a calificat si apoi a obtinut 3 premii de aur confirma īnca o data valoarea noastra ca agentie, faptul ca suntem nu numai preocupati de filosofia de business a clientilor nostri dar o si īntelegem si o transpunem īn cel mai bun mod īn campaniile pe care le realizam a spus Adrian Botan, Creative Director McCann/Creative Services.
Momentum, parte a McCann WorldGroup a obtinut brozul la categoria bauturi alcoolice cu campania Comentatorii realizata pentru Bergenbier.

Prima participare. Primul spot. Primul premiu. Comentatorii reprezinta un proiect usor atipic, deoarece campania contine valori dintr-o alta zona decāt cea a imaginii marcii, vine din zona sponsorship-ului a declarat Silviu Sefer, Managing Director Momentum. Interbrew avea o imagine distincta pentru berea Bergenbier. Īn acelasi timp Bergenbier avea un parteneriat solid cu Echipa Nationala de Fotbal a Romāniei. Astfel, din dorinta de a combina īn modul cel mai firesc posibil toate aceste atribute, a aparut aceasta campanie. a motivat executivul Momentum ideea dar si succesul campaniei am spune.
Echipele care au adus cele patru premii au fost urmatoarele:
Echipa campaniei Dorna - Esti mai aproape de natura (Gold EFFIE / Bauturi Nonalcoolice) a fost formata din Adrian Botan Creative Director, Robert Chandler Client Service Director, Adela Dan - Copywriter, Adriana Pascan Art Director, Alexandru Dumitrescu Head of Copy, Beatrice Iftimi Group Account Director, Cristina Tutu Account Manager.
Echipa campaniei Kandia - Ciocolata cu dragoste (Gold EFFIE / Produse Alimentare) i-a avut in componenta pe Adrian Botan Creative Director, Piotr Lysak Client Service Director, Craita Coman Senior Copywriter, Janos Kurko Art Director, Beatrice Danis Account Director, Demetra Gabasevschi Account Manager.
Campania Sprite Fiare pentru fiara din tine (Gold Effie / Promotii) a fost semnata de Radu Tinc Art Director, Emilian Arsenoiaiei Senior Copywriter si Beatrice Iftimi Group Account Manager.
Momentum i-a introdus in teren pentru campania Bergenbier (Bronze Effie / Bauturi Alcoolice) pe (capitanul) Silviu Sefer Managing Director, Beatrice Cicu Client Service Director, Cristian Vlasceanu Creative Director, Tatiana Iordache Account Manager si coordonator de proiect.