Group Creative Director, McCann PR, Simona Simon jurizeaza la Cannes Lions 2019
Joi, 16 Mai 2019
 

Simona Simon, Group Creative Director la McCann PR, in juriul Cannes Lions 2019 
Credit: McCann PR

Simona Simon, Group Creative Director la McCann PR, reprezinta Romania in juriul de Relatii Publice al Cannes Lions 2019, urmand sa evalueze lucrarile ce se vor califica pe lista scurta.

Juratul roman s-a alaturat echipei de creatie a McCann PR in urma cu trei ani si coordoneaza din perspectiva creativa conturile de FMCG & finance si retail, ale agentiei, contribuind la dezvoltarea campaniilor de comunicare locala pentru clienti precum Coca-Cola (Coca-Cola, Coca-cola Zero, Dorna, Fanta, Fuzetea, Sprite, Schweppes, Cappy, Coca-Cola Energy), Coca-Cola HBC, CCC Shoes, Ponderas
.

„Dezvoltarea McCann PR din ultimii ani, de la o agentie de PR la una integrata, a presupus, in mod firesc, si consolidarea echipei noastre de creatie si strategie, pentru a completa expertiza 360° a agentiei. Evolutia a fost vizibila in proiectele in care ne-am implicat, in premiile si rezultatele obtinute in ultimii ani si inclusiv prin includerea unui creativ al agentiei in juriul unei competitii prestigioase.” a declarat Imola Zoltan, Managing Partner McCann PR.

“Este un adevarat privilegiu sa fac parte din juriul unei competitii de o asemenea anvergura. Ma bucur mult ca efortul, implicarea si rezultatele excelente obtinute alaturi de echipa McCann PR, sunt recunoscute si prin aceasta experienta. Sunt sigura ca va fi o oportunitate extraordinara de dezvoltare profesionala, dar si o ocazie inedita de a interactiona cu cei mai buni specialisti si de a evalua, la cele mai inalte standarde, campanii din toata lumea.”, a declarat Simona Simon, Group Creative Director, McCann PR.

Simona are o personalitate puternica si e un experimentalist prin definitie. A invatat sa sofeze camioane la 18 ani, sare cu parasuta, trage cu arcul si o gasim adesea, la jocurile de airsoft, intr-un scenariu MilSim (military simulation), echipata complet si cu arma in mana.

Intersectiile cu domeniile care nu sunt feminine prin definitie i-au permis accesul la un alt mod de a gandi, evalua si aborda situatiile. Simona e pasionata de documentare, consuma research pe paine si e motivata de acel “extra-mile”.

A absolvit Universitatea Nationala de Arte Bucuresti, iar primul contact cu festivalul Cannes Lions a fost prin intermediul The Alternative School for Creative Thinking. A urmat „Cursul pentru jurnalisti care transmit din zone de conflict”, organizat de Ministerul Apararii Nationale, unde s-a antrenat cu militari ai Fortelor pentru Operatii Speciale, din cadrul Batalionului 610 Operatii Speciale.

Agentie de comunicare cu peste 15 ani de activitate, afiliata la reteaua Weber Shandwick, McCann PR a fost desemnata in anul 2018 cea mai performanta agentie de PR in cadrul premiilor BIZ PR Awards, iar in 2017 a obtinut titlul de „Agentia anului” in cadrul celei de-a 15-a editii a Galei Romanian PR Award, castigand totodata 20 de premii si cel mai mare numar de nominalizari din competitie.

Anul 2017 a adus in portofoliul McCann PR si alte trei distinctii importante, printre care Locul 1 in Top Agentii de PR din Romania, premiul pentru Creativitate in PR 2017 si premiul pentru Performanta in Business 2017, conform studiului realizat de Unlock Romania pentru revista BIZ.

Mai mult in Festival, PR


PUBLICITATE: