Rezultatele cautarii dupa : "6"
Ordonare dupa: data / relevanta  
1 2 3 4 5 »
Castigatorii Ad’Or 2006
Luni, 22 Mai 2006
Cele 24 de premii Ad’Or 2006 au plecat la Leo Burnett & Target - 6 premii inclusiv Agentia Anului, Graffiti BBDO – 5 premii, GMP – 5, Mercury Promotions – 2, Lowe & Partners – 2, Saatchi & Saatchi – 2, ADDV Euro Rscg – 1, GAV Scholz&Friends - 1
120 Inscrieri Cel mai bun PRINT intr-o Categorie Ad’Or 2006
Luni, 22 Mai 2006
Cele 120 lucrari inscrise la sectiunea Cel mai bun PRINT intr-o Categorie (G) din cele 305 de inscrieri Ad’Or 2006
Group Account Director nou la Saatchi&Saatchi X
Marti, 18 Iulie 2006
Ioana Croitoru (foto), la Saatchi & Saatchi din 2004 si avand  6 ani de publicitate, a fost promovata dupa o experienta de lucru pe clienti precum Allied Domecq, BAT, Goodyear, Holcim, Intersnack, Raiffeisen Bank, P&G si clienti pentru care a mai lucrat anterior in cadrul agentiilor Bates /141 Romania si D`Arcy
Ariel mizeaza pe sportul alb
Marti, 20 Septembrie 2005
Brandul P&G a "servit" albul impecabil la BCR Open Romania 2005 unde a oferit un meci demonstrativ intre Ilie Nastase & Mansour Bahrami si Adrian Marcu & Florin Segarceanu
Publicis Romania schimba Gima cu G’Market
Luni, 19 Septembrie 2005
Dupa ce a castigat licitatia GimRom Holding, agentia de publicitate comunica prin Optimedia noul brand sub care va opera lantul de supermarketuri incepand de maine
P&G Beauty in regia Publicis Dialog
Joi, 27 Iulie 2006
Dupa ce a câstigat pitch-ul initiat de compania P&G în urma cu o luna de zile, agentia condusa de Ileana Pescariu a oferit intregul suport de comunicare si organizare pentru cel mai recent eveniment P&G Beauty Club
Noi burse de 12.000 de euro pentru proiecte jurnalistice despre educatie
Marti, 22 Martie 2016
 
Cea mai buna audienta Romania, te iubesc! 10.6 rating, 26% market share in public comercial
Joi, 13 Noiembrie 2014
 Cea mai buna audienta "Romania, te iubesc!" 10.6 rating, 26% market share in public commercial, au fost inregistrate duminica, 9 noiembrie a.c.
Recompensa: 9 Burse Superscrieri de 2.000 de euro. Cautat: Continut pe “Violenta Domestica si “Educatie Formala
Vineri, 06 Martie 2015
 Fundatia Friends For Friends alaturi de AVON si BRD– Groupe Société Générale va oferi in 2015 jurnalistilor si fotografilor interesati noua Burse Superscrieri de 2000 de euro pentru continut de calitate pe doua teme de interes public: violenta domestica si educatia formala

Cine a plecat acasa cu Premiile Piata ?
Luni, 31 Octombrie 2011

Cel mai bun produs nou, Cea mai eficienta promotie, Cel mai puternic brand, Cele mai moderne servicii de distributie si multe altele din peste 130 de companii care au inscris mai mult de 500 de candidaturi pentru cele 41 de trofee puse in joc de Premiile Piata 2011

Peste 2000 de oameni la concertul Heineken Music Thirst Studio
Luni, 13 Noiembrie 2006
Programul Heineken Music Thirst Studio 2006 s-a încheiat sâmbata la Bucuresti, cu un concert în care Groove Armada, Soulwax Nite Versions (Live) si 2ManyDJs i-au sustinut pe câstigatorii competitiei din acest an, DJ Livio&Roby feat George G
6 din 10 romani, interesati in reducerea consumului de apa, opteaza pentru dus in locul baii in cada
Marti, 21 Iunie 2022
 6 din 10 romani sunt interesati in a reduce consumul de apa din gospodaria lor, in special femeile (66%) si persoanele peste 55 de ani (74%). Pentru a reduce consumul de apa, acestia apeleaza la verificarea periodica a bateriilor de la baie si bucatarie (59%), optarea pentru dusuri in locul bailor in cada (58%) si...
Noile spoturi Toyota cu Mircea Badea - de Saatchi & Saatchi
Luni, 08 Martie 2010
 Declinat pentru modelele Auris si Yaris, in spoturile difuzate din 6 martie vedeta posturilor de televiziune Antena 1 si Antena 3 duce la Remat un Trabant pentru o Toyota
Listen, Trust, Have Fun Lakish Hatalkar, P&G CEEMEA
Joi, 27 Septembrie 2007
IAA European Summit Live: 3 Principii puternice, "for Better or for Worse - Relationships that work" , Lakish Hatalkar, Integrated Communication - P&G CEEMEA
Brand Manager nou la Toyota Romania
Miercuri, 13 Iunie 2007
Noul Brand Manager, Irina Izota are o experienta de 6 ani in marketing si a lucrat ca Brand Responsible la Autoitalia si Brand Manager la Reader’s Digest
Comedia Prima Tv (5,9%), peste Champions League TVR (3,9%)
Joi, 24 Februarie 2011
 Comedia „Capcana pentru parinti” de la Prima TV a fost mai urmarita miercuri, 23 februarie, decat meciul din Champions League, mai exact 5,6% rating si 16%...
Zile si Nopti ameninta cu iesirea din SNA
Miercuri, 23 Martie 2011
 Intr-un comunicat, editorii publicatiei Zile si Nopti trag un semnal de alarma legat de audienta mica din Bucuresti a publicatiei (6.000 cititori, la tiraj de 49.000 ex) versus ghidul concurent, Sapte Seri, (43.000 cititori, la 44.900 tiraj).

“Fata lui Tata (Kanal D) a batut “Noaptea Erorilor (Antena 1) pe 18-49 ani, urban
Marti, 17 Februarie 2009
Potrivit Kanal D, editia emisiunii „Fata lui tata” difuzata duminica, 15 februarie, a inregistrat cele mai bune audiente de la lansare cu o cota de piata de 16,4% si un rating de 7.6%
„Ai auzit?” ca InfoPro se aude pe 35% din Romania
Joi, 14 Aprilie 2005
Din aceasta saptamana reteaua nationala radio se aude si in Constanta (96,2 FM) si Oradea (107,6 FM)
Ursus Breweries da de baut la „Târgului de iarna Timisoreana”
Miercuri, 19 Decembrie 2007
Timisoreana si Primaria Sectorului 6 organizeaza „Targului de iarna Timisoreana”, evenimentul fiind desfasurat in perioada 14 – 26 decembrie 2007
1 2 3 4 5 »