(AdPlayers.ro , Iulian Toma, iulian.toma@adplayers.ro )
Peste 2000 de oameni au fot prezenti la concertul Heineken Music Thirst Studio 2006 care a īncheiat programul de marketing cu acelasi nume al marcii Heineken, au afirmat pentru AdPlayers oficialii de comunicare de la agentia Grey Worldwide Romānia.
La evenimentul care a avut loc sāmbata noaptea la tenis Club, vedetele muzicii de club Groove Armada, Soulwax Nite Versions (Live) si 2ManyDJs i-au sustinut pe mai tinerii romāni DJ Livio&Roby feat George G. cāstigatori ai competitiei Heineken Music Thirst Studio 2006.
Dupa timpul petrecut īn studiourile din Londra si Barcelona, cāstigatorii Heineken Music Thirst Studio, s-au īntors īn Romānia sa lanseze īn premiera pe scena de la Bucuresti piesa Rise up realizata īmpreuna cu Tom Findlay si Andy Cato, membrii grupului de producatori britanici Groove Armada.
Potrivit autorilor seriei de evenimente, DJ Livio&Roby feat George G au fost alesi nu numai pentru calitatile lor de producatori, avānd un sound unic si o abordare noua, ci si pentru abilitatile de DJ.
Concertul a fost organizat de Heineken Music īmpreuna cu Emag!c Entertainment.

AdPlayersFile Heineken Music Thirst Studio
Competitia Heineken Music Thirst Studio a debutat pe 25 august si, potrivit organiza a avut un succes extraordinar īn rāndul Dj-ilor cu abilitati de producator din Romānia.
Din cei 40 de DJ īnscrisi īn program, 10 demo-uri au fost selectate de catre juriul de specialisti romāni si trimise spre jurizare membrilor grupului britanic Groove Armada, Andy Cato si Tom Findlay, care au selectat cei trei finalisti ai competitiei Heineken Music Thirst Studio: DJ Livio&Roby feat George G, N-EatGroove si DJ Angel&Anna.
Ajunsa la a patra editie, Heineken Music Thirst Studio 2006, s-a adresat celor mai talentati DJ care mixeaza, dar si produc piese originale de muzica de club. Programul reprezinta o colaborare de exceptie īntre cei mai mari producatori de muzica electronica urbana din īntreaga lume si DJ talentati cu abilitati de producator din numeroase tari, printre care si Romānia.
Heineken este prezenta pe aproape toate pietele din lume, iar īn Romānia marca Heineken face parte din portofoliul BRAU UNION Romania, alaturi de marcile Gösser, Schlossgold, Silva, Ciuc, Golden Brau si Bucegi.