Peste 2000 de oameni la concertul Heineken Music Thirst Studio
Luni, 13 Noiembrie 2006

Peste 2000 de oameni la concertul Heineken Music Thirst Studio

(AdPlayers.ro , Iulian Toma, iulian.toma@adplayers.ro )

Peste 2000 de oameni au fot prezenti la concertul Heineken Music Thirst Studio 2006 care a încheiat programul de marketing cu acelasi nume al marcii Heineken, au afirmat pentru AdPlayers oficialii de comunicare de la agentia Grey Worldwide România.

La evenimentul care a avut loc sâmbata noaptea la tenis Club, vedetele muzicii de club Groove Armada, Soulwax Nite Versions (Live) si 2ManyDJs i-au sustinut pe mai tinerii români DJ Livio&Roby feat George G. câstigatori ai competitiei Heineken Music Thirst Studio 2006.

Dupa timpul petrecut în studiourile din Londra si Barcelona, câstigatorii Heineken Music Thirst Studio, s-au întors în România sa lanseze în premiera pe scena de la Bucuresti piesa „Rise up” realizata împreuna cu Tom Findlay si Andy Cato, membrii grupului de producatori britanici Groove Armada.

Potrivit autorilor seriei de evenimente, DJ Livio&Roby feat George G au fost alesi nu numai pentru calitatile lor de producatori, având un sound unic si o abordare noua, ci si pentru abilitatile de DJ.

Concertul a fost organizat de Heineken Music împreuna cu Emag!c Entertainment.

Peste 2000 de oameni la concertul Heineken Music Thirst Studio

AdPlayersFile Heineken Music Thirst Studio

Competitia Heineken Music Thirst Studio a debutat pe 25 august si, potrivit organiza a avut un succes extraordinar în rândul Dj-ilor cu abilitati de producator din România.

Din cei 40 de DJ înscrisi în program, 10 demo-uri au fost selectate de catre juriul de specialisti români si trimise spre jurizare membrilor grupului britanic Groove Armada, Andy Cato si Tom Findlay, care au selectat cei trei finalisti ai competitiei Heineken Music Thirst Studio: DJ Livio&Roby feat George G, N-EatGroove si DJ Angel&Anna.

Ajunsa la a patra editie, Heineken Music Thirst Studio 2006, s-a adresat celor mai talentati DJ care mixeaza, dar si produc piese originale de muzica de club. Programul reprezinta o colaborare de exceptie între cei mai mari producatori de muzica electronica urbana din întreaga lume si DJ talentati cu abilitati de producator din numeroase tari, printre care si România.

Heineken este prezenta pe aproape toate pietele din lume, iar în România marca Heineken face parte din portofoliul BRAU UNION Romania, alaturi de marcile Gösser, Schlossgold, Silva, Ciuc, Golden Brau si Bucegi.


PUBLICITATE: