(AdPlayers.ro , Iulian Toma, iulian.toma@adplayers.ro )
Peste 2000 de oameni au fot prezenti la concertul Heineken Music Thirst Studio 2006 care a ncheiat programul de marketing cu acelasi nume al marcii Heineken, au afirmat pentru AdPlayers oficialii de comunicare de la agentia Grey Worldwide Romnia.
La evenimentul care a avut loc smbata noaptea la tenis Club, vedetele muzicii de club Groove Armada, Soulwax Nite Versions (Live) si 2ManyDJs i-au sustinut pe mai tinerii romni DJ Livio&Roby feat George G. cstigatori ai competitiei Heineken Music Thirst Studio 2006.
Dupa timpul petrecut n studiourile din Londra si Barcelona, cstigatorii Heineken Music Thirst Studio, s-au ntors n Romnia sa lanseze n premiera pe scena de la Bucuresti piesa Rise up realizata mpreuna cu Tom Findlay si Andy Cato, membrii grupului de producatori britanici Groove Armada.
Potrivit autorilor seriei de evenimente, DJ Livio&Roby feat George G au fost alesi nu numai pentru calitatile lor de producatori, avnd un sound unic si o abordare noua, ci si pentru abilitatile de DJ.
Concertul a fost organizat de Heineken Music mpreuna cu Emag!c Entertainment.

AdPlayersFile Heineken Music Thirst Studio
Competitia Heineken Music Thirst Studio a debutat pe 25 august si, potrivit organiza a avut un succes extraordinar n rndul Dj-ilor cu abilitati de producator din Romnia.
Din cei 40 de DJ nscrisi n program, 10 demo-uri au fost selectate de catre juriul de specialisti romni si trimise spre jurizare membrilor grupului britanic Groove Armada, Andy Cato si Tom Findlay, care au selectat cei trei finalisti ai competitiei Heineken Music Thirst Studio: DJ Livio&Roby feat George G, N-EatGroove si DJ Angel&Anna.
Ajunsa la a patra editie, Heineken Music Thirst Studio 2006, s-a adresat celor mai talentati DJ care mixeaza, dar si produc piese originale de muzica de club. Programul reprezinta o colaborare de exceptie ntre cei mai mari producatori de muzica electronica urbana din ntreaga lume si DJ talentati cu abilitati de producator din numeroase tari, printre care si Romnia.
Heineken este prezenta pe aproape toate pietele din lume, iar n Romnia marca Heineken face parte din portofoliul BRAU UNION Romania, alaturi de marcile Gsser, Schlossgold, Silva, Ciuc, Golden Brau si Bucegi.