Rezultatele cautarii dupa : "berii"
Ordonare dupa: data / relevanta
Vineri, 01 August 2025
Această percepție este reflectată deopotrivă de bărbați (58%) și femei (40%); tendința este peste medie in randul celor cu varsta de peste 35 de ani.
Joi, 19 Iunie 2025
In opinia respondenților la cercetarea initiata la solicitarea Centrului de Studii despre Bere impreuna cu Reveal Marketing Research, berea incurajează interacțiunea și buna dispoziție, fie că este vorba de partide internaționale de fotbal sau de confruntări locale urmărite in compania prietenilor.
Joi, 29 Mai 2025
Thibaut Boidin, care deține această funcție din septembrie 2023, va prelua un rol important in cadrul Grupului HEINEKEN, in calitate de Director General și CEO al Nigerian Breweries Plc.
Joi, 27 Februarie 2025
Colaborarea vine intr-un climat al pietei marcat de schimbarile post-pandemie si de necesitatea angajatorilor de a se diferentia, pentru a putea atrage, pastra si creste profesionisti valorosi si dornici sa isi mentina acelasi loc de munca pe termen lung.
Joi, 09 Mai 2024
Cristina Radu, Marketing Director HEINEKEN Romania: ,,La patru ani de la debutul Birra Moretti L’Autentica, suntem incantati sa ii indemnam pe consumatori sa descopere Birra Moretti Sale di Mare, berea nefiltrata cu un gust fin si nuante evidentiate perfect de sarea de mare din Italia.”
Luni, 21 Martie 2022
,,Drojdia speciala de tip A, preparata de obicei in rezervoare orizontale, a fost inlocuita cu Pixeli de tip A. Dam uitarii hameiul recoltat de pe camp, pentru ca berea Heineken® Silver virtuala se fabrica din hameiul codat binar, cultivat de fermieri NPC (non-player character). Si, bineinteles, intregul proces...
Miercuri, 07 Iulie 2021
Potrivit aceleeasi surse, pentru 2020 compania estimeaza o scadere de aproximativ 1,6%, in baza datelor de la INS, insa, in 2021, trendul este unul ascendent. Analiza KeysFin pentru 2021, arata ca Piata Berii din Romania va atinge un nou nivel record, de 4,6 miliarde de lei.
Marti, 22 Iunie 2021
Lansarea brandului FRESH 0.0% alcool, va beneficia de o campanie de comunicare integrata, sub conceptul „Optimism 100% racoritor – o bucurie deschide o alta”. Campania de lansare include un spot TV, comunicare in mediul digital si o serie de evenimente prin intermediul carora produsul va fi adus cat mai...
Luni, 25 Noiembrie 2019
Hans Erik Tuijt, Global Sponsorship Director, HEINEKEN: ,, Acest parteneriat este unul care completeaza celelalte platforme unice pe care le avem la nivel global: Cupa Mondiala de Rugby, Formula 1 si James Bond.”
Vineri, 23 August 2019
Campania semnata de Ogilvy Romania a fost lansata in aceasta vara si este una integrata, sustinuta de spot video si radio, OOH & proiecte speciale.
Miercuri, 07 August 2019
Zaganu a creat aceasta bere in editie limitata, in culorile sturionului, cu dorinta de a contribui alaturi de voi la salvarea acestui animal. 2% din vanzarea berii va fi directionata catre sustinerea cauzei Sturionului – mai multe detalii aflati aici.
Marti, 16 Iulie 2019
Potrivit agentiei, „Accentul este pastrat pe gustul produsului, care primeste un tratament grafic, construind astfel key visual-ul central al etichetei/ambalajului – anume butoiul si textul “gust proaspat, ca in fabrica de bere”. Pozitionarea in segmentul craft este consolidata la nivel de...
Miercuri, 24 Octombrie 2018
Desemnarea castigatorului va fi organizata in cadrul unui eveniment care va avea loc pe data de 28 noiembrie 2018 si va fi anuntat pe site-ul pack-romania.ro
Vineri, 28 Septembrie 2018
Demarat la sfarsit de septembrie, concursul va avea doua etape: prima, in urma careia vor fi selectate 5 lucrari finaliste, se va desfasura in perioada 24 septembrie – 30 octombrie 2018, urmand ca designerii ai caror lucrari au ajuns in finala sa lucreze impreuna cu un producator de ambalaje dedicat la...
Joi, 16 August 2018
Festivalul va avea si propria bere. “S-a muncit mult, s-a gustat si mai mult, iar in cele din urma am reusit impreuna cu cel mai nou producator de bere artizanala de pe piata, sa facem berea festivalului.” Dragos Gurarosie, unul dintre organizatorii evenimentului.
Miercuri, 25 Aprilie 2018
Te racoresti si reimpaduresti!” este unul dintre cele mai ample proiecte de reimpadurire cu ajutorul voluntarilor din Romania, realizat de Bergenbier cu sprijinul asociatiei EcoAssist, reprezentantul legal al „Plantam fapte bune in Romania”.
Marti, 27 Iunie 2017
1,2 milioane de euro a investit, potrivit companiei, UNITED ROMANIAN BREWERIES BEREPROD, in modernizarea liniei de productie a fabricii pentru fabricarea noului sortiment de bere Skol Nepasteurizata,
Luni, 07 Octombrie 2013
Cu deseuri colectate selectiv numai de Eco Rom Ambalaje de peste 11 Milioane de euro, producatorii de bere incearca sa inlature si efectele de mediu generate de consumul de bere
Luni, 26 August 2013
„Pot spune ca am vazut si situatii mai varza decat cea de acum. In general vorbind, un proces de schimbare strategica a unei afaceri nu este unul usor nu ca nu stii in ce directie sa mergi, ci ca schimbarea in sine este extrem de greu de digerat de catre echipa de management”
Marti, 09 Aprilie 2013
Estimata de surse din piata la un buget de aproximativ 100.000 de euro, campania Stejar isi cheama consumatorul “strong” sa bea pentru gustul si emotia momentelor masculine in situatii de consum variate, inclusiv cu tovarasii.
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: