FRIENDS Advertising castiga o promotie extrema Rexona Men
"Aveam nevoie de o agentie capabila sa inteleaga instantaneu ce avem noi nevoie, iar FRIENDS este genul acesta de agentie", motiveaza Bogdan Toacse, Deo Category Manager Unilever SCE, alegerea agentiei pentru campania promotionala REXONA MEN
Jacobs 3 in 1 face neconventionale cu Scala JWT
Scala JWT a abordat la 360° campania Jacobs 3 in 1. Asa mai stam de vorba
Kandia-Excelent: cel mai dulce moment  Cadbury Schweppes din 300 Mil. EUR
Cel mai mare producator de dulciuri din lume - Cadbury Schweppes, anunta ca a achizitionat 93.32% din actiunile Kandia-Excelent S.A., una din cele mai importante companii din domeniul dulciurilor pe piata romaneasca estimata la 300 Mil. EUR
Orange Young: the future is bright, the future is Leo Burnett
Orange Romania si Leo Burnett au lansat prima campanie de comunicare dezvoltata impreuna, campania Orange Young, dupa ce anul trecut agentia a inceput sa lucreze pentru Orange Moldova
Heineken served Extra Cold se concentreaza online cu OgilvyGroup
Campania de comunicare extinsa se desfasoara incepand cu a doua jumatate a lunii mai pana in august in presa scrisa, outdoor si online, dar principalul mijloc de comunicare este blog-ul creat special pentru aceasta campanie, www.localwarming.ro
Autodesk comunica in Romania prin Headline
Autodesk a anuntat alegerea companiei internationale de relatii publice, BondPR, ca partener regional pentru servicii si consultanta PR in Europa de Est, inclusiv pentru Romania, piata unde campania PR va fi derulata de agentia de relatii publice Headline, membra a retelei BondPR
AD(D)VERITAS a castigat licitatia de publicitate pentru Elit
Dupa o licitatie de publicitate (pitch) la care, printre participanti s-au mai numarat Lowe&Partners, Headvertising si Scala JWT din Bucuresti, agentia AD(D)VERITAS din Cluj a castigat contul producatorului de preparate din carne ardelean Elit, a declarat pentru AdPlayers, Carmen Dragan (foto) – New Business Director al companiei de publicitate
Da, e gratis! la Romtelecom de la Grey
Campania "Da, e gratis!" ce promoveaza pentru abonamente Romtelecom oricate minute gratis intre 6 seara si 8 dimineata si in weekend, se desfasoara pe principalele canale de comunicare pe parcursul a doua luni, incepand cu 28 Mai
GMP a tras primul spot Timisoreana
Intitulat Fotbal adevarat, spotul a fost creat de agentie pentru promovarea Cupei Romaniei Timisoreana si ruleaza in perioada mai-iunie pe principalele posturi de televiziune: TVR1, ProTV, TV Sport, Telesport, Realitatea TV, Antena1 si Antena3. Vezi spotul TV Timisoreana, Fotbal Adevarat, si aici:http://iuliantoma.wordpress.com/2007/05/31/timisoreana-gmp-fotbal-adevarat/ 
Ogilvy Public Relations a castigat procesul de selectie al casei de avocatura RTPR
In urma unei licitatii, societatea de avocati RTPR (Radu Taracila Padurari Retevoescu) a selectat Ogilvy Public Relations sa dezvolte strategia de comunicare si relatii publice, precum si identitatea corporate a societatii
 
PUBLICITATE: