Parteneriatul pe termen lung a fost incheiat la jumatatea lunii mai, dupa ce agentia a avut cu hotelul de cinci stele din centrul Bucurestiului colaborari de scurta durata, pentru proiecte punctuale
Comunicarea a fost adjudecata de cele doua agentii in urma unui pitch castigat in luna februarie a acestui an.
Campania TV se va derula in perioada 23 mai – 29 iunie 2008, pe urmatoarele posturi TV: Pro TV, Prima TV, Realitatea, Antena 3, Euforia, Discovery, National Geographic, Pro Cinema, AXN, Antena 2, MTV
Cei 10 membri noi ai echipei sunt Albert Borbely, Client Service Director, Alina Agapie - Print Media Buyer, Media planner-i: Alexandra Zidaru, Andreea Dobrescu, Catalina Constantinescu, Doina Porumb; Dragos Eustafievici -Senior Media Manager, Emil Zamfir - Media Researcher, Ioana Georgescu - Group Client Service Director, Simona Ene - Senior Media Manager
Videoclipurile ruleaza pe TV incepand cu a doua jumatate a lunii mai, pe urmatoarele posturi: Pro TV, Pro Cinema, Sport.ro, Prima TV, TVR 1, National Geographic
Smart Point este o companie independenta de consultanta in comunicare integrata, cu specializare in zona companiilor de tehnologie
ADDV Euro RSCG a creat pentru BRD Groupe Societe Generale campania dedicata lansarii noului card de credit Punct Card
NBC Universal Global Networks a ales regia de publicitate Splendid Thematics pentru administrarea spatiului publicitar al posturilor Hallmark Channel si Movies24 in Romania
Agentia de publicitate semneaza campania de promovare a parfumului Showtime by Kylie Minogue , de la Coty
Agentia DRAFTFCB, prin divizia sa de PR, a inceput din aceasta saptamana colaborarea cu compania IVATHERM
PUBLICITATE:
PUBLICITATE:
CELE MAI RECENTE ARTICOLE:
PUBLICITATE:














