350 - 400 Mii EUR Nescafe, cu McCann Erickson, MRM Worldwide, Zenith Media si Syscom Digital
 Administrata de agentiile McCann Erickson (agentie de brand), MRM Worldwide Romania (Creatie, strategie &   comunicare online), Zenith Media (servicii media) si Syscom Digital (mobile), comunicarea integrata Nescafe Voteaza Antiplictiseala dureaza aproximativ 10 saptamani
Pitch de lansare Unilever cu 3 agentii, la Neon Entertainment
 Din informatiile AdPlayers, la licitatia finalizata in ianuarie au mai participat Graffiti BBDO si Bridge Communication
20-30 Mii EUR La Redoute in contul Lowe PR
Dupa o licitatie castigata anul trecut, parteneriatul a fost extins anul acesta si va include tool-uri noi, cu focus pe comunicarea brandului in zona de media relations si servicii de PR online
"Leasing ca afara". Perfect Leasing interactiv cu Infinit Solutions
 Estimat de AdPlayers la 10.000 – 15.000 EUR, agentia Interactiva Infinit Solutions a dezvoltat proiectul Perfect – Leasing (perfect-leasing.ro) pentru Porsche Finance Group Romania
Pitch pentru lansare de restaurante, la 2 Active PR
 Cu cifre de afaceri de 25 Milioane EUR in Germania si 18 mil. EUR in Turcia, lantul de restaurante Wienerwald care se deschide in curand si in Romania tinteste 35 de locatii
Media Direction a pierdut Mars & Wrigley
Media Direction a pierdut contul de media Mars & Wrigley, la capatul unui proces de selectie in care, potrivit informatiilor AdPlayers, agentia de media a ajuns in finala licitatiei impreuna cu OMD. Conform paginademedia.ro, contul a fost castigat de OMD. 
CNSC a respins contestatiile GFK si Media Research
 Comisia Cationala de Solutionare a contestatiilor respinge ca inadmisibile contestatiile formulate de S.C. GFK ROMANIA – INSTITUT DE CERCETARE DE PIATA S.R.L. si MEDIARESEARCH A.S., ambele in contradictoriu cu   ASOCIATIA ROMANA PENTRU MASURAREA AUDIENTELOR.
Culisele licitatiei pentru masurarea ratingului TV ( I )
  Despre licitatia masurarii audientelor TV din 2012 se poate scrie chiar si un roman politist inspirat din realitate. De ce companii respectabile cer unui contract de 10 Milioane EUR drepturi publice desi este platit din banii televiziunilor si ai agentiilor de publicitate? Incercam sa aflam din culisele licitatiei.
100-150 mii euro GDF Suez, la Ogilvy si Zenith
 Estimata de AdPlayers la un buget de 100 - 150 Mii EUR, campania „Redescoperim energia” pentru GDF SUEZ Energy Romania are loc in urma unei licitatii locale de proiect
50.000 EUR in campania B2B "Intreaba la Antalis"
 Cu un buget pe piata romaneasca aproximat de AdPlayers la 50.000 EUR, comunicarea producatorului si distribuitorului de hartie si suport de comunicare face parte din campania mondiala „Just ask Antalis”, si are ca tinta segmentul de afaceri si cel profesional
 
PUBLICITATE: