Legea Publicitatii Stradale: 70% din piata OOH ar putea disparea
 Cu o industrie macinata de lupta pentru preturi, Legea privind autorizarea si amplasarea mijloacelor de publicitate in localitati, care ar urma sa reglementeze viitorul publicitatii stradale, desfiinteaza panourile din apropierea intersectiilor
Intre 110.000 si 150.000 EUR pe monitorizarea publicitatii Print, Online si Radio
 Potrivit lui Silviu Ispas, presedintele BRAT, rapoartele privind investitiile de publicitate in presa si online ar putea fi integrate in luna mai, iar impreuna cu datele privind investitiile in radio, cel mai tarziu in septembrie
  Managerul grupului de firme Adevolution, care a insumat in 2009 un business de 2,9 Milioane EUR, spune ca “este greu de inclus intr-un contract cu un publisher o clauza privind continutul pe care alti investitori ai unei agentii ar putea sa il aiba in publicul tinta al unor alte branduri din portofoliu”
Trade Ads a oprit bannerele BCR si Romtelecom. Beyond & AllianzDirect love clicks.
 Brokerul de media Trade Ads a oprit campaniile online ale BCR si Romtelecom langa promo-urile de filme pentru adulti. Regia Beyond considera ca site-ul este bun pentru asigurarile AllianzDirect (AllianzTiriac )
Publicitate online BCR, Romtelecom langa filme XXX
Bannere de filme pentru adulti alaturate de cele apartinand BCR, Romtelecom si chiar o celebra scoala de afaceri de la Londra intregesc cea mai recenta captura AdPlayers de achizitii online “automatizate”, fara verificarea continutului unui site  
Licitatie de PR fara castigator la Banca Carpatica
  Banca Carpatica a renuntat la selectia vreunei agentii dupa cel mai recent pitch de relatii publice organizat
Pitch de 50.000 eur ARPIM, castigat de IMAGE (PR)
  Contul de comunicare al Asociatiei Producatorilor Internationali de Medicamente ARPIM a fost castigat in urma unui concurs la care au participat, printre altii, companiile Links Associates si Action Global Communication
Licitatii de comunicare Unilever, Produse Alimentare
 Surse AdPlayers apropiate proceselor de selectie spun ca agentiile vor fi invitate incepand de saptamana viitoare la prezentarea unor briefuri de pitch pentru alegerea unor furnizori de servicii de marketing si comunicare pentru produse alimentare
500.000 EUR media Bancii Carpatica, la Propaganda
 Agentia Propaganda a castigat administrarea contului de media, in urma unei licitatii incheiate in aceste zile
PR-ul imobiliar CENTURY 21, castigat de GolinHarris Bucuresti
 Estimat de AdPlayers la cateva zeci de mii de euro pe an, Golin Harris Bucuresti (ex Lowe PR) a castigat contul de comunicare CENTURY 21 Romania, dupa o selectie de agentii demarata in luna ianuarie a acestui an
 
PUBLICITATE: