PR: Pitch de 40-50.000 EUR buget KRUK, la Rogalski-Grigoriu
Luni, 05 Septembrie 2011

(AdPlayers, Iulian Toma)

Compania de relatii publice Rogalski-Grigoriu a castigat contul de comunicare al consultantului in management de creante comerciale KRUK International.

Contactata de catre AdPlayers, Alina Damaschin (foto), CEO al Rogalski Grigoriu a declarat ca agentia de relatii publice pe care o conduce  afost selectata in urma unui pitch la care au participat 5 companii de profil. Potrivit oficialului, obiectul licitatiei l-a constituit un proiect de comunicare care va fi administrat de agentia castigatoare pana la finalul anului in curs.

Estimat de surse din piata la un buget de 40-50.000 EUR pe an, Damaschin a evitat sa comenteze valoarea contului pe care l-a castigat. Agentia de PR va oferi noului sau client servicii de media relations, suport in implementarea campaniilor de comunicare online, dar si consultanta pentru gestionarea eficienta a comunicarii externe, Incepand cu luna septembrie.

„Rogalski Grigoriu a raspuns cel mai bine cerintelor noastre de comunicare pentru perioada urmatoare si a dat dovada de o foarte buna intelegere a mecanismelor de functionare ale industriei in care activam”, a motivat Isabela Iacob, Director General al KRUK International, alegerea agentiei de relatii publice.

Potrivit responsabililor de comunicare ai agentiei, Kruk International este lider al pietei de management al creantelor comerciale din Polonia, si unul dintre principalii jucatori pe piata serviciilor de colectare creante din Romania.

Mai mult in Licitatii


PUBLICITATE: