„Ne vom cunoaste si vom afla ce vor sa faca. In functie de nevoile fiecarui proiect selectat, vom hotara cum ii vom sprijini si vom comunica, dupa obiectivele pe care le urmaresc si competentele fiecarui antreprenor” a declarat pentru adplayers, Andreea Cramer, Director Marketing, segmentul Business, Telekom Romania
Potrivit companiei, solutia de management al documentelor a atras peste 40 clienti noi si s-a extins in 8 noi judete in ultimul an. In prezent, aplicatia dezvoltata de Zitec este utilizata de peste 3500 de utilizatori din 170 de companii private si institutii publice din 36 de judete din Romania.
" FBN Romania pe noi ne-a pus pe roate si ne-a ajutat enorm. Eram (eu si fiul meu n.r) in plin proces de transfer de knowledge si nu stiam cum sa abordam subiectul, iar relatia mama fiu nu este deloc usoara." spun Anca Vlad la Conf e rinta Afac e rilor d e Famili e FBN Romania
Phoenix Media a inregistrat o cifra de afaceri de aproximativ 2 Milioane de euro la sfarsitul anului 2017, in crestere cu aproximativ 10% fata de anul precedent, iar managerul companiei, Dio Boaca apreciaza ca si anul 2018 va fi in crestere
Cu afaceri de la milioane la zeci de milioane de euro pe an, fiecare, Zoltan Szigeti (Th Group), Bogdan Enoiu (McCann Worldgroup), Radu Florescu (Centrade Cheil), Veronica Savanciuc (Mullen Lowe), Roxana Memetea (DDB), Bogdan Santea (Draft FCB) si Sorin Tranca (Friends TBWA) si Mihaela Rus ( Vitrina Advertising) zugravesc, impreuna, poate cea mai completa radiografie a scenei serviciilor de marketing si comunicare: Evolutia si stralucirea...
Organizata luni, 29 octombrie, membrii Asociatiei FBN Romania care organiz e aza conf e rinta sunt antreprenorii ce detin companiile: Adrem Invest, Agricin, Amset Prodexim, Autonom Services, Bog’Art, Class Living, Cris-Tim, Dinamic 92 Distribution, Electra, Eximtur, FAN Courier Express, Fildas Trading, Ivatherm, Global Vision, MBT Telecom, M&M Product, Novaintermed, Omnilogic, Secpral Pro Instalatii, Skela, Temad Co,...
Cristina Micu, adauga reprezentantii companiei, aduce in Brandient una dintre cele mai autentice si convingatoare experiente profesionale de marketing si comunicare pe piata locala, dupa mai mult de o decada ca Director Marketing & Customer Strategy pentru ING Bank Romania — si cu o notabila experienta anterioara de brand management in Nestle Romania si in antreprenoriat local
Cu o finalizare in primavara lui 2019, in noua fabrica vor fi produse vopsele, tencuieli, emailuri, lacuri, precum si produse conexe acestora (grunduri, amorse etc.), iar valoarea investitiei se ridica la 5,4 milioane euro
Miscarea va avea loc incepand cu 1 noiembrie, Anca Stefan fiind al doilea roman care este promovat in cadrul companiei la nivel international anul acesta si totodata primul roman ce va avea si o pozitie in board-ul director.
Printre cei care au donat bani, materiale de constructii sau servicii se numara: Kaufland Romania (partener strategic), Dedeman, (partener principal), Tondach, Bosch, Ursa, Siniat, Ariston, Piatra Online, VEKA Romania, TeraPlast, Atelierele Ilbah, Aqua Carpatica, Fundatia pentru SMURD, Epics PhotoBooth.
PUBLICITATE:
PUBLICITATE:
CELE MAI RECENTE ARTICOLE:
PUBLICITATE: