Calin Fusu face curatenie cu Casta.ro. Investeste 150.000 euro in Cleany.ro, care devine Casta Clean
  Astfel, dupa imobiliare, Casta continua expansiunea serviciilor pentru casa cu o noua categorie: servicii de curatenie. Serviciul Casta Clean este deja disponibil in Bucuresti si Cluj, si ofera servicii de curatenie saptamanala la preturi incepand cu 100 de lei pentru un apartament cu o camera.
Afacerile Grupului AGRICOLA au crescut cu 7%, ajungand la aproximativ 77,5 Milioane euro, pe primele 6 luni ale anului
  In primele 6 luni ale anului 2019 Grupul de firme AGRICOLA inregistreaza o crestere a cifrei de afaceri de aproape 7% fata de perioada similara a anului trecut, ajungand la 364,722 milioane de lei (in contextul in care anul trecut AGRICOLA a facut exit din activitatea de retail de proximitate, iar la inceputul acestui an a iesit din afacerea Comcereal).
Executiv nou Vodafone Romania, dupa preluarea UPC. Murielle Lorilloux, CEO al celor doua companii
  Noua structura va intra in vigoare de la 1 august 2019, cand este estimata finalizarea tranzactiei. Pana atunci, Vodafone si UPC continua sa opereze ca entitati separate si concurente. Murielle Lorilloux a fost numita CEO Vodafone Romania in 2017.
Opt liceeni ambitiosi vor fi sustinuti de bursele Founders by BT sa participe la Spark Week, primul festival de antreprenoriat din Romania
Un numar de opt liceeni ambitiosi vor fi sustinuti de bursele Founders by BT sa participe la Spark Week, primul festival de antreprenoriat din Romania unde peste 40 de liceeni vor in cadrul unei experiente de 6 zile cu domeniul de business din diverse unghiuri.
Mutare la varful unuia dintre cele mai mari grupuri de comunicare. Stefan Chiritescu, director de strategie, Centrade Group
La mai putin de doi ani dupa ce a devenit directorul de strategie al Kubis Interactive, Ștefan Chiritescu isi extinde rolul si la nivelul Cheil Centrade South-East Europe, sustinand in acest fel 11 piete in Europa de Sud-Est si clienti in Europa si Statele Unite.
Marketerii din turism se asteapta ca 65% din bugete sa mearga in marketingul digital
  Potrivit companiei globale specializate in servicii de retargetare RTB House, specialistii in marketing din sectorul de turism isi vor indrepta atentia si mai mult pe canalele digitale in vara acestui an. Daca anul trecut aproximativ 50% din cheltuielile de marketing din turism s-au indreptat catre campaniile digitale, pentru acest an previziunile indica o crestere la 65% din totalul bugetelor alocate pentru cheltuielile de marketing.
In marketingul Nokia din 2009, romanca Beatrice Cernatescu a fost promovata Head of Channel Marketing Romania, Greece & Israel, HMD Global
  Responsabilul de marketing HMD Global,  compania care detine licenta Nokia pentru telefoane,  este de parere ca inteligenta artificiala, intrepatrunderea dintre lumea reala si cea digitala la nivel de "in-store" si cresterea continutului video sunt trei dintre tendintele care trebuie urmarite in viitorii ani in marketingul de brand.
Cumpara aparatura de masaj de 1,5 milioane euro. Cine sunt clientii si beneficiarii masajului?
Cine sunt clientii care isi fac un business din aparatura automatizata de masaj, cati jucatori sunt pe piata dar si cui se adreseaza aceasta aparatura – beneficiarul final al serviciilor de masaj, intr-o discutie cu singurul jucator roman in categorie. Casa JAD si fondatorii companiei - Nicoleta Magargiu & Rafael Pirsan.
Mutare la varful Kubis. Fost Group Creative Leo Burnett pe Telekom, Alin Marghidanu este noul Creative Director Kubis
Fost Leo Burnett, unde a lucrat din 2016 ca Group Creative Director pe contul Telekom, pozitie din care a ajutat agentia sa ajunga in doi ani la rand agentia anului la Effie, Marghidanu a facut parte din echipa care a luat un trofeu de bronz la Cannes cu proiectul Vloggers Swap si multe alte premii cu proiecte si campanii precum Hai #Netliberare, No Romanian Left Behind, Hotelekom etc.
Fost GMP si Jung von Matt / Spree Berlin, Mihai Gongu revine in Romania la Cheil | Centrade, Executive Creative Director Southeast Europe
  In Cheil | Centrade, Mihai Gongu va conduce o echipa de creatie formata din 20 de specialisti cu competente in campanii de brand, implementate pe toate canalele, continut digital, UX si design. Portofoliul recent de clienti include branduri de prestigiu precum Samsung, Raiffeisen Bank, Dr. Oetker, Mondelez, Procter & Gamble, Point PickUp.
 
PUBLICITATE: