Juriul Future Makers este format din Nicoleta Eftimiu, Country Manager Coca Cola Romania; Ioan Iacob, Managing Partner QUALITANCE; Mirona Paun fondator Aventurile lui Tzitzi-Poc si mare castigator Future Makers 2018; Radu Manolescu, Fondator K.M. Trust&Partners; Mihai Toader-Pasti, co-fondator EFdeN; Irina Anghel-Enescu, Managing Director SEEPEA; Sergiu Negut, antreprenor; Andreea Rosca, antreprenor si Marius Ștefan, CEO Autonom.
„Consider ca o cifra de afaceri de 80 milioane Euro si o crestere de peste 100% a profitului fata de anul anterior, adica un profit de 13 milioane Euro, reprezinta o garantie a faptului ca vorbim despre o companie sustenabila, care are resursele financiare necesare pentru a investi in viitor.” afirma Monica Stãnescu, care a preluat rolul de Chief Financial Officer (CFO) in cadrul Antena Group
“Oferim clientilor nostri nu doar un loc in care pot lua masa, ci o adevarata experienta. Totul este nou, proaspat, curat si plin de culoare. Noul design scoate in evidenta conceptul fresh al Subway si expune produsele intr-un mod particular si foarte atractiv”, a declarat despre conceptul fresh si expunerea produselor proaspete, Rumen Radev, Business Development Agent pentru zona Bucuresti-Ilfov
A&D Pharma opereaza in prezent trei linii de business: Mediplus - unul dintre liderii de piata in domeniul distributiei de produse farmaceutice, Sensiblu si Punkt - cele mai importante lanturi nationale de farmacii si A&D Pharma Marketing&Sales - care ofera servicii cu valoare adaugata producatorilor internationali de medicamente, in zona Europei Centrale si de Est.
Grupul Neogen a achizitionat 9,4% din actiunile Sailo.com, un marketplace prin care se pot inchiria ambarcatiuni din peste 100 de tari din America de Nord, America de Sud, Europa si Asia. Capitalizarea post investitie se ridica la 9 milioane de dolari
„Preiau managementul unui business competitiv, ce a urcat, in 2018, in top 10 banci din Romania” a spus Gyula Fatér, noul CEO OTP Bank Romania
Cu 19 agentii listate in Top 200, reprezentarea PROI este tripla fata de cea a competitorilor globali, o confirmare a leadershipului global si a succesului parteneriatelor din cadrul PROI Worldwide. Partenerul in Romania al retelei PROI este agentia de comunicare si relatii publice Rogalski Damaschin PR.
Plasata printre pietele cu cresterea cea mai mare din cele 28 de tari europene, Romania a inregistrat cresteri mai mari atat in ce priveste preturile platite (+3,3%) cat si volumele cumparate (+7,1%), astfel incat cheltuielile totale pe bunurile de larg consum au crescut cu 10,4%.
Cu peste 20 de ani in comunicare, a nterior noii sale pozitii, Mihai Visan si-a desfasurat mare parte din cariera sa profesionala in cadrul agentiilor Mediacom, Wavemaker si Mindshare, de asemenea parte din WPP, atat din perspectiva de client service, cat si de trading
Prezenta in aproape 500 de localitati, PROFI isi intareste pozitia deja consacrata ca reteaua de retail modern cu cea mai mare acoperire geografica din Romania si un ritm de crestere inca neegalat local.
PUBLICITATE:
PUBLICITATE:
CELE MAI RECENTE ARTICOLE:
PUBLICITATE: