Rezultatele cautarii dupa : "mut"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Primele spoturi din campania globala de imagine Hell Energy cu Michele Morrone, in peste 60 de tari
Joi, 21 Martie 2024
 HELL ENERGY lanseaza primele spoturi din campania globala, dupa ce luna trecuta a anuntat ca Michele Morrone este noua imagine a brandului de bauturi energizante lider de piata in Romania
 Structura noua de conducere in grupul de comunicare de marketing Dentsu Romania
Miercuri, 08 Martie 2023
 Marian Petcu, Director de Strategie dentsu Southeast Europe si Group Client Partner dentsu Romania, va conduce echipa de client service, alaturi de Adriana Enache si Carmen Simion, nou-desemnate pe pozitia de Client Partner pentru liniile de servicii media, respectiv creatie. Mircea Gheorghe a fost desemnat la...
Expat roman de 20 de ani in marketing si comunicare mondiala Unilever, Wrigley si Nestle. Doina Cocoveanu a trait, profesat si s-a mutat de 26 de ori in Romania, Elvetia, Canada, USA, Italia, UK, Olanda
Luni, 25 Februarie 2019
Daca pentru o parte din seniorii industriei de marketing si comunicare din Romania, Doina Cocoveanu este cunoscuta din interactiunea cu brandurile locale sau globale, AdPlayers s-a interesat cine este expatul roman care a castigat doua premii Gold Lion la Cannes si „Marketer of the Year” in Canada.
Zoltan Szigeti (The Group), Bogdan Enoiu (McCann Worldgroup), Radu Florescu (Centrade Cheil), Veronica Savanciuc (Mullen Lowe), Sorin Tranca (Friends TBWA) la Analiza Publicitatii in Sinteza.
Luni, 22 Octombrie 2018
Cu afaceri de la milioane la zeci de milioane de euro pe an, fiecare, Zoltan Szigeti (Th Group), Bogdan Enoiu (McCann Worldgroup), Radu Florescu (Centrade Cheil), Veronica Savanciuc (Mullen Lowe), Roxana Memetea (DDB), Bogdan Santea (Draft FCB) si Sorin Tranca (Friends TBWA) si Mihaela Rus ( Vitrina Advertising)...
Plantronics introduce primele casti bluetooth cu suport pentru gat si auricule: Voyager 6200 uc
Vineri, 26 Ianuarie 2018
 Compania ofera acum cea mai larga gama de dispozitive Bluetooth stereo cu anulare activa a zgomotului de fundal
Valoarea colesterolului LDL si riscul bolilor cardio. Infinit si CardioPrevent pentru ,Stiu cat am''
Vineri, 20 Ianuarie 2017
 „Am ales sa investim resurse in campanii de informare a populatiei si de constientizare cu privire la pericolele nivelului crescut de colesterol LDL (asa-zisul „colesterol rau”) indemnand la masurarea valorii colesterolului LDL si la accesarea sfatului medical specializat”.
47 de tinichele si alte 22 de nominalizari (imdb). Radu Jude in regia CINEPUB live.
Miercuri, 07 Decembrie 2016
 Cu nu mai putin de 47 de premii la importante festivaluri internationale de film, iar filmele lui au avut alte 22 de nominalizari (conform imdb.com), Radu Jude este invitatul CINEPUB live intr-un dialog moderat de Ileana Birsan
O romanca face in SUA  5 Milioane USD pe an din PR. Adevarul a descoperit povestea.
Luni, 23 Mai 2016
 Condusa de Sabina Aldea Gault, Konnect Agency are 3 birouri, aproape 60 de angajati si opereaza in 5 state
Verdictul IML: Miocardita. Inima i-a murit, dar traieste in inima noastra.
Joi, 03 Iulie 2014
Miocardita este verdictul IML la trecerea la cele vesnice a fondatorului imagoo, dupa ce proprietarul  apartamentului in care locuia si fratelelui Iulian l-au gasit la ore bune distanta dupa ce l-a lasat “ceasul”. 
Castigatorii Effie in lume: 4, 5 sau 6 agentii. Romania: 1 agentie.
Marti, 14 Iunie 2011
 Daca in majoritatea cazurilor, castigatorul Effie Awards Romania este doar o agentie de publicitate, americanii nominalizeaza langa trofeele de eficienta...
 Bogdan Santea a fost concediat de Veronica Mircea
Joi, 14 Ianuarie 2010
Proaspat numita managing director al DRAFTFCB, Veronica Mircea a intrat in publicitate in urma cu 14 ani, chiar in echipa agentiei fondate si conduse de Bogdan...
Badcat Group agatza pe fatza Hollywood Multiplex
Vineri, 24 Octombrie 2008
Sub numele Badcat Group sunt reunite activitatile agentiilor badcat_, Demosthenes Digital Branding, Symbol PR si EQ Media
Film mut cu Prigat Pulpa Limonada
Joi, 15 Iunie 2006
Realizata de Leo Burnett, campania de comunicare pentru bautura necarbonatata cu continut ridicat de lamaie se difuzeaza prin Media Direction de la inceputul lunii iunie pe principalele posturi de televiziune si va fi sustinuta de o campanie de presa si de materiale la punctele de vanzare