Rezultatele cautarii dupa : "draga"
Ordonare dupa: data / relevanta  
1 2 »
Unul dintre primii absolventi de PR si Comunicare de dupa 1990, Mihaela Petrovan povesteste inceputurile si evolutia More Than Pub - agentie, Marketing in Direct - evenimente si BookLand - ONG educatie
Miercuri, 07 Octombrie 2020
Fondatoarea a trei proiecte de marketing si comunicare, Mihaela Petrovan, povesteste in AdPlayers despre lansarea si evolutia proiectelor More Than Pub – agentie de Marketing Public Relations, Marketing in Direct – evenimente de profil si BookLand – ONG in domeniul educatiei
O lume fara frica. Campanie anti-cyberbullying creata de Kubis si Salvati Copiii
Marti, 26 Noiembrie 2019
 ,,Ne dorim ca din ce in ce mai multi tineri sa realizeze ca nu e o rusine sa spui prin ce treci si sa apeleze cu incredere la programul sustinut de Salvati Copiii si Ora de Net – ctrl_AJUTOR. Acesta este un tool pus la dispozitie de psihologi specializati care te pot ajuta sa treci prin astfel de situatii"
12 artisti din zece tari, pe scena Festivalului Cerbul de Aur. Ce vor canta din repertoriul romanesc?
Vineri, 12 Iulie 2019
 Juriul selectiei - Crina Mardare, Catalin Catoiu, realizatorii de emisiuni radio Felix Crainicu (Radio Romania), Oliver Simionescu – DJ Olix (Kiss FM), Andreea Remetan (Virgin Radio), Liana Stanciu, jurnalist TVR si Gabriel Scirlet, regizor muzical TVR – a ales cei 12 finalisti ai concursului...
Oh, brad frumos! Reinterpretat de Friends/TBWA, Rogalski Damaschin PR si Conservation Carpathia
Luni, 19 Decembrie 2016
 Agentiile Friends/TBWA si Rogalski Damaschin PR alaturi de Fundatia Conservation Carpathia lanseaza campania „O, brad frumos”, care isi propune reducerea pe termen lung a numarului de pomi de Craciun taiati din padure si incurajarea oamenilor sa apeleze la surse alternative: brazi crescuti in pepiniere, in ghiveci sau...
Pepsi ignora Legea, nu filmul. IPP: “Dear PepsiCo, your problem is that you grossly violate Law 185, Art.15
Miercuri, 24 Februarie 2016
 “Dear PepsiCo, your problem is that you grossly violate Law 185 Article 15 ( 2) displaying these advertisements over windows. But, sure, your profits are more important than the buildings (some of them historic monuments) that you mutilate by installing your advertisement” said Adrian Moraru, from IPP
Raluca isi ia ramas bun. In Ghencea Militar 3 pana luni, 12 octombrie, la pranz.
Sambata, 10 Octombrie 2015
 Trupul neinsufletit se afla la capela Cimitirului Ghencea Militar 3 din Prelungirea Ghencea.
Fost Propaganda si scurt timp la Tempo, Dan Amariei este noul Creative Director la Violet
Miercuri, 07 Decembrie 2011
 Fost Propaganda din 2006, iar in ultimele 3 luni la Tempo, Dan Amariei lucreaza in creatia de publicitate din anul 2000. Si-a inceput cariera in urma cu 11 ani la Scala JWT (copywriter), dupa care a urmat Punct, Brands & Bears si Ogilvy.
Publicitate online BCR, Romtelecom langa filme XXX
Joi, 24 Martie 2011

Bannere de filme pentru adulti alaturate de cele apartinand BCR, Romtelecom si chiar o celebra scoala de afaceri de la Londra intregesc cea mai recenta captura AdPlayers de achizitii online “automatizate”, fara verificarea continutului unui site

 

Burda vinde pe piata 7 publicatii din familia Practic
Marti, 27 Octombrie 2009
 Dupa succesul Practic in Bucatarie (330.000 exemplare), din 29 octombrie editorul ajunge la 7 publicatii in familia „Practic”, lansand pe piata doua noi titluri: "Practic Sanatate" trimestrial intr-un tiraj de 40.000 exemplare, si „Practic Integrame”, lunar, cu un tiraj de 20.000
Itsy Bitsy FM, la analiza consumatorului
Sambata, 24 Februarie 2007
"Eu  cred  ca snteti  o scoala defacut  copii  mai  buni si parinti mai destepti", analizeaza Iulia Toma (6 ani) postul de radio Itsy Bitsy FM, care mai adauga de la sora ei "de 3 ani si zumatate": "Sa stiti  ca  am si  o sora  care a zis  ca la itsy bitsy este  dragoste si indragire, cnd Am intrebato astazi...
Mihail Vârtosu poate dezvolta si alte proiecte pe cont propriu
Joi, 15 Februarie 2007
"Aranjamentul meu contractual cu Grey Global Group lasa deschisa posibilitatea dezvoltarii altor proiecte, pe cont propriu", a afirmat pentru AdPlayers, fondatorul Grey România si fostul sef al Grey în Balcani, acum Strategic Advisor, Grey Global Group Balcans
Caravana Bebeko a dat 18.000 EUR
Joi, 03 August 2006
Cu o valoare totala a premiilor de 18.000 euro în electrocasnice, Caravana Bebeko pornita de Beko si organizata împreuna cu Front Line Marketing în perioada  10 iunie – 23 iulie, la nivel national, a înregistrat 60.000 participanti si peste 20.000 taloane de tombola completate
Milli in campanie OgilvyPR
Luni, 03 Iulie 2006
Realizata de Ogilvy PR, campania de informare a publicului larg "Primul Strop de Grija" cuprinde inclusiv spot TV, acesta fiind derulat in perioada mai – august 2006  la Pro TV, Antena 1, Prima TV, Acasa TV, B1 TV, Pro Cinema, Discovery Channel, TVR 2 si Euforia TV
Burda Romania se poate lauda cu cel mai eficient mesaj
Marti, 14 Februarie 2006
Potrivit reprezentantilor trustului, Practic in Bucatarie are un cost de 3,5 euro per mia de cititori (CPT),  3,7 euro Practic Idei pentru casa, gradina si apartament, iar Casa Lux 9 euro
Da cineva mai putin?
Vineri, 14 Octombrie 2005
"Practic in bucatarie, campioana nationala la audienta, doboara si recordul CPT: 12 lei si 60 de bani"  afirma reprezentantii editorului Practic in Bucatarie citand cifre de audienta din SNA
Noua atitudine de brand Romtelecom
Joi, 29 Septembrie 2005
Semnata de Grey Worldwide, noua campanie de imagine ce se deruleaza pana la sfarsitul anului, contine un spot de 60 de secunde, unul dintre putinele de aceasta dimensiune prezentate publicului roman, spune agentia de publicitate
Va castiga Dero inimile romanilor?
Joi, 18 August 2005
Lipit pe cutia postala, autocolantul din promotia "99 de saptamani fara de plata!" pentru Dero Surf creata si implementata de Punct Advertising aduce posibilitatea castigarii altor 308 premii a cate 99 de zile "fara plata"
Burda Romania a preluat Casa Lux
Miercuri, 17 August 2005
Estimata la cateva milioane de euro, tranzactia face concernul german noul proprietar al publicatiilor Casa Lux, Casa de Vacanta, Practic in bucatarie, Practic - Idei pentru casa, gradina si apartament, Draga Mea si Carticica Draga Mea pentru copii, precum si Colectia Carticica Practic(a )
Practic in Bucatarie a chemat la masa 1.128.000 de romani
Sambata, 09 Iulie 2005
Din cele mai recente audiente SNA, editorul mai citeaza audienta Casa Lux - 360.000 cititori, Practic Idei cu 547.000 , Casa de Vacanta - 109.000 si Draga Mea cu o audienta de 220.000 de cititori pe editie
23
Casa Lux a  mai tras o carticica in 150.000 de exemplare
Joi, 09 Iunie 2005
Pe langa  "Dulceturi si deserturi din fructe" editorul mai pregateste in seria Carticica Practica aparitiile "Slabeste cu mine" pe 15 iulie si "Camara ta bogata" pe 25 august
1 2 »