Fost Propaganda si scurt timp la Tempo, Dan Amariei este noul Creative Director la Violet
Miercuri, 07 Decembrie 2011
 (AdPlayers, Iulian Toma) Fost Propaganda din 2006, iar in ultimele 3 luni la Tempo, Dan Amariei este, de curand, noul Creative Director la Violet Advertising. Agentia de publicitate care numara in jur de 30 de oameni are, in prezent, sase oameni in echipa creatie.

„Propunerea a venit in ultimele luni, dupa plecarea de la Propaganda, si este provocarea de care aveam nevoie. Violet este genul de agentie nici prea mare, nici prea mica, si cu oameni pe gustul meu”, a afirmat pentru AdPlayers Dan Amariei despre noul pas in cariera profesionala.

In creatia de publicitate din anul 2000, Dan Amariei si-a inceput cariera la Scala JWT (copywriter). A urmat Punct, Brands & Bears si Ogilvy. Din 2006, a fost Deputy Creative Director la Propaganda pana in luna iulie a acestui an. Anterior postului de Creative Director la Violet, Dan Amariei a mai fost o scurta perioada Senior Copywriter la Tempo, unde a lucrat si pentru cele mai recente propuneri pentru licitatia de creatie de la Skol.

De la Zapp la Milka si Poiana, pana la Cif si Domestos, Amariei a lucrat in cei 11 ani de creatie pentru branduri din mai toate categoriile de piata. „Cel mai drag mi-a fost Radio Guerrilla, brand pentru care am lucrat 4 ani si la care, alaturi de colegii mei, am realizat, practic, toate campaniile”, spune noul director de creatie de la Violet. „Printre cele mai recente, ultima campanie de comunicare pentru Vita Romaneasca, tot la Propaganda, mi-a fost, deasemenea, foarte draga”. 

Mai mult in Oameni


PUBLICITATE: