Rezultatele cautarii dupa : "vs"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 1 2 3 4 5 »
7 din 10 romani sunt mesteri in propriile locuinte. Principalele sunt bucataria (55%) si baia (53%)
Miercuri, 10 Mai 2023
 Videoclipurile pe YouTube (45%), site-urile magazinelor de bricolaj (40%) si sfaturile din partea cunoscutilor (40%) sunt principalele surse de informare la care apeleaza romanii pentru a se descurca singuri cu amenajarile si renovarile propriilor case
7 din 10 angajati stiu ori si-ar dori sa stie salariile colegilor de munca. Reveal Marketing Research
Miercuri, 03 Mai 2023
 Potrivit cercetarii, 50% dintre angajatii romani cunosc salariile colegilor de munca, iar 38% dintre cei ce nu le cunosc ar vrea sa detina informatii in acest sens
Ghidul marketerului digital: Revolutia GA4. Tot ce trebuie sa stiti despre reconfigurarea Web Analytics din Iulie 2023.
Luni, 03 Aprilie 2023
 Google Analytics va aduce incepand cu luna Iulie o serie de modificari care vor avea un impact enorm in intreaga industrie de digital marketing la nivel international, cat si la nivel local.
Consumul de apa imbuteliata in tara noastra pierde teren in fata apei de la chiuveta. Studiu Reveal Marketing Research.
Marti, 28 Martie 2023
 Cei mai multi dintre romani obisnuiesc sa cumpere cel mai des ambalaje de 2l (60%) sau 5l (56%), urmate de cele de 1l si 0.5l, ambele inregistrand scoruri de 36%. Generatia Z (18-24 ani) manifesta un interes mult mai ridicat in a cumpara cantitati mai mici de 0,5l (57%) sau 1l (64%), aceasta fiind si categoria de...
Integrarea preparatelor vegane si raw vegane in alimentatia romanilor, din ce in ce mai populara
Marti, 21 Martie 2023
 52% dintre rezidentii din mediul urban mare declara ca obisnuiesc sa consume preparate vegane sau raw vegane, intr-o masura semnificativ mai mica tinerii de pana in 24 de ani (35%).
1 din 2 romani vor sa isi schimbe masina intr-un interval de 1-3 ani, iar 2 din 5 isi doresc sa isi achizitioneze masina prin programul Rabla
Joi, 09 Martie 2023
 In contextul in care inmatricularile de autoturisme noi in Romania au crescut, in februarie 2023, cu 44.49% fata de aceeasi perioada a anului trecut[1], iar interesul pentru autoturismele hibrid sau electrice este din ce in ce mai mare, cel mai nou studiu Reveal Marketing Research si-a propus sa evalueze...
Unde isi petrec romanii 24 ianuarie? Minivacanta de 4 zile pentru 45% dintre angajatii romani de sarbatoarea Unirii Principatelor Romane.
Luni, 23 Ianuarie 2023
 Potrivit unui Studiu Reveal Marketing Research, 45% dintre cei angajati au punte intre weekend si ziua de 24 Ianuarie, in timp ce 55% vin la serviciu luni, 23 ianuarie. Marea majortitate a romanilor aloca, in medie, un buget de 593 RON de persoana in minivacanta, in timp ce tinerii cu varste cuprinse intre 18-34...
5 din 10 romani cred ca ii asteapta o viata mai buna in noul an. Reveal Marketing Research: Cum arata planurile romanilor pentru 2023
Miercuri, 11 Ianuarie 2023
 Conform celui mai recent studiu Reveal Marketing Research, anul ce tocmai s-a incheiat a fost cel mai satisfacator pentru cei mai multi dintre romani (54%) in comparatie cu 2020 (24%) si 2021 (22%) – ani puternic marcati de restrictiile cauzate de pandemie.
Romanii prefera vacantele in Romania, in detrimentul celor din strainatate. Studiu Reveal Marketing Research
Marti, 13 Decembrie 2022
 Cel mai recent studiu realizat de Reveal Marketing Research, la solicitarea Nordis Group, arata ca romanii opteaza pentru vacante la mare (34%) si la munte (31%) in Romania, subclasand optiunea de a petrece vacantele in strainatate (29%).
Doar 4 din 10 romani au incredere ca tarile vecine ne-ar ajuta intr-un context de criza
Marti, 11 Octombrie 2022
 Preocuparile romanilor cu privire la razboiul din Ucraina se diminueaza Studiu Reveal Marketing Research: In prezent romanii declara ca sunt mai putin implicati (45%) in a oferi ajutor refugiatilor decat la inceputul conflictului (52%)
6 din 10 mileniali romani folosesc aplicatii financiare populare pentru gestionarea banilor. Studiu Revolut, de Reveal Marketing Research.
Marti, 09 August 2022
 Consumatorii cauta diverse modalitati de a-si reduce cheltuielile invizibile, de a gasi oferte avantajoase atat pentru cumparaturile zilnice, cat si pentru achizitii mai scumpe (bunuri de folosinta indelungata sau calatorii) sau pentru a gestiona mai bine intr-un singur loc tot ceea ce tine de cheltuielile...
„Mame vs Tati”: Parintii Millenials si diferentele de perceptie, obiceiuri de consum si comportament intre mamele & tatii din Romania. Cercetare Cognition.
Luni, 01 August 2022
 Care sunt valorile parintilor romanilor cu varste cuprinse intre 35-44 ani? Care sunt prioritatile, pasiunile si obiceiurile de consum, canalele pe care le acceseaza si cum pot brandurile sa ii abordeze pentru a fi relevante? Cognition si-a propus sa raspunda la aceste intrebari in cel mai recent studiu realizat...
Agentie cu ADN Digital fondata in Romania, la 15 ani de la lansare. Stefanini Infinit are acces global pe 43 de piete si 3 ani de parteneriat in grupul Stefanini.
Miercuri, 29 Iunie 2022
“Da, am castigat o serie de clienti foarte interesanti in Statele Unite, Romania, Germania, UK, Olanda si in multe alte zone ale lumii. Acesta este avantajul primar al joint venture-ului cu grupul Stefanini - avem prezenta globala, ceea ce inseamna acces si colegi ( peste 30,000) in piete din peste 43 de...
Sapte din zece romani aleg o farmacie dupa cost. Acelasi procent obisnuiesc sa consume suplimente alimentare. Cercetare Reveal Marketing Research
Miercuri, 10 Noiembrie 2021
 Dintre suplimentele alimentare, cele mai cautate sunt vitamine si minerale (80%), suplimente pentru imunitate (70%), suplimente pentru raceala si gripa (57%), suplimente pentru ficat / hepatoprotectoare (34%) si suplimente pentru digestie, flora intestinala, probiotice si prebiotice (33%)
31% din totalul platilor electronice sunt efectuate prin mobil sau smartwatch. PayU lanseaza serviciul Google Pay care estimeaza cresteri si in Romania
Marti, 21 Septembrie 2021
 “In Romania, tendinta efectuarii platilor cu telefonul depasise cu mult comenzile online realizate de pe laptop inca din 2019, diferenta dintre aceste doua canale de plata fiind atunci de 63,6% prin intermediului telefonului vs. 36,4% prin laptop / desktop. In acelasi timp, deja 31% din totalul platilor...
Asociatia Bookland si partenerii continua sa renoveze scolile din mediul rural, unde invata peste 1.8 milioane copii
Vineri, 30 Iulie 2021
 Jumatate dintre profesorii din mediul rural considera ca elevii lor au pierdut pana la 45% din materie si ca notele la invatatura au scazut dramatic. Totodata, inchiderea scolilor a afectat accesul elevilor la mesele oferite in cadrul scolii, precum si accesul la serviciile medicale si sociale de baza. S-a vorbit...
De la benzi desenate in 1939, la imperiul Batman de 27 de miliarde de dolari
Miercuri, 05 Mai 2021
 Evaluata la peste 27 de miliarde de dolari, Batman, una dintre cele mai importante francize din lume, inregistreaza, pe langa incasarile de 7 miliarde de dolari generate de filmele din seria Batman, importante vanzari din produsele adiacente din cadrul francizei.
8 din 10 romani au cel putin un dinte lipsa. Afaceri in stomatologie cu 5% mai mari pentru DENT ESTET, care a incheiat 2020 cu 67 milioane lei.
Luni, 15 Martie 2021
 Potrivit lantului de clinici, cele 11 unitati insumeaza o suprafata operationala de 3.300 mp, cu 62 de unituri dentare, fac din reteaua DENT ESTET operatorul cu cea mai mare acoperire medicala in zona de stomatologie din Romania
Castigatorii Effie Awards Romania 2020. 41 de premii la Gala Effie, prima in format digital.
Miercuri, 02 Decembrie 2020
18 agentii si companii au fost premiate la editia a XVII-a a Galei Effie, care s-a desfasurat pentru prima data in istoria competitiei in format online pe paginile de Facebook EFFIE Romania si IAA si pe platforma Discord. In total, au fost acordate 1 Grand Effie, 8 Gold Effie, 13 Silver Effie si 19 Bronze Effie.
	Argint din 1857 de inscrieri la Cannes Lions 2019 in categoria PR pentru Internet's residency exam - REGINA MARIA, McCann PR si McCann Bucharest
Vineri, 21 Iunie 2019
 „Internet’s residency exam” (Internet vs. Rezidentiat), campania Retelei de sanatate REGINA MARIA, alaturi de McCann PR si McCann Worldgroup a castigat miercuri seara Silver Lion la categoria PR din cadrul Cannes Lions 2019. Categoria a inregistrat 1857 de inscrieri, din 67 de tari, dintre care 242 au ajuns pe...
« 1 2 3 4 5 »