Rezultatele cautarii dupa : "venituri"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 1 2 3 4 5 »
26% dintre romani intentioneaza sa calatoreasca in strainatate, iar in cazul utilizatorilor fintech, 33%.
Miercuri, 13 Iulie 2022
 Romanii vor sa aloce in medie un buget de 2,894 RON (586 EURO) pentru intreaga vacanta, dar suma este subestimata cu aproximativ 30%. Per total, 39% din buget va fi alocat pentru cazare, 27% pentru mancare, iar restul sumei se va imparti intre transport (17%) si activitati de divertisment (17%).
2 din 3 romani intampina dificultati in a pune bani de-o parte pentru zile negre. Studiu Reveal Marketing Research despre economisire si investitiile romanilor.
Joi, 09 Iunie 2022
 Potrivit cercetarii, in present, o treime dintre romani nu reuseste sa economiseasca in timp ce o alta treime crede ca va economisi mai putin decat pana acum. Daca ar reusi sa economiseasca bani, 3 din 10 romani ar alege sa puna banii la saltea.
80% dintre romani doneaza bani, produse, timp si fac gesturi caritabile. Studiu despre generozitate
Vineri, 27 Mai 2022
 Potrivit cercetarii, 8 din 10 romani au facut cel putin un gest caritabil in ultimii doi ani, iar cei mai multi dintre cei care s-au implicat social – peste 60% – recunosc ca asta i-a facut sa simta multumire si satisfactie generate de faptul ca au putut contribui. Cei mai multi, peste un sfert dintre...
Vodafone Romania a inregistrat venituri din servicii de 764 milioane euro pentru anul fiscal incheiat la 31 martie 2022
Joi, 19 Mai 2022
 
Tiriac Operating Lease, divizia de leasing operational a Grupului Tiriac, preluata de Autonom
Vineri, 15 Aprilie 2022
 Autonom si Grupul Tiriac anunta incheierea tranzactiei prin care Autonom preia Tiriac Operating Lease, un business cu venituri anuale de 19,3 milioane EUR, active in valoare de 48,9 milioane EUR si o flota de peste 2.600 de masini. Prin acest pas, Autonom depaseste semnificativ pragul de 10.000 de masini in leasing...
1 din 2 romani considera ca situatia lor financiara 2022 s-a inrautatit. Estimari pesimiste pentru perioada urmatoare
Joi, 07 Aprilie 2022
 Jumatate dintre romani (49,4%) considera ca situatia lor financiara din acest an s-a inrautatit fata de anul trecut, iar 43% estimeaza ca o vor duce mai rau in perioada urmatoare, rezulta dintr-un sondaj realizat de CEC Bank in parteneriat cu comparatorul bancar FinZoom.ro
Romanii sunt tot mai interesati de cadouri precum parfumuri, produse de machiaj dar si alte cosmetice.
Joi, 10 Martie 2022
 83% dintre barbati declara ca femeile apreciaza daca primesc in dar de 8 martie parfumuri, foarte aproape de asteptarile femeilor care in procent de 79% isi doresc sa primeasca parfum, conform datelor celui mai recent studiu Reveal Marketing Research.
Crestere cu 7,5% comparativ cu 2020 in FMCG. Industria bunurilor de larg consum continua sa fie un motor al economiei
Luni, 21 Februarie 2022
 Marcile proprii ale retailerilor, in majoritate cu preturi mai mici, continua sa castige teren in fata brandurilor de producator (+1.0% cota de piata), ajungand sa reprezinte 15.1% in valoare din totalul vanzarilor de FMCG din Romania.
EY Romania: Fiscalizarea veniturilor din activitati online pentru bloggeri, vloggeri, influenceri si alti operatori online. Cum, cand si cu cat?
Vineri, 03 Decembrie 2021
 Dupa forma de organizare - declaratia, pana la data de 25 mai a anului urmator. Impozitul datorat, 10%. PFA. Impozit pe venit (10%), CASS (10%) si contributia la pensie – CAS (25%). CASS si CAS - optionale pana la 12 salarii minime
Sapte din zece romani aleg o farmacie dupa cost. Acelasi procent obisnuiesc sa consume suplimente alimentare. Cercetare Reveal Marketing Research
Miercuri, 10 Noiembrie 2021
 Dintre suplimentele alimentare, cele mai cautate sunt vitamine si minerale (80%), suplimente pentru imunitate (70%), suplimente pentru raceala si gripa (57%), suplimente pentru ficat / hepatoprotectoare (34%) si suplimente pentru digestie, flora intestinala, probiotice si prebiotice (33%)
Profit TV devine asociat Bloomberg, cu acoperire nationala. Legile Afacerilor, Joi seara de la 21.30 si trei reluari in prime-time.
Miercuri, 03 Noiembrie 2021
 Asocierea cu Bloomberg se transpune atat in continut editorial, cat si in preluarea si uniformizarea graficii postului, aceeasi cu toate cele 14 statii operate in asociere cu Bloomberg Television pe toate continentele.
United Media Services, singura agentie din Romania in Top 75 Global: Fastest Growing Companies, Adweek. Compania condusa de Dana Bulat urca in clasamentul global in care sunt doar 6 agentii media.
Vineri, 08 Octombrie 2021
Dana Bulat, General Manager, United Media Services: ,,Ma bucur sa vad ca pasiunea si dedicarea pe care le investim eu si echipa mea in fiecare campanie si intalnire cu clientii, este apreciata si are un rezultat cuantificabil si semnificativ. Prezenta pentru al doilea an consecutiv demonstreaza de asemenea si constanta noastra in business dat...
Fundatia Regala Margareta a Romaniei sustine Tinere Talente. Selectie de artisti vizuali si muzicieni debutanti din sectoarele creative si culturale
Joi, 23 Septembrie 2021
 Fundatia Regala Margareta a Romaniei, in calitate de Promotor al proiectului „Tinere Talente - Sustinerea artistilor si profesionistilor din sectoarele creative si culturale” lanseaza procesul de selectie pentru beneficiarii activitatilor de stimulare a aptitudinilor si dezvoltare a competentelor...
Licitatie Unilever, la Mindshare. Agentia isi consolideaza pozitia de partener principal al Unilever pe servicii media si in Romania, dupa un pitch global.
Miercuri, 22 Septembrie 2021
 “Confirmarea Mindshare ca partener principal pentru servicii de media pentru un brand de nivelul Unilever este o onoare si o provocare. Sa reusesti sa mentii un astfel de parteneriat, la finalul unuia dintre cele mai mari pitch-uri globale, vine cu o imensa responsabilitate si fata de client si fata de...
Venituri de 190,9 milioane de euro si 11.2 milioane de clienti in trimestrul incheiat la 30 iunie 2021, pentru Vodafone Romania
Luni, 26 Iulie 2021
 ,,Ne vom concentra pe extinderea contributiei noastre la eforturile de digitalizare ale Romaniei. Beneficiile digitale pot fi exploatate in intregime doar prin intermediul accesului la infrastructura potrivita, alaturi de conexiuni rapide si fiabile” a spus Achilleas Kanaris, CEO Vodafone Romania.
1 din 3 romani interesati sa rezolve deranjamente in serviciile de telecomunicatii cu o aplicatie online. Telekom Romania a lansat ,,Unde mi-e tehnicianul”
Miercuri, 23 Iunie 2021
 Aplicatia ,,Unde mi-e tehnicianul” (Where is my Technician) de la Telekom Romania, care permite rezolvarea deranjamentelor din sistem, de la distanta, dar si vizualizarea timpului si rutei pe care se afla tehnicianul in drum spre locatia deranjata, ,,concediaza” o buna parte din serviciile care erau...
Telekom Romania, Clientul Anului si cea mai inalta distinctie la Effie 2021. Parcul Online, Grand Effie.
Luni, 21 Iunie 2021
 Gala Effie 2021, cea mai importanta competitie a industriei de publicitate din Romania, a adus sapte premii pentru Telekom Romania, ca o recunoastere a eficientei si impactului campaniilor asupra rezultatelor de business si brand.
De la benzi desenate in 1939, la imperiul Batman de 27 de miliarde de dolari
Miercuri, 05 Mai 2021
 Evaluata la peste 27 de miliarde de dolari, Batman, una dintre cele mai importante francize din lume, inregistreaza, pe langa incasarile de 7 miliarde de dolari generate de filmele din seria Batman, importante vanzari din produsele adiacente din cadrul francizei.
Peste 200.000 de portii de mancare pentru cadrele medicale in lupta impotriva COVID-19 si familiile cu venituri mici. Program initiat de Asociatia Adi Hadean.
Joi, 18 Martie 2021
 Cu o tinta de 1 Milion de portii pe an, in prezent, asociatia distribuie zilnic peste 1.000 portii de mancare gatita cu ajutorul a peste 200 de voluntari si cu sprijinul a 60 de sponsori corporate si 200 de donatori. Beneficiarii proiectului social sunt din Bucuresti, Hunedoara si Constanta, atat persoane...
1 din 2 romani iau in considerare achizionarea unei masini hibrid. 28% isi doresc sa treaca la cea electrica, insa cred ca Romania nu este pregatita
Marti, 02 Martie 2021
Studiul Reveal Marketing Research despre perceptia romanilor fata de utilizarea masinilor electrice sau hibrid mai releva faptul ca jumatate dintre romani (51%) declara ca ar lua in considerare sa achizitioneze o masina hibrid, iar 28% isi exprima dorinta de a trece la cea electrica. 85% dintre romani considera ca tara...
« 1 2 3 4 5 »