Rezultatele cautarii dupa : "sticla"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 1 2 3 4 5 »
Merele au invins berea. Comunicata de Ogilvy, Strongbow a ocupat peste 60% din rafturi
Vineri, 22 Mai 2015
 Potrivit companiei, se estimeaza ca TVC-ul de promovare  va fi vazut de peste 1 milion de consumatori. Campania de lansare a fost semnata de Ogilvy & Mather, agentia care a castigat pitch-ul Strongbow la inceputul acestui an.
surse: Fostul director de creatie Publicis castiga Alka pentru Leo Burnett
Vineri, 23 Ianuarie 2015
 Venirea lui Razvan Capanescu a conservat creatia Bergenbier agentiei conduse de Stefan Iordache si a pus pe sticla campania Pro Vot de la sfarsitul anului
Ce n-a tiparit Bucurestiul: Vezi la cel mai mare targ de Print si Semnalistica, pana pe 27, la Romexpo.
Joi, 25 Septembrie 2014
 Print & Sign 2014 aduce de la HP, Canon, Roland, Fuji, Agfa, MGI si pana la Seiko, Mutoh, Mimaki sau Sun Chemical, pana pe data de 27 septembrie, la Romexpo 
Vinul vechi si agentia de publicitate. Concediati marketingul care va da sa beti otet!
Joi, 24 Iulie 2014
In 22 de ani de publicitate am vazut sute de agentii insa doar cateva zeci, inclusiv cele digitale, pot fi luate cu adevarat in considerare in...
Cel mai greu pitch in 5 ani. 2 luni de munca la un proiect anulat si reactivat la jumatate de an.
Luni, 15 Octombrie 2012
 „Cel mai greu pitch a fost pentru un client din categoria bricolaj, am fost chemati de doua ori, prima data a fost anulat proiectul, apoi s-a reactivat la aproximativ 6 luni distanta” isi aminteste Monica Tarnovean, printre cele mai grele lucruri in 5 ani la The Syndicate: „Un timp util desi nefacturat”
2 Mil. de euro in campania Skol. Cont la Papaya (Creatie), MEC Romania (media), GolinHarris (PR).
Joi, 31 Mai 2012
 Robert Tiderle, Papaya: "Poate pentru prima data in comunicarea unui brand de bere in Romania se vorbeste despre consumator, nu inspre consumator. Skol evita inteligent si cu umor sa se impauneze, spunand mai degraba ce ar vrea brandul sa faca pentru barbati, nu cum trebuie sa fie sau ce trebuie sa aprecieze barbatii care beau Skol.“
Fost Director de Creatie Springer & Jacoby, Francisc Varga a castigat Soda Stream cu Dew Point
Joi, 09 Februarie 2012
 Din 1992 in creatia de publicitate, Francisc Varga se numara printre primii oameni de creatie si strategie de comunicare din Romania. A lucrat la Plus Advertising ( agentie de publicitate condusa pe atunci de Veronica Savanciuc, actuala Lowe & Partners de astazi ), Notorious /  Notorious DDB, Olympic DDB / DDB Romania, McCann Erickson, Friday & Friends si in ultimii doi ani...
Scoala de Televiziune “Tudor Vornicu tinteste un business de 900.000 – 1.300.000 EUR si 600-900 de cursanti pe an
Miercuri, 05 Octombrie 2011
 Mihai Craiu, managerul Media Consulta International care detine 75% din Corporatia de Televiziune si Film - compania care opereaza afacerea scolii, a vrut sa ramana doar 50% din profit, restul de 50% urmand sa recompenseze efortul lui Vlad Ionescu, managerului general.

Castigatorii Premiilor Piata 2010
Joi, 21 Octombrie 2010
 41 de premii, 11 sectiuni din care 27 de premii pentru Cel mai bun produs, Cea mai eficienta Campanie, Cel mai bun brand in piata bunurilor de larg consum
41 de Premii pentru Piata Bunurilor de Larg Consum
Joi, 21 Octombrie 2010
 Premiile Piata a acordat un numar de 41 de trofee pentru cele mai bune produse si servicii din industria bunurilor de larg consum, dupa un concurs cu 534 candidaturi
O comparatie dupa care s-a scormonit prin anale Creatia Publicis in cazul Granini versus Univer
Marti, 06 Iulie 2010
 „Nu se pune problema „inspirarii”, ci poate doar de o comparatie dupa care s-a scormonit prin anale” afirma Razvan Capanescu, director creativ al agentiei...
Buget de activare local de aproape 50.000 EUR pentru CeTeFaceFericit Coca-Cola
Joi, 01 Iulie 2010
 In proiectul international Expedition 206, Coca Cola Romania a participat cu platforma online cetefacefericit.ro dezvoltat de  MRM Partners, si un eveniment organizat de McCann PR in care au fost prezentati ambasadorii turneului international derulat in 206 tari din lume
Reactia la propriul succes e masura caracterului oricarui om Catalin Rusu, despre Effie
Marti, 15 Iunie 2010
 Catalin Rusu, Managing Partner la Rusu + Bortun, despre Effie Awards Romania 2010
2 - 2,5 Milioane EUR pe an pentru Bergenbier, prin Leo Burnett, Starcom, iLeo si The Practice
Marti, 20 Aprilie 2010
 Cea mai recenta campanie pentru Bergenbier este pentru Ziua Barbatului 2010 si are serviciile asigurate de Leo Burnett (creatie si strategie), Starcom MediaVest Group (media), iLeo (servicii integrate pentru mediul online) si The Practice (PR)
Sticla de 1 Milion lei (Murfatlar): 2 Milioane participari si 350.000 tinte mobile marketing
Miercuri, 17 Martie 2010
 Derulata in perioada 15 septembrie 2009 - 15 ianuarie 2010, potrivit lui Daniel Negrescu, Marketing manager la Murfatlar, promotia Sticla de 1.000.000 lei a inregistrat2 Milioane de...
Am dat tot, si am luat tot Dan Butoi, Sprint Promotion
Miercuri, 16 Decembrie 2009
 Intr-un an in care estimeaza scaderi de 25%-30%, Dan Butoi, managerul companiei de obiecte promotionale Sprint Promotion este totusi bucuros ca a descoperit strategia de business...
Carpatina da in judecata Aqua Carpatica?
Luni, 19 Octombrie 2009
 Potrivit unor surse apropiate producatorului Carpatina, patronii marcii iau in calcul o posibila opozitie impotriva Aqua Carpatica, viitorul brand de apa al lui Jean Valvis
Jean Valvis a ales Cohn&Jansen pentru Aqua Carpatica
Joi, 15 Octombrie 2009
 Cu premii de 50.000 EUR, agentia de publicitate patronata de  Andrei Cohn alaturi de Cristina si Peter Jansen a dat start concursului de design „in cautarea sticlei perfecte” pentru Aqua Carpatica, noul brand al lui Jean Valvis, parintele Dorna si Izvorul Alb
A&M International: productie outdoor – indoor de 5,2 Milioane EUR pe an
Vineri, 31 Iulie 2009
 „Cei 5,2 Mil. EUR provin in proportie de 60% din print digital, restul de 40% fiind reprezentat de productia de POSM si proiecte speciale pentru industria de...
1 Milion EUR investiti de Pepsi Americas in Prigat Itsy Bitsy
Miercuri, 10 Iunie 2009
 Cu o campanie semnata de GMP, miscarea marcheaza intrarea marcii Prigat pe piata sucurilor pentru copii si a marcii Itsy Bitsy 
« 1 2 3 4 5 »