Rezultatele cautarii dupa : "o"
Ordonare dupa: data / relevanta
Vineri, 02 Septembrie 2005
Dupa o licitatie in care au participat doua agentii multinationale si doua locale, agentia a castigat clientul pe 1 an si jumatate cu un concept sub sloganul "Gandeste pe masura ta"
Luni, 14 Decembrie 2009
Infiintata in 2003, BrandsOn activeza in domeniul marketingului aplicat si comunicarii “in teren”, inregistrand in anul 2008, conform datelor oficiale disponibile la...
Luni, 12 Februarie 2007
Desi estimarea initiala de participare la IAA European Summit 2007 era de 700 de persoane, în urma feed-back-ului primit de la colegii IAA din Europa dar si din Romania, oficialii filialei IAA românesti se asteapta la o participare de peste 1000 de oaspeti, evenimentul urmând sa aiba loc în perioada 26-28 Septembrie 2007, la Palatul Parlamentului, din Bucuresti
Miercuri, 17 Octombrie 2007
Graffiti BBDO a luat la Golden Drum marele premiu OpenAd cu o lucrare nepublicata: „Lucrarea castigatoare face parte din campania dezvoltata pentru brandul Yale, dar nu a putut fi publicata din motive legale. Speram ca pe OpenAd isi va gasi un brand si o tara in care sa poata fi vazuta”, spune Ema Prisca, Creative Director Graffiti BBDO
Marti, 30 Octombrie 2007
"Anul acesta s-au strans cele mai multe fonduri –peste 400.000 Euro - si o iau personal ca pe un succes al industriei”, spune Alexandra Tanjala (foto stanga) manager si owner al agentiei si membru in Comitetul Organizatoric si Comitetul Consultativ al Asociatiei OvidiuRom
Miercuri, 27 Decembrie 2006
Activarea Supradyn a fost începuta de catre agentia de publicitate Sister & Co în luna februarie 2006 si este compusa pâna în momentul de fata din 3 pasi: sponsorizare AdPrint, activare in farmacii – o serie de POSM-uri si, cea mai recenta, activarea urbana legata de ritmul de agitatie al vietii de zi cu zi al orasenilor
Vineri, 08 Septembrie 2017
Desfasurat in perioada 6-10 septembrie, la Muzeul National al Taranului Roman, evenimentul isi propune sa aduca in acelasi loc mestesugari, mesteri populari, mici intreprinzatori si entitati care au o abordare creativa a mostenirilor culturale si care, impreuna, pot valorifica si revitaliza meseriile traditionale romanesti.
Marti, 19 Decembrie 2006
"Hai sa zicem ca nu am plecat de la Arbo (ARBOmedia n.r.) ci m-am îndreptat catre o oportunitate de a schimba, în primul rând, perspectiva, pentru ca acum voi face totul dintr-o perspectiva multimedia, lucru pe care la Arbomedia nu îl puteam face pentru ca acolo exista doar departament de internet", a motivat Doru Panaitescu, plecarea de la ARBOmedia, pentru postul de Director New Media la...
Joi, 01 Noiembrie 2007
Revista de parenting din grupul Realitatea Catavencu motiveaza miscarea de marketing citand un studiu dat publicitatii recent de specialisti psihologi si muzicologi europeni, cercetare a carei concluzie este ca muzica clasica este cea mai buna metoda de educare a micutilor (actualizare 17:00)
Marti, 31 Octombrie 2006
Agentia GMP se desparte de Emilian Arsenoaiei, care dupa o perioada de 1 an si jumatate petrecuta în pozitia de Creative Director la GMP a ales un nou job la Leo Burnett, creatia GMP fiind preluata de Oliver Kapusta (foto), Integrated Communication Director si fost Creative Director Springer & Jacoby Hamburg si Jung von Matt
Luni, 10 Septembrie 2007
In urma promotiei, 24 de tineri norocosi vor petrece non-stop cu frumusetile din vila creata special de travel69.ro, o “agentie de turism” infiintata special de autorii campaniei si care a inregistrat peste 20,000 de vizitatori unici
Miercuri, 29 Martie 2006
"Gustul" campaniei de imagine pentru condimentele Univer poate fi “simtit” din 20 martie, pe National TV, N24, Pro Cinema si PRIMA TV, in paralel cu o campanie de degustare sustinuta in magazinele Billa din toata tara
Joi, 30 Aprilie 2009
Monica Tanasoiu (29 ani) are o experienta de 9 ani in media si comunicare, ultimii 6 fiind petrecuti in advertising, in agentii precum Saatchi & Saatchi, Scala JWT si Mercury360.
Marti, 26 Ianuarie 2010
Noua divizie de packaging si extinderea gamei de produse destinate industriei publicitare vine dupa inchirierea unui spatiu nou de 10.000 mp, o ultima etapa a strategiei de integrare...
Luni, 05 Noiembrie 2007
“Daca sunt propus in Juriul Internetics si accept, atunci acest lucru ar trebui sa insemne automat ca nu ar trebui sa inscriu si lucrari in competitie”, mai spune, pentru AdPlayers, Ciprian Stavar, Managing Partner la New Media Agency ( The Group), si membru in juriul festivalului. “Acest lucru ar fi doar o chestiune de etica, pentru ca inscrierile care au castigat chiar au...
Joi, 06 Noiembrie 2014
Luni, 03 Septembrie 2007
Sanoma Hearst Romania a lansat Esquire - „o revista pentru domnii adevarati din România”, spune Radu Coman, redactor-sef ESQUIRE Romania, cu siguranta un fan al publicitatii pentru Zaraza
Miercuri, 15 Martie 2006
Nestle Romania a ales sa incredinteze comunicarea brandului Joe agentiei Leo Burnett, colaborarea incepand cu noile spoturi Tv "Scoala", "Banca" si "Petrecerea surpriza", ce pot fi vizionate din luna martie
Miercuri, 15 Martie 2006
Mihaela Pascu (foto) il inlocuieste pe Razvan Lazar, fostul director de creatie, care lucreaza acum pentru Brightness
Miercuri, 05 Septembrie 2007
Europa FM lanseaza cu Brandstalk o noua campanie de imagine, care se va desfasura în preioada 3 septembrie - 26 octombrie
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: