HR Patapievici, Mihai Ghyka si Stefan Liute vand ''Brandul de tara – Romania''
Duminca, 24 Februarie 2008

(AdPlayers.ro, Iulian Toma)

 

Horia Roman Patapievici, Mihai Ghyka (GM, Inbev) si Stefan Liute (Managing Partner, Grapefruit) sunt doar trei dintre cei care si-au propus sa vanda, prin greutatea opiniilor acestora, noua aparitie editoriala sub titlul „Brandul de tara – Romania”.

 

Lucrare colectiva la care participa studenti si specialisti din spatiul cultural actual si din domeniul brandingului autohton, aparitia editoriala este coordonata de prof. Emilian M. Dobrescu, Lucian Trasa, Natalia Cimpoca si Vladimir Chira.

 

„Brandingul de tara” se refera la ce trebuie facut pentru ca „produsul Romania” si imaginea sa sa fie mai bine prezentate, promovate si vandute in exterior, spun autorii. 

O parte din paginile cartii sunt scrise de studentii anului al II-lea al Facultatii de Sociologie-Psihologie a Universitatii Spiru Haret Bucuresti, ca referate la cursul de sociologia comunicarii, sustinut de prof. univ. dr. Emilian M. Dobrescu.

 

Dedicat in primul rand specialistilor in comunicare si domeniile conexe, „Brandul de tara – Romania” a aparut sub egida Centrului de Studii in Transbranding, o asociatie apolitica ce are ca scop sustinerea, promovarea studiului, cercetarea si dezvoltarea brandingului ca stiinta si profesie.

 

Tiparita in 240 de pagini, la un pret de 20 lei, aparitia editoriala poate fi comandata si pe website-ul editurii Sigma.


PUBLICITATE: